TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מדיגוס מתחילה לשווק את מערכת ה-SRS בארה"ב בעקבות אישור ה-FDA‎


מדיגוס
חברת מדיגוס הודיעה היום כי התקבל אישור מאת ה-FDA לשיווק מערכת האנדוסקופיה SRS של החברה בארה"ב. בכוונת החברה לפעול באופן מיידי לשווק את מערכת ה-SRS בארה"ב, בהתאם לאישור ה-FDA.
אישור ה-FDA מצטרף לאישור ה-CE אשר כבר ניתן למערכת לשיווק המכשיר במדינות האיחוד האירופאי, ולהערכת החברה אישור ה-FDA אף יקל על קבלת אישורים רגולטורים לשיווק המערכת במדינות נוספות בעולם, ככל שיוגשו בקשות לאישורים על ידי החברה ומפיצים מקומיים מטעמה.



מערכת ה-SRS מיועדת לביצוע טיפול זעיר-פולשני (minimally-invasive) במחלת ה-Gastroesophageal Reflux Disease (GERD), שהינה אחת המחלות הכרוניות הנפוצות ביותר בעולם המערבי. בניסוי קליני רב-מרכזי אשר ערכה החברה במערכת, הושגה הצלחה מובהקת בכל מבחני היעילות והבטיחות על פי פרוטוקול הניסוי. הבקשה, אשר אושרה כאמור, נסמכה בין היתר על התוצאות המוצלחות של הניסוי הקליני הרב-מרכזי.


על פי מקורות שונים, שיעור החולים ב-GERD באוכלוסייה העולמית נע בין 5% ל-17%, והיקף השוק הפוטנציאלי לטיפול אנדוסקופי ב-GERD בארה"ב מסתכם בכ-33 מיליארד דולר.

לפרוצדורה האנדוסקופית המבוצעת באמצעות מערכת ה-SRS יתרונות מובהקים על פני הטיפולים הניתוחיים והתרופתיים הנהוגים היום לטיפול ב-GERD, הן בעקבות העלות הנמוכה של מערכת ה-SRS והן בשל צמצום הסיכונים הכרוכים בטיפולים האחרים הנהוגים היום.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il