TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אלביט מדיקל טכנולוג'יס מקבוצת אלביט הדמיה חתימה על הסכמי השקעה מחייבים


אלביט הדמיה - לוגו
בין אינסייטק לחברת GE Healthcare ומשקיעים קיימים נוספים להשקעה באינסייטק בסך כולל של 31.4 מיליון דולר בתמורה למניות בכורה C
ההשקעה הנוכחית באינסייטק נעשית לפי שווי של 106.4 מיליון דולר אחרי הכסף והיא מצטרפת להשקעה קודמת של GE השנה בסך של כ- 11.2 מיליון דולר

חברת אינסייטק המוחזקת בשיעור של 64.3% (כ- 53% בדילול מלא) על ידי חברת אלביט מדיקל טכנולוג'יס- חתמה על הסכמי השקעה מחייבים עם GE Healthcare (חטיבה של General Electric Company) ועם משקיעים נוספים שהינם בעלי מניות קיימים באינסייטק.
על פי ההסכם ישקיעוGE והמשקיעים הנוספים באינסייטק, סך כולל של כ- 31.4 מיליון דולר ארה"ב.

עם השלמת העסקה, תשקיע GE באינסייטק סך של 27.5 מיליון דולר ארה"ב בתמורה למניות בכורה C של אינסייטק. מתוך הסכום הכולל, סך של 22.5 מיליון דולר ארה"ב יושקע במזומן ו- 5 מיליון דולר יושקעו בדרך של המרת הלוואה המירה שהועמדה על ידי GE לאינסייטק ביוני 2012.
בד בבד עם השקעותיה של GE באינסייטק, ישקיעו המשקיעים הנוספים סך של כ- 3.9 מיליון דולר ארה"ב בתמורה למניות בכורה C של אינסייטק. כחלק מהעסקה, החברה ו- GE תמרנה את כל ההלוואות ההמירות הקיימות ברשותן למניות בכורה B-1 של אינסייטק.

כחלק מהסכמי ההשקעה, חתמו אינסייטק ו-GE על מזכר הבנות אשר נועד להסדיר בין היתר את מערכת היחסים בין הצדדים בקשר לשיתוף פעולה בנושא שיווק והפצת מוצריה של אינסייטק, וכן פיתוח מוצריה של אינסייטק כך שיתאימו באופן בלעדי למערכות ה- MRI של GE לתקופה המוגבלת בזמן.
שיעור ההחזקה של אלביט מדיקל בהון המניות של אינסייטק יעמוד עם השלמת העסקה על כ- 48% (וכ- 41% בדילול מלא). עם השלמת העסקה צפויה החברה לרשום רווח משמעותי. כספי ההשקעה ישמשו להמשך המחקר הפיתוח והשיווק של אינסייטק במהלך השנתיים-שלוש הקרובות.
מוטי זיסר מנכ"ל ונשיא אלביט הדמיה, מסר היום: "ההשקעה הנוכחית בספינת הדגל של חטיבת המדיקל של הקבוצה מסמנת עבור קבוצת אלביט הדמיה צעד חשוב להבטחת עתידה והצפת ערכה של אינסייטק. השקעה זו של GE ושל בעלי המניות הנוספים מצטרפת להשקעות קודמות של GE שבוצעו במהלך השנה הנוכחית ומגיעות לסך מצטבר של כ-42 מיליוני דולר."
הסכם שיתוף הפעולה עם GE מהווה נקודת ציון אסטרטגית לאינסייטק. שיתוף הפעולה והידוק היחסים בין החברות בתחומי השיווק והטכנולוגיה יחד עם כספי ההשקעה יבואו לידי ביטוי בעיקר בהובלת אינסייטק לעידן המסחרי ובהרחבת פעילות המחקר והפיתוח של אינסייטק, אשר ייצרו שווקים גדולים נוספים למוצריה ויציפו בעתיד שווי גבוה לאחזקותיה של הקבוצה באינסייטק.
כספי ההשקעה נועדו לספק מענה לכל צרכיה של אינסייטק בשלוש השנים הקרובות. כמו כן, עם השלמת העסקה, אלביט הדמיה תרשום רווח הון משמעותי לקבוצה, אשר יחזק את בסיס ההון שלה."

אודות אלביט מדיקל

"אלביט מדיקל טכנולוג'יס בע"מ הינה חברת אחזקות אשר הוקמה במטרה לאגד בתוכה את כל החזקותיה של קבוצת אלביט הדמיה בחברות בתחום הביוטכנולגיה והמכשור הרפואי, ולנהלן תחת קורת גג אחת, מתוך כוונה לנצל את יתרונותיו של ניהול ממקוד ומקצועי בתחום ייחודי זה ומתוך מטרה להמשיך ולפתח את השקעותיה של החברה בחברות InSightec ו- Gamida Cell .
אלביט מדיקל היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב (TASE) (סימול :EMTC). קבוצת אלביט הדמיה מחזיקה בכ- 90% מאלביט מדיקל (93.5% בדילול מלא)
InSightec מוחזקת ע"י אלביט מדיקל בשיעור של 64.3% ו- Gamida Cell מוחזקת ע"י אלביט מדיקל בשיעור של 30.8%"

אודות אינסייטק

"אינסייטק הינה חברה בבעלות פרטית של אלביט מדיקל (64%) ), ג'נרל אלקטריקועובדים ומשקיעים נוספים. היא הוקמה ב 1999 לפתח פריצת דרך בטכנולוגית האולטרה סאונד הממוקד מונחה תהודה מגנטית ולהפוך אותה לחדר הניתוח של הדור הבא. משרדי החברה נמצאים ליד חיפה, ישראל, המגזין TIME ציין את טכנולוגיית האולטרא סאונד הממוקד כאחת מ- 50 ההמצאות הטובות ביותר לשנת 2011. טכנולוגית האולטרא סאונד הממוקד הוצגה בכנס TEDMED היוקרתי בארה"ב, באוקטובר 2011"



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il