TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

RSA משיקה טכנולוגיה חדשנית המסכלת גניבה של פרטי זיהוי ברשת ומנטרלת את נקודת החולשה של רוב הפורטלים הפיננסיים


מחשב
הכלי החדש, RSA Distributed Credential Protection, מערבב ומסדר את הנתונים באופן אקראי; המידע מחולק לשרתים שונים, כך שהתוקפים אינם יכולים לפענחו
RSA, חטיבת אבטחת המידע שלEMC , השיקה טכנולוגיה חדשנית המיועדת להגן על סיסמאות כניסה ופרטי זיהוי סודיים אחרים השמורים בבסיסי נתונים מפני התקפות מקוונות. הכלי החדש, RSA® Distributed Credential Protection, שמתוכנן לעבוד עם כלי הגנת סיסמאות קיימים, יודע לערבב ולסדר את הנתונים באופן אקראי, ולחלקם לשתי קבוצות בכתובות נפרדות, ובכך לצמצם באורח דרמטי את הסבירות להתקפות בזק (smash-and-grab) על שרתי סיסמאות. התקיפות הללו גורמות נזק רב ללקוחות, קמעונאים ופורטלים פיננסיים, וחושפות מיליוני סיסמאות ופרטי זיהוי לסכנת גניבה.
באמצעות הטכנולוגיה החדשה, אפילו במקרה שהתוקף מצליח לחדור לאחד משני השרתים המאחסנים את המידע המעורבב והמחולק, הנתונים שיצליח להשיג יהיו חסרי תועלת. המידע יוכל להתערבל שוב בלחיצת כפתור, כך שגם פריצה נוספת לאחד משני השרתים לא תסייע לתוקף להשיג את מבוקשו. התוקפים יאלצו למעשה לחדור כמעט בו זמנית לשני השרתים או מרכזי המידע, מבלי שייחשפו, על מנת להשיג מידע בעל ערך.
לפי המחקר האחרון של חברת התקשורת האמריקאית ורייזון בנושא פריצות מידע בארגונים, בשנת 2011 היוו השרתים יעד מרכזי לפריצות ב-64% מהמקרים שנחקרו וב-94% מהפגיעות שנרשמו. מדובר בתקריות שעלולות לגרור בעקבותיהן תביעות משפטיות ותיקונים יקרים, נזקים למוניטין, הפרעה לפעולה העסקית השוטפת ושחיקה בבסיס הלקוחות. באמצעות ערבוב וחיתוך נתונים רגישים לשני שרתים שונים, מסייעת הטכנולוגיה החדשה של RSA לנטרל את נקודת החולשה העיקרית של פורטלים רבים.

אודות RSA
RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC, היא ספקית מובילה של פתרונות אבטחה, ניהול סיכונים ועמידה ברגולציה. RSA מסייעת לארגונים המובילים בעולם להתמודד עם האתגרים המורכבים והרגישים ביותר הנוגעים לאבטחה. אתגרים אלה כוללים ניהול סיכונים ארגוניים, הגנה על הגישה והשיתוף בפלטפורמות ניידות, בדיקת התאמה לתקנות ואבטחת סביבות מחשוב וירטואליות ומחשוב ענן. פעילות RSA בישראל מתמקדת במחקר ופיתוח, ניהול מוצר ותפעול שירותי אבטחה מבוססי ענן. כמוכן, ב-RSA ישראל פועל מרכז שליטה ופיקוד לאיתור ונטרול הונאות רשת. המרכז, הפועל במסגרת מרכז המצוינות (Center of Excellence) של EMC בישראל , עובד 24/7.

אודות EMC
EMC2 הינה חברה ציבורית (NYSE: EMC), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות המאפשרות לעסקים ולספקי שירותים לספק IT כשירות. מחשוב ענן מהווה מרכיב יסודי בגישה זו. באמצעות מוצרים ושירותים חדשניים, EMC מאיצה את המסע למחשוב ענן ומסייעת לחטיבות IT לאחסן, לנהל, לנתח ולהגן על המידע - הנכס היקר ביותר שלהם - באופן גמיש, אמין ויעיל יותר.

בישראל פועל מרכז המכירות, השירותים והתמיכה של EMC בפארק אזורים בפתח תקווה, ומרכז מצוינות (Center of Excellence - CoE), המאגד את פעילויות המו"פ של החברה ופעילות RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC , בא.ת. הרצליה ובבאר שבע. את שנת 2011 סיימה EMC העולמית עם הכנסות בהיקף 20 מיליארד דולר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il