TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בורסת ת"א: צפי ליציבות שערים; סקטור הנפט והגז ירכז עניין


בורסה תא
פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על מדד המעו"ף הינו שלילי בשיעור קל של 0.09%. טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.6% ומנגד פריגו חוזרת עם פער חיובי של 1.18%
בורסת ת"א צפויה לפתוח את שבוע המסחר ביציבות שערים. בשוק המניות ישנם משקיעים המצפים לתחילת מגמה של עליות לקראת סוף השנה האזרחית, אך הסגירה החלשה בארה"ב עלולה להעיב על המסחר המקומי.

בסיכום שני ימי המסחר האחרונים בוול סטריט (מאז נסגר המסחר באחד העם) רשם הנאסד"ק עלייה מינורית של 0.2% ומנגד ה-S&P500 רשם ירידה בשיעור דומה. טרם פתיחת המסחר, פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על מדד המעו"ף הינו שלילי בשיעור קל של 0.09%. טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.6% ומנגד פריגו חוזרת עם פער חיובי של 1.18%.

אנגלה מרקל, קנצלרית גרמניה, נאמה ביום שישי בפני הפרלמנט בברלין על מנת להציג את גישתה, לפני הפסגה האירופית שתתקיים ב-9 בדצמבר. היא אמרה כי אירופה פועלת לקראת מדיניות פיסקלית הדוקה יותר לשם פתרון משבר החובות. היא חזרה על תוכניתה לשכתוב החוקים באיחוד במטרה לחזק את הפיקוח על התקציב של המדינות החברות.

רמת האבטלה בארה"ב ירדה ל-8.6%, לאחר שבחודש הקודם ירדה האבטלה ב0.1% לרמה של 9% .

חברת הטכנולוגיה נייס הודיעה בסוף השבוע על חתימת הסכם לרכישת Merced Systems, החברה המובילה לאספקת פתרונות לניהול ביצועים בארגוני שירות ומכירות תמורת 150 מיליון דולר. הרכישה צפויה להוסיף 55 מיליון דולר להכנסות החברה במהלך השנה הבאה וצפויה להיסגר עד סוף הרבעון הראשון של 2012.

יחידות ההשתתפות של גלוב אקספ יהש ימשיכו לרכז עניין רב לאחר שאיבדו 18% מערכן ביום חמישי האחרון בעקבות נפילת צינורות לבור הקידוח דבר אשר הוביל לדחיית הלו"ז בכחודש ימים. עזריאל זולטי אשר החזיק ב-13% מגלוב מכר כ-100 מיליון יחידות השתתפות תמורת 4.58 מיליון שקל.

בורסת ת"א נעלה ביום חמישי את המסחר בעליות שערים. בסיכום יומי מדד המעו"ף עלה ב-0.23% ל-1,085 נקודות, מדד ת"א 75 התחזק ב-1.65% ומניות הבנקים ננעלו בעלייה קלה של 0.14%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.259 מיליארד שקלים.

בשוק המניות סקטור הנפט והגז ריכז עניין. דלק קידוחים יהש עלתה ב-2.5%, שותפות אבנר יהש טיפסה ב-3% וישראמקו יהש התחזקה ב-2.4%. מנגד, שותפות חיפוש הנפט גלוב אקספ יהש נחתכה ב-17.6%, בעקבות תקלות בקידוח 'אופק 1' שבאזור לוד.

דלק נדלן זינקה ב-18%. יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק, הודיע היום למחזיקי האג"ח של דלק נדל"ן כי הוא מוכן להזרים עוד כסף לחברה במסגרת הסדר החוב, מעבר ל-300 מיליון השקלים אליהם התחייב.

מניות הבנקים הגדולים המשיכו גם הם לרכז עניין. פועלים ירדה ב-0.9%, לאומי הוסיפה 1.4% ומניית דיסקונט האמירה ב-1.3%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il