TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת RayV הישראלית, אשר פיתחה טכנולוגיה ייחודית וחדשנית של סטרימינג מבוסס תוכנה באיכות גבוהה


המאפשר צפייה בטלוויזיה Live ו VOD בטלוויזיות חכמות, טאבלטים וסמארטפונים, בזמן טעינה קצר ביותר (Buffering), חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הסטארט אפ הישראלית פלימוס.
במסגרת שיתוף הפעולה תציע RayV ללקוחותיה – חברות טלקום, כבלים, בעלי ערוצי טלוויזיה, חברות חדשות, בעלות זכויות שידור ואחרות – להשתמש בפלטפורמת ניהול המסחר המתקדמת של פלימוס כדי לאפשר תשלום מקוון, נוח ונגיש עבור המשתמשים בכל מדינה בעולם.

חברת פלימוס מהווה פיתרון גלובלי למסחר אלקטרוני וניהול תשלומים באינטרנט עבור עשרות חברות אינטרנט בישראל ישראליות ובינ"ל, אשר מוכרות ושירותים תוכנות, משחקים, תכנים או שירותים מבוססי מנוי לכל העולם ובשלל מטבעות ושפות. לפלימוס ניסיון של קרוב לעשור בתחום שירותי התשלומים ברשת והצלחה רבה בשוק זה. החברה נרכשה באוגוסט 2011 על ידי חברת Grant Hill Partners בסכום של 115 מיליון דולר.
אלדד בן תורה, מנכ"ל פלימוס ישראל מציין כי "אחד הסגמנטים הצומחים ביותר בפלימוס וברשת בכלל, הנו תוכן פרימיום בתשלום, למשל ערוצי שידור מקומיים הרוצים להגיע לקהל מחוץ למדינתם, ספרייות VOD עצמאיות , או אירועי ספורט המשודרים למיליונים ברשת.

השילוב של מערכת שידור איכותית על גבי האינטרנט ויכולת גבייה וניהול מנויים מאפשרים לבעלי תכנים למקסם הכנסות ישירות מהצופה, ללא תלות בחברות הכבלים או הלווין"

לדברי שלומי כהן, מנכ"ל RayV, "שיתוף הפעולה של RayV עם פלימוס יאפשר לכל ספק שירותי תקשורת או תוכן להציע ללקוחותיו לרכוש תכני טלויזיה ו- VOD, ללא 'כאב הראש' של יישום וניהול מערכת ניהול הלקוחות והבילניג. הגישה של RayV היא לספק ללקוחותינו פתרון לשידור טלויזיה ווידיאו איכותי בסטרימינג בכל פלטפורמה ובכל מכשיר שברשותם, במהירות ובאיכות חסרי תקדים ללא זמני טעינה וללא ניתוקים".

כהן הוסיף: "שיתוף הפעולה מהווה פוטנציאל עסקי גדול עבור שתי החברות. חברת RayV נמצאת כיום במגעים מתקדמים עם חברות תקשורת מהגדולות בעולם ובארץ כדי לספק, שידורים ישירים לכל משתמש בעולם או בישראל. נכון להיום משדרת החברה ללמעלה מ- 200 ערוצים בכל העולם עבור למעלה מ- 7 מיליון צופים ועם למעלה מ-10 מיליארד דקות צפיה עד כה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il