TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Cal ביצעה שדרוג ל- Win 7 ואופיס 2010 ל- 1,200 עובדי החברה באמצעות Agile IT


חברת Cal ביצעה שדרוג ל- Win 7 ואופיס 2010 ל- 1,200 עובדי החברה באמצעות חברת Agile IT , המובילה בתחום תשתיות ה- IT . בנוסף לביצוע שדרוג המערכות, ביצעה Agile-IT פרוייקט הדרכה ל- 1,200 העובדים.
עד לאחרונה עבדה Cal עם Windows XP ואופיס 2007. השדרוג למערכות החדשות מעניק למשתמשים בחברה ממשק משתמש חוויתי ונוח יותר הכולל שילוב גרפיקה על גבי הדסקטופ, גישה נוחה יותר לקבצים שימושיים, יציבות רבה יותר, תגובתיות טובה יותר ורמת אבטחת מידע גבוהה יותר. השדרוג בוצע תוך התאמה לדרישות רגולציה מחמירות בתחום אבטחת המידע. בנוסף, במסגרת הפרוייקט בוצע תהליך של התאמת מערכת ההפעלה לעבודה עם יישומים ייעודיים הפועלים ב- Cal באמצעות כלי App-V של מיקרוסופט.

פרוייקט התקנת התוכנות במחשבי הקצה בוצע באמצעות פתרון SCCM 2007 (Microsoft System Center Configuration Manager), המהווה תשתית שדרוג אוטומטית. במסגרת הפרוייקט, נבנה אימג' חדש וייעודי המבוסס Win7 עם יכולת פילוח לאוכלוסיות השונות בארגון. בנית האימג' הסטנדרטי למשתמשי Cal איפשרה להתקין את התוכנות על פי המאפיינים, התכונות, היישומים והרכיבים הדרושים ל- Cal מנקודה אחת מרכזית ובכך לחסוך את ההתקנה ב- 1,200 מחשבים.

לדברי עדי בן דוד, ראש צוות תשתיות ב- Cal: "ביצענו את פרוייקט השדרוג על מנת להציג עבור עובדי Cal , רובם משתמשי מחשב בחזית הטכנולוגית ובהתאמה לסטנדרטים של חוויה, יציבות ואבטחה המקובלים כיום. את הפרוייקט ביצענו תוך הקפדה על התאמה לדרישות הרגולטור ולסטנדרטים מחמירים בתחום אבטחת המידע. מכיוון שאנו נחשבים לחלוצים ביישום Win 7 נדרשה התאמת מיוחדת ליישומים עימם אנו עובדים ב- Cal".

בן דוד הוסיף: "כלי ה- SCCM 2007 המשמש להתקנה אוטומטית דינמית של התוכנות ברחבי הארגון ובניית אימג' על פי מאפייני השימוש של עובדי החברה, חסך לנו זמן רב ובעתיד הוא צפוי לחסוך עבודה רבה בעדכון מחשבים חדשים, הוספה או הסרה דינמיים של רשיונות תוכנה".

אלון בר, מנהל צוות יועצים ב- Agile-IT, ציין: "השימוש באימג' להתקנת התוכנות מרחוק בארגון גדול כמו Cal הופך את החיים לפשוטים הרבה יותר בהשוואה להתקנות הידניות שבוצעו קודם לכן בכל מחשב ומחשב. אנו מברכים את חברת Cal שעובדת כיום עם סביבת עבודה חדשה וקלה לשימוש".

אודות Agile-IT
חברת Agile IT היא מובילה בתחום תשתיות ה- IT. Agile IT מספקת מגוון פתרונות בתחום ניהול ה-IT בארגון תוך שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר ובצוות מומחים בעלי שם במגוון תחומים. Agile משמשת כשותף זהב וכסף של מיקרוסופט במספר תחומים וטכנולוגיות. Agile הינה שותף Citrix ומבצעת פרויקטים של הטמעות מוצרי Citrix בארגונים שונים. בנוסף, Agile מייצגת ומיישמת פתרונות בינלאומיים בתחומים בהם היא פעילה. Agile IT הוקמה בשנת 2008 על ידי אבי כהן, מייסד חברת We! ואיל מלח, אחד מן המומחים הטובים בישראל בתחום מיקרוסופט שמשמש כמנכ"ל החברה. בין לקוחות החברה: סאפ, מגדל, חברת החשמל, מיקרוסופט, קבוצת כלמוביל, קבוצת לובינסקי, פסגות, לאומית, עיריית ראשל"צ ועוד.



אודות Cal
חברת Cal הינה חברת אשראי, העוסקת בהנפקה ובסליקת כרטיסי אשראי של המותגים המובילים בעולם: MasterCard, Visa ו-Diners, ומעניקה שירותים ופתרונות פיננסיים ל- 1.8 מיליון לקוחות מחזיקי כרטיס ולעשרות אלפי בתי עסק. על מנת לתת מענה מקיף לצרכי לקוחותיה, מעסיקה Cal 1,500 עובדים במשרדי החברה בגבעתיים ובמודיעין-עילית. החברה נמצאת בבעלות בנק דיסקונט (72%) והבינלאומי (28%).

חזון ופתרונות פיננסיים
חברת Cal מציעה ללקוחותיה מגוון כלים פיננסיים ומוצרי אשראי חוץ בנקאיים מתקדמים. החל מהשנה, מובילה החברה אסטרטגיה שעיקרה - להיות חברת אמצעי התשלום והאשראי המועדפת על הצרכנים ועל אוכלוסיית בתי העסק בישראל. במסגרתה, שינתה Cal את השפה התקשורתית ואת הסלוגן ל"עושים את זה קל" – כל זאת, במטרה להנגיש את העולם הפיננסי הנתפס כמורכב ולהפוך אותו לפשוט וקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il