TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פרוקוגניה: התקשרות עם מכון ויצמן בהסכם מחקר וקבלת רישיון מסחור עולמי ובלעדי


פרוקוגניה
לניטור מבנה הסוכרים ככלי לזיהוי ופיתוח אופטימלי של תאי גזע
לפני כשנה החברה ומכון ויצמן, בהובלתו והנחייתו פרופ' דב צפורי, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה במטרה לפתח פלטפורמה שתשפר באופן משמעותי את היכולת לזהות ולפתח תאי גזע ייעודיים להשתלה וטיפול.

ד"ר ישעיהו יקיר יו"ר החברה מסר: "הטיפול בתאי גזע הינו תחום חשוב ביותר אשר עומד כיום במרכז של התעניינות כלל עולמית בשל חשיבותו לרפואה העתידית. מדובר בחתימה על הסכם אשר מהווה אבן דרך משמעותית שמטרתה פיתוח פלטפורמה שתשפר את היכולת לזהות ולפתח תאי גזע ייעודיים להשתלה וטיפול. החברה מתמידה במגמה של מקסום הטכנולוגיה בתחום מבנה הסוכרים, תוך הבאת ערך ותרומה ייחודית במגוון תחומים."

חברת פרוקוגניה, העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ומכירה של מוצרים ביוטכנולוגיים לתעשיות התרופות הביולוגיות ומדעי החיים הודיעה היום כי חתמה על הסכם מחקר הכולל אופציה לקבלת רישיון מסחור עולמי ובלעדי עם "ידע" חברה למחקר ופיתוח בע"מ, חברת היישום והמסחור של מכון ויצמן למדע, בתחום מבנה סוכרים של תאי גזע, בשיתוף פועלה ובהנחייתו של פרופ' דב צפורי ממכון ויצמן למדע.
בנוסף, הודיעה החברה על סיום מוצלח של שלב ההיתכנות במחקר אשר התמקד בניטור מבנה הסוכרים של תאי גזע מזינכימליים ובדבר הגשת פטנט בשיתוף "ידע" בארה"ב המכסה את המחקר וממצאיו.
במסגרת הסכם עליו חתמה החברה נכלל קבלת רישיון מסחור עולמי ובלעדי למסחור מוצרים על בסיס הפיתוח המשותף של הצדדים למטרות דיאגנוסטיות ותרפויטיות וזאת כנגד תשלום תמלוגים.

ההתקשרות באה בעקבות רצון הצדדים להעמיק את עבודת המחקר במטרה לפתח פלטפורמה בעלת יכולת ניטור של תבנית הסוכרים לצורך:
•בידוד תאי גזע בעלי פוטנציאל רפואי טיפולי, כגון בהשתלות תאים ואברים ובבקרת התגובה החיסונית.
•ניפוי תאים מסוכנים, כגון תאי סרטן.
•יצירה (באמצעים גנטיים או כימייים) של תאים בעלי יכולות משופרות לכל הנ"ל על ידי שינוי בתבנית הסוכרית.

החברה מעריכה כי שלב הפיתוח של הפלטפורמה יארך כשנתיים.
ביכולתו של כל אחד מהגורמים הנ"ל לשפר משמעותית את היכולת של הקהילה הרפואית והמדעית לעשות שימוש יעיל ומוצלח בתאי גזע לצורך השתלה וטיפול תרופתי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il