TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

רשת טיב טעם תקצה לקבוצת גולף מתחם של כ- 1000 מ"ר


טיב טעם
תוך סניף הדגל שלה בראשון לציון
יוסי שליו ראש אגף הסחר והשיווק בטיב טעם: "במהלך חלוקת השטח ושינוי הסניף השקיעה הרשת כ- 3 מיליון ₪"
רשת טיב טעם, הנמצאת בבעלות איש העסקים חגי שלום, הקצתה לקבוצת גולף מתחם של כ- 1000 מ"ר בסניף הדגל בראשון לציון. המתחם יפתח בתחילת חודש אפריל, לקהל הרחב.
קבוצת גולף שכרה את השטח מטיב טעם לתקופה של 10 שנים עם אופציה להארכה ובהקמתו תשקיע כ- 1 מיליון דולר.

סניף הדגל של טיב טעם בראשון לציון מזרח משתרע על שטח של כ- 9,300 מ"ר ומתוכו הקצתה טיב טעם לטובת מתחם של קבוצת גולף כ- 1000 מ"ר. גולף תפתח קומפלקס של מותגי הבית שלה שימכרו תחת קורת גג אחת (גולף, קול, אנד קו, גולף קידס, פולגת, אינטימה, בלו בירד ועוד).

לדברי יוסי שליו, ראש אגף הסחר והשיווק בטיב טעם: "הרשת החליטה להקטין את שטח החנות ולהקצות אותו לגורמים נוספים המושכים לקוחות, ובכך ליהנות מתנועת לקוחות גדולה יותר. עוד מסר שליו כי טיב טעם הקצתה בנוסף כ- 300 מ"ר למתחם ג'ימבורי שיוקם ויפעל במקום בנוסף לחנות החשמל הפועלת כבר.
לדבריו: טיב טעם השקיעה במהלך שינוי החנות ובחלוקת השטח כ- 3 מיליון ₪, וכעת תשתרע החנות על שטח של כ- 8000 מ"ר.

עוד ציין שליו כי, הסניף עבר שינוי והפך להוות סוג של מתחם קניות ובילוי לכל המשפחה, הלקוחות של טיב טעם יוכלו להנות בנוסף למשחקייה, למותגי קבוצת גולף ולטיב טעם גם מחנות "שופ אין שופ" של המותג לכלי בית ולמטבח של דומו, הקיים בתוך הסניף.

קבוצת 'טיב טעם' הנמצאת בשליטת חגי שלום ופועלת בשתי חטיבות עיקריות: קמעונאות ותעשייה (ייצור). כמו כן, לקבוצה זרוע של ייבוא בינלאומי. הקבוצה כוללת גם את מעדני מזרע (100%). רשת הסופרמרקטים "טיב טעם" כוללת 29 סניפים ברחבי הארץ, מתפרסת על שטח של כ- 45,000 מ"ר של שטח קמעונאי, מעסיקה כ- 1400 עובדים, ורשומה למסחר בבורסה (החל ממאי 2007). הרשת פתוחה 7 ימים בשבוע. בנוסף, מפעילה הקבוצה את רשת כלי הבית "דומו", הכוללת 5 חנויות בקניונים ו- 6 חנויות "שופ אין שופ" בתוך סניפי טיב טעם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il