TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הדסית ביו מגייסת הון בהנפקת זכויות של כ-5 מיליון שקל


הנפקת הזכויות כוללת מניות ואופציות, כחבילה אטרקטיבית למשקיעים בשוק ההון.
בעלי המניות המרכזיים בחברה הודיעו על השתתפותם בגיוס והתחייבו למימוש זכויותיהם
הדסית ביו החזקות (ת"א: הדסת, OTC:HADSY) חברת אחזקות בתחום מדעי החיים המבוססת על קניין רוחני של בית חולים הדסה מגייסת הון בדרך של הנפקת זכויות ובהיקף של עד 5 מיליון שקלים.

מטרת הגיוס הינה המשך תמיכה בחברות הפורטפוליו הקיים וכן בחינה של חברות נוספות כמועמדות להצטרפות לקבוצה.

הנפקת הזכויות כוללת מניות ואופציות ומספקת חבילה אטרקטיבית למשקיעים בשוק ההון. בעלי המניות המרכזיים בחברה הודיעו על השתתפותם בגיוס והתחייבותם למימוש זכויותיהם.

בבעלות הדסית ביו פורטפוליו מגוון הכולל 6 חברות פיתוח תרופות ודיאגנוסטיקה אשר לרובן כבר היום שיתופי פעולה אסטרטגיים ופיננסים עם חברות מובילות לפיתוח תרופות כגון סאנופי, טבע וביוטיים.

התפתחויות עסקיות בחברות הפורטפוליו של הדסית מתחילת 2012
כאהר מדיקל גייסה למעלה מ - 10 מיליון שקלים לפי שווי של 43 מיליון שקלים לפני הכסף. המשקיעה העיקרית בגיוס היתה חברה בבעלות מר תומס אלדרד, הבעלים של חברת רציפארם השוודית (www.recipharm.com). גם חברת התרופות השלישית בגודלה בעולם, סאנופי, הגדילה את השקעתה בחברה ושמרה על חלקה היחסי (20%).

טרומבוטק השלימה תהליך מיזוג עם החברה הציבורית די-פארם - המיזוג מבטיח את המשך המימון והפיתוח של המוצר המוביל של טרומבוטק (לטיפול בשבץ מוחי) באמצעות התשתיות, הידע, הניסיון והקשרים של די-פארם לשלבי הפיתוח הקליני הבאים – Phase II בינלאומי. טרומבוטק קיבלה אישור IND מטעם ה – FDA לביצוע ניסוי קליני שלב IIa לטיפול בחולי שבץ מוחי במוצר THR-18 בארה"ב

ביומרקר תקבל מימון מקרן בירד עבור שיתוף הפעולה עם חברת אריאדנה האמריקאית בהיקף של 900 אלף דולר. החברות יובילו פיתוח משותף של בדיקה להכוונת טיפול תרופתי בסרטן המעי הגס הגרורתי.

ביו-לייט, באמצעות חברת הבת מיקרומדיק, השלימה השקעה של כ – 1 מיליון דולר בביו-מרקר. ביומרקר מפתחת מוצרים לדיאגנוסטיקה קלינית של סרטן המבוססים על סמנים ביולוגים (ביומרקרים) מתקדמים המיועדים לגילוי מוקדם של מחלת הסרטן, ניטור וניבוי הצלחת הטיפול התרופתי (Companion Diagnostics).

המדען הראשי במשרד התמ"ת אישר לשתי חברות הפורטפוליו, טרומבוטק וביו-מרקר תקציב מו"פ להמשך פיתוח המוצרים שלהן, ובעיקר להמשך ניסויים קליניים, בהיקף כולל של כ – 6.1 מיליון שקלים. גם חברת סלקיור קיבלה אישור לתכנית תמיכה נרחבת (כ 6 מיליון שקלים).

טרומבוטק קיבלה אישור IND מטעם ה – FDA לביצוע ניסוי קליני שלב IIa לטיפול בחולי שבץ מוחי במוצר THR-18 בארה"ב. אישור זה היווה בסיס למו"מ למיזוג עם חברת די-פארם.

אנלייבקס השלימה את גיוס החולים לניסוי Phase I/II ופרסמה תוצאות ראשוניות מבטיחות (אחרי מעקב של 100 יום) שנצפו בניסוי במושתלי מח עצם. התוצאות הסופיות (מעקב של 180 יום) צפויות להתפרסם במהלך חודש ספטמבר. החברה מפתחת טיפול תרופתי חדשני למחלות אוטואימוניות.

אודות הדסית ביו החזקות
הדסית ביו החזקות (ת"א: הדסת, OTC:HADSY) הוקמה והונפקה על ידי הדסית (חברת היישום של בית חולים הדסה) ב-2006 מתוך מטרה לקדם את הידע והניסיון שנצבר במעבדות המחקר של בית חולים הדסה. הדסית ביו החזקות מרכזת 6 חברות ביוטכנולוגיה שכולן  נמצאות אחרי הוכחת הצלחה בשלבי ההיתכנות -  יעילות התרופות במודל בעלי-חיים, ו - 3 מתוכן נמצאות במהלך ניסויים קליניים בבני אדם. החברות הכלולות ב- HBL הינן חברות המפתחות תרופות עם פוטנציאל בלוקבאסטר (מיועדות לשווקים בהיקף של מעל מיליארד דולר) הפועלות בתחומי הסרטן, מחלות דלקתיות ושיקום רקמות באמצעות תאי גזע - תחומים בהם לבית חולים הדסה ידע רב ושם כמובילה עולמית. החברה מנוהלת ע"י עו"ד אופיר שחף. למידע נוסף אנא בקרו ב: www.hbl.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il