TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

כלכלנים: נתוני התעסוקה לא יגררו הרחבה כמותית נוספת בארה"ב


ארהב
מנהיגי המפלגה הרפובליקאית: "מדיניות התמריצים של אובמה נכשלה"

מרבית הכלכלנים בארה"ב מסכימים כי נתוני התעסוקה החלשים מהצפוי שפורסמו היום בארה"ב מצביעים על כך שהכלכלה האמריקאית נקלעה לתקופה של חולשה, אולם העריכו כי לא יהיה די בכך כדי להצדיק סבב נוסף של הרחבה כמותית (quantitative easing) על ידי הבנק הפדרלי. בה בעת, במערכת הפוליטית האמריקאית הביעו חוסר שביעות רצון מהנתונים שפורסמו היום.

"דו"ח התעסוקה כנראה אינו חלש דיה כדי לגרור החלטה על סבב שלישי של הרחבה כמותית בישיבת הריבית הבאה של ועדת השוק הפתוח של הבנק הפדרלי (FOMC) שתתקיים בראשון באוגוסט, אולם החולשה שנרשמה באחרונה בשוק התעסוקה היא בבירור יותר מאשר תולדה של השפעות מזג האוויר", כתב הכלכלן דיוויד גינלו מבנק מורגן סטנלי בציוץ באתר המיקרובלוגינג טוויטר.

"הגידול של 80 אלף משרות היה נמוך מהתחזיות, ויחד עם התיקון הקל של נתוני שלושת החודשים האחרונים מאשר כי הכלכלה נקלעה לעוד תקופה של חולשה", כתב סטיבן ריצ'יוטו, הכלכלן הראשי של מיזוהו סיקוריטיס בארה"ב, בדו"ח למשקיעים. "התוצאה של הנתונים צפויה להיות הודעה על הארכת התקופה בה מעריך הבנק הפדרלי כי הריבית תישאר נמוכה, בישיבת הריבית הבאה. הסיכון להרחבה כמותית שלישית גדל אולם אני עדיין מעריך כי החלטה זו תתקבל רק בסוף השנה, ולא במהלך הקיץ", הוסיף.



במערכת הפוליטית בארה"ב הדעה הרווחת בעקבות נתוני התעסוקה שפורסמו היום היתה תחושה של אי שביעות רצון, אשר חצתה את הקווים המפלגתיים. מיט רומני, המועמד הצפוי של המפלגה הרפובליקאית בבחירות לנשיאות ארה"ב שייערכו בנובמבר, אמר בעקבות הנתונים כי שיעור האבטלה בארה"ב נמצא ברמה בלתי מתקבלת על הדעת, וציין כי מדיניותו של אובמה בבירור אינה מצליחה.


מנהיג הדמוקרטים בבית הנבחרים, סטני הויר, אף הוא הביעו חוסר שביעות רצון מנתוני התעסוקה. "לפי הנתונים שפירסם משרד העבודה היום נוספו למגזר הפרטי 84 אלף משורת בחודש יוני", אמר. "עם זאת, עדיין מדובר במספר נמוך מהמספרים שנוספו מדי חודש באחרונה, ומספר נמוך בהרבה מהנדרש אם ברצוננו להבטיח משרות איכותיות ובעלות שכר טוב עבור כל אזרחי ארה"ב המעוניינים בכך".

"דו"ח התעסוקה שפורסם היום מצביע על כך שהמגזר הפרטי בבירור אינו מסתדר היטב, וכי מדיניות הנשיא אובמה נכשלה", אמר יו"ר בית הנבחרים בארה"ב, הרפובליקאי ג'ון בוהנר, בעקבות פרסום הנתונים. "הנשיא הימר על הילולת הוצאות על 'תמריצים' שהובילו ל-41 חודשים רצופים שבהם שיעור האבטלה נותר מעל לרמה של 8%", הוסיף.

80 אלף משרות נוספו לשוק התעסוקה בארה"ב בחודש שעבר לאחר גידול של 77 אלף בחודש מאי, מסר היום משרד העבודה האמריקאי. כלכלנים צפו גידול חד יותר של 100 אלף משרות בחודש יוני לאחר תוספת של 69 אלף משרות שעליה דווח במקור בחודש מאי. שיעור האבטלה נותר כצפוי ללא שינוי ברמה של 8.2%. שיעור האבטלה בארה"ב נמצא מעל לרמה של 8% מאז פברואר 2009 - הרצף החודשי הממושך ביותר מעל לרמה זו מאז החלו להתפרסם נתוני אבטלה חודשיים בארה"ב בשנת 1948.


הסוכנות היהודית



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il