TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בורסת ת"א ננעלה בעליות; המעו"ף הוסיף 1.3%, כלכלית ירושלים קפצה ב-7.2%


אילוסטרציה - גרף עולה
מדד ת"א 75 התחזק ב-1.6% ומניות הבנקים זינקו ב-2.3%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם במיליארד שקל בדיוק. בשוק המניות בלטו לחיוב שותפויות הנפט והגז. רציו יהש טיפסה ב-2.8%, אבנר יהש הוסיפה 2.3% לערכה ואילו דלק קידוחים יהש התחזקה ב-2%
בורסת ת"א ננעלה בעליות שערים על רקע המגמה חיובית בשווקים באירופה לאחר הנפקת אג"ח מוצלחת של ממשלת ספרד. בסיכום יומי, מדד המעו"ף עלה ב-1.3% ל-1,134 נקודות, מדד ת"א 75 התחזק ב-1.6% ומניות הבנקים זינקו ב-2.3%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם במיליארד שקל בדיוק.

בשוק המניות בלטו לחיוב שותפויות הנפט והגז. רציו יהש טיפסה ב-2.8%, אבנר יהש הוסיפה 2.3% לערכה ואילו דלק קידוחים יהש התחזקה ב-2%.

מניית רשת הקמעונאות רמי לוי עלתה ב-1.6%. בנק השקעות סיטי יצא היום בסקירה על החברה, תוך שהוא מצמיד לה המלצת "קנייה" חמה עם מחיר יעד של 152 שקלים - המשקף פרמיה של 20.2% על מחיר המניה בשוק .

מניית חברת המכשור הרפואי די מדיקל איבדה 2.5%. החברה עוררה תשומת לב היום, לאחר שהודיעה כי חברת הבת Spring Health Solutions Inc חתמה על הסכם לא בלעדי עם החברה האמריקנית BLN להפצת סט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג בארה"ב. נזכיר כי אמש בסיום המסחר צנחה המניה ב-23% ובמחזורים גבוהים. זאת, לאחר שהחברה פרסמה הצעת מדף לקראת הנפקה נוספת שתביא לדילול של המשקיעים הקיימים.

מניית בנק הפועלים עלתה ב-2.3%. החברה הגיבה בחיוב להודעת הפרקליטות כי היא סוגרת את התיק נגד מנכ"ל הבנק ציון קינן, לאחר לשפני כשנה פתחה יאח"ה בחקירה בעניינו של ציון קינן בחשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה ומרמה והפרת אמונים בתאגיד. גם שאר מניות הבנקים ריכזו עניין לאחר סקירה מקיפה מבית ההשקעות אקסלנס על הסקטור. מזרחי טפחות הוסיפה 2.5% ודיסקונט עלתה ב-1.9%.

מבני תעשיה ירדה ב-0.8%. וכלכלית ירושלים קפצה ב-7.2%. החברות המשיכו לרכז עניין לאחר שאמש דיווחה חברת מבני תעשיה כי היא בוחנת אפשרות לכניסה לעסקת מיזוג עם כלכלית ירושלים - חברת האם של מבני תעשיה שמחזיקה בכ-79.2% ממניותיה.

מניית טבע עלתה ב-0.8%. אמש הודיע משרד הבריאות בהונג קונג כי הוא מבצע 'ריקול' לתרופה של החברה ובשל בעיות באיכות התרופה לאחר שחומרים שחורים התגלו במספר טבליות של התרופה. במשרד הבריאות בהונג קונג פתחו בחקירה. מדובר בתרופת Allopurinol 100mg המטפלת בהפרעות חמורות בחילוף החומרים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il