TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בורסת ת"א: צפי לעליות קלות; אי.די.בי תרכז עניין


אילוסטרציה - גרף עולה
המניות הדואליות צפויות לספק תמיכה בפתיחה, כאשר פער הארביטראז' המשוקלל על מדד המעו"ף הוא 0.63%. מבין המניות שחזרו עם פערים חיוביים בולטות פריגו 4.17%, טבע 0.82%, נייס 1.61%, טאואר 3.34%, לייבפרסון 5.75% ומג'יק 3.14%
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יוםה המסחר בעליות קלות על רקע מגמה חיובית בוול סטריט אמש ובשוקי אסיה. המניות הדואליות צפויות לספק תמיכה בפתיחה, כאשר פער הארביטראז' המשוקלל על מדד המעו"ף הוא 0.63%. החוזים העתידיים נסחרים בשעות בוקר מוקדמות אלו בעליות שערים קלות.

בנק ישראל בראשות הפרופ', סטנלי פישר, פרסם אתמול את גובה הריבית במשק לחודש מארס שתעמוד על 2.5%, בהתאם לקונצנזוס החזאים. ברקע להחלטה, בנק ישראל עדיין מזהה האטה אך מצביע גם על שיפור קל בחודשים האחרונים, עלייה של כ-0.2% בציפיות האינפלציה לטווח של שנה ומעלה ועלייה ברמת האופטימיות העולמית.

מבין המניות שחזרו עם פערים חיוביים בולטות פריגו 4.17%, טבע 0.82%, נייס 1.61%, טאואר 3.34%, לייבפרסון 5.75% ומג'יק 3.14%.

נוחי דנקנר, אביו ומשפחת לבנת רכשו אתמול בבורסה מניות אידיבי אחזקות תמורת 5.1 מיליון שקל כל זאת בזמן שהמניה המשיכה לאבד גובה גם אתמול וצללה 4% נוספים במחזור הגבוה בכ-20 מהממוצע בנייר בחודשים האחרונים. נזכיר כי החברה השלימה גיוס של 321 מיליון שקלים בהנפקת מניות אופציות בשבוע שעבר.

חברת אמפל אמריקן, בבעלותו של איש העסקים יוסי מימן, חתמה על הסדר עם נציגי מחזיקי האג"ח מסדרה ב', כאשר במסגרתו התחייבה החברה להפקיד 250 אלף שקל בשל עלויות המשא ומתן.

בורסת ת"א ננעלה בעליות שערים בתום יום הפכפך שריכז מחזור גדול יחסית לתקופה האחרונה. בסיום עלה המעו"ף ב- 0.3% ל-1,075 נקודות. ת"א 75 עלה ב-0.3%, מדד הבנקים סיים בעלייה של 0.3% לאחר שבמהלך היום עלה ביותר מ-1% ומדד הנפט גז איבד בסיום 0.45%. המחזור הסתכם ב-1.613 מיליארד שקל.

מניית אפריקה ישראל עלתה ב-1.1%. החברה בוחנת הקדמת תשלומי הקרן של אג"ח מסדרה כ"ו לשנים 2013 ו-2014 המסתכמים בכ-600 מיליון שקל. במסגרת תהליך הבחינה, נדונה על ידי החברה הנפקת סדרת אג"ח חדשה (אחת או יותר) שמועד פירעונה יהיה בהתאמה ליתרות הנזילות שבקופת החברה ולתזרימי המזומנים החזויים של החברה בשנים הקרובות.

פרטנר איבדה 0.3%. החברה ריכזה עניין בעקבות הדיווח כי הבנקים יטרפדו את ניסיונותיו של אילן בן-דב לממן את חובותיו למחזיקי האג"ח באמצעות הגדלת החוב של חברת הסלולר פרטנר מבדיקת "גלובס" את עמדות הבנקים עולה, כי קיימת התנגדות חריפה במערכת הבנקאית לתוכנית של בן-דב להגדיל את החוב של פרטנר, על מנת שתוכל לחלק דיבידנד כדי לשרת את חובותיהם של בעלי השליטה בחברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il