TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בורסת ת"א: צפי למגמה מעורבת; טבע והבנקים ירכזו עניין


בורסה תא
פער הארביטראז' המשוקלל על מניות המעו"ף הוא שלילי קל בשיעור של 0.16%. בין המניות אשר חזרו עם פערים חיוביים בולטות מלאנוקס עם 1.95%, טאואר עם 2.13% ואלווריון עם 1.51%.
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום יום המסחר במגמה מעורבת. הבורסה בארה"ב סגרה את יום המסחר במגמה חיובית, אך אסיה מאבדת גובה והחוזים העתידיים שנסחרו בעליות נוגעים כעת בצבע האדום.

פער הארביטראז' המשוקלל על מניות המעו"ף הוא שלילי קל בשיעור של 0.16%. בין המניות אשר חזרו עם פערים חיוביים בולטות מלאנוקס עם 1.95%, טאואר עם 2.13% ואלווריון עם 1.51%. עם סיום המסחר בוול סטריט הסתמנה מגמה חיובית ברובה, מדד הדאו ג'ונס עלה 0.38%, מדד ה-S&P500 התחזק ב-0.2% ומדד הנאסד"ק השיל 0.01% מערכו.

חברת הדירוג S&P הודיעה כי היא מכניסה את רוב הבנקים המסחריים הגדולים באירופה לרשימת המעקב השלילית. במקביל, מנהיגי ה-G20 מתכננים תוכנית חילוץ של 600 מיליארד דולר ע"י קרן המטבע.

דויטשה בנק העניק המלצת קנייה למניית טבע במחיר יעד של 46 דולר, 14.9% מעל מחיר השוק. שרת הבריאות האמריקנית קתלין סבליוס (Kathleen Sebelius) החליטה אתמול (ד') שלא לאפשר לטבע למכור גלולה למניעת הריון, שידועה גם כגלולה של היום שאחרי, מעבר לדלפק.

הבנקים ימשיכו לרכז עניין, על רקע החדשות וההתפתחויות הלא נגמרות מגוש היורו. המניות הבולטות במגזר הן את לאומי, הפועלים ודיסקונט.

בורסת ת"א ננעלה אתמול בירידות שערים בעקבות חששות מצד בכירים בגרמניה באשר לסיכויי ההצלחה של פסגת המנהיגים בסוף השבוע. מדד המעו"ף נפל ב-2% לרמה של 1,068 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 1.5% ומניות הבנקים צללו ב-2.9%. מחזור המסחר בבורסה היה בינוני והסתכם ב-1.28 מיליארד שקל.

בשוק המניות בלטו כיל ובזק שצנחו ב-3.4% כל אחת, דיסקונט שצללה 4.9% ואלביט הדמיה שמחקה עליות שערים של מעל 6% לסגירה בירידה של 7.3%. טבע בלטה לחיוב כשהוסיפה 0.5%.

מניית סלקום ירדה ב-0.5%. החברה ריכזה עניין לאחר שנודע כי מצבת העובדים בעקבות המיזוג בין סלקום ונטוויז'ן תפחת בכ-700 עובדים, ולא ב-140 כפי שהודיעה סלקום בתחילת השבוע. שתי החברות יאטו את קצב גיוס העובדים החדשים.

מניית שמן נפט וגז התחילה להיסחר בבורסה, לאחר ההנפקה. יו"ר החברה הוא הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי. המחיר האפקטיבי של המניה בהנפקה עמד על 23.8 אגורות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il