TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אקס.טי.אל רכשה את החזקות טבע בפרוטאולוג'יקס תחזיק כ - 31% מפרוטאולוג'יקס


אקס. טי. אל
ישראל, .. בנובמבר 2012, חברת אקס.טי.אל ביופרמסוטיקלס (ת"א: אקסטל, OTC:XTLBY) וחברת פרוטאולוג'יקס (ת"א: פרטל) מודיעות כי אקס. טי.אל רכשה את מלוא החזקות חברת טבע תעשיות פרמצבטיקה בפרוטאולוג'יקס. אקס.טי.אל שילמה כ – 6.5 מיליון שקלים עבור 31.35% מהמניות, המשקף מחיר של כ - 1.4 שקלים למניה.
לדברי דוד גרוסמן מנכ"ל אקס.טי.אל: "בפרוטאולוג'יקס הושקע הון רב במחקר איכותי רב שנים אשר מגובה בשני זוכי פרס נובל. אנו מאמינים כי ביחד עם הנהלת החברה נוכל להביא ערך לבעלי המניות".
לדברי ג'וש לוין, מנכ"ל פרוטאולוג'יקס: "אני שמח על הבעת האמון של הנהלת אקס.טי.אל בפרוטאולוג'יקס, בטכנולוגיה שלה בהנהלה ובצוות העובדים. אני מאמין כי ביחד נוכל למנף את הניסיון הרב והמוניטין של הצוות באקס.טי.אל כדי לקדם את החברה והטכנולוגיה הייחודית שיש לנו ".

אודות אקס.טי.אל. ביופרמסוטיקלס בע"מ:
אקס.טי.אל ביופרמסוטיקלס הינה חברה ביופארמה המתמקדת ברכישה, פיתוח ומסחור של זכויות ושל מוצרים פרמצבטיים בשלב מתקדם לטיפול בצרכים רפאויים ללא מענה.
החברה מפתחת תרופות לטיפול במספר מחלות, בין השאר במילומה (multiple myeloma), סכיזופרניה וצהבת מסוג C (HCV).
מוצר הדגל של החברה, rHuEPO לטיפול במיאלומה (multiple myeloma blood cancer) קיבל מעמד של תרופת יתום מה – FDA. מוצר ה – rHuEPO אושר כבר לשיווק על ידי ה – FDA ונמכר שנים רבות בהיקף מכירות של מיליארדי דולרים ברחבי העולם לטיפול באנמיה חמורה (severe anemia).
אקס.טי.אל הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב (ת"א: אקסטל) וכן ב – OTC באמצעות ADR (OTC: XTLBY).

אודות פרוטאולוג'יקס
פרוטאולוג'יקס הוקמה ב – 1999 כחברה לפיתוח טכנולוגיה להפרדת חלבונים. החל משנת 2005 החברה מתמקדת ומתמחה בגילוי תרופות במערכת היוביקוויטין. כבר בשנת 2005 חתמה החברה על הסכם שת"פ במו"פ עם טבע לביצוע שתי תוכניות לגילוי תרופות, כשבשנת 2008 ביצעה טבע השקעה נוספת בחברה וקיבלה רישיון לתוכנית מו"פ שלישית. בשנת 2010 החלה החברה בשיתוף פעולה עם חברת GSK לפיתוח שש תוכניות. היוביקוויטין נתגלתה ע"י זוכי פרס נובל לשנת 2004 פרופסור אברהם הרשקו ופרופסור אהרון צ'חנובר מהטכניון והמדען האמריקאי פרופ' אירווין רוז.
לחברה חמש תוכניות עם חברת GSK, שלוש עם חברת טבע ותוכנית פנימית אחת.
מערכת היוביקוויטין הינה מערכת בקרה תאית הכוללת מאות חלבונים המצויים בכל תא בגוף האדם. לפיכך, פוטנציאל פיתוח התרופות על גבי פלטפורמה זו הינו עצום .
שיבושים במערכת היוביקוויטין בגוף עלולים להוביל לשורה ארוכה של מחלות, לרבות סרטן, בעיות בחילוף חומרים, התפתחויות והפרעות עצביות, דוגמאת אלצהיימר ופרקינסון וכן ניוון שרירים ומחלות ויראליות ודלקתיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il