TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בורסת ת"א: צפי לפתיחה יציבה; הכרזת הריבית תתרחש בתום המסחר


בורסה תא
היום בצהרים תגיש ועדת טרכטנברג את מסקנותיה לראש הממשלה, בנימין נתניהו. בין הפתרונות המוצעים: העלאת המס על רווחי ההון מ-20% ל-25%, ביטול הורדת מס החברות ב-1% והעלתו ב-1%
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר השני של השבוע ביציבות שערים כאשר המשקיעים ממתינים לקריאת כיוון מהנעשה מעבר לים בדגש על אירופה. מדובר ביום המסחר האחרון לפני פקיעת אופציות המעו"ף לחודש ספטמבר.

תשומת לב מיוחדת תינתן היום גם לזירה המקומית הסוערת כאשר המשקיעים ימתינו לפרסום החלטת בנק ישראל על גובה הריבית במשק לחודש אוקטובר. הכרזת הריבית תתרחש היום לאחר הסגירה והערכות הכלכלנים הן שפישר ישאיר את הריבית על כנה ברמה של 3.25%.

כמו כן, היום בצהרים תגיש ועדת טרכטנברג את מסקנותיה לראש הממשלה, בנימין נתניהו. בין הפתרונות המוצעים: העלאת המס על רווחי ההון מ-20% ל-25%, ביטול הורדת מס החברות ב-1% והעלתו ב-1%, מס הכנסה של 45% על אופציות הניתנות לעובדים או מנהלים במקום 25% והעלאת מסים על הכנסות גבוהות.

חברת תמיר הון הכריזה אתמול על דיבידנד בשיעור של 10 מיליון שקל. היום הקובע יהיה ה-6 לאוקטובר והדיבידנד ישולם למשקיעים ב-23 לאוקטובר.

שותפות זרח יהש ומודיעין יהש המחזיקות ברישיון 'צורים' דיווחו אתמול כי הממונה על ענייני הנפט במשרד התשתיות כי אינו מסכים לשינוי תוכנית העבודה ברישיון. במסגרת המכתב ציין הממונה כי כניסה לקידוח חלמיש 1 לא נכללת בתוכנית העבודה ושבכל מקרה פרק הזמן שנותר עד תום תקופת הרישיון לא יספיק לביצעו הקידוח ומבחני ההפקה.

בורסת ת"א סגרה את אתמול בעליות שערים נאות תוך מחזור נמוך ביותר. הסגירה החיובית ביום שישי בוול סטריט סיפקה רוח גבית. מדד המעו"ף עלה 2.06% לרמה של 1,060 נקודות. מדד ת"א-75 עלה 1% ומדד הבנקים עלה 2.16%. מחזור המסחר הסתכם ב-782 מיליון שקלים בלבד.

בשבוע שעבר איבד המעו"ף 1.7% אל מול ירידה של כ-6.5% בדאו ג'ונס. עם זאת, ברמה חודשית הירידה דומה יותר, בעוד המעו"ף איבד 8.2%, הדאו ג'ונס איבד 7.6%. סגירת הפערים באחת העם הייתה בעיקר ביום חמישי אז נפל המעו"ף 4.3% וסגר ברמה של 1,038 נקודות. נזכיר כי מוקדם יותר החודש נגע המעו"ף ברמת שפל של 989 נקודות.

מניית חברת אפריקה עלתה ב-2.1%. החברה ממשיכה בתוכנית הרכישות העצמיות (buy-back), כחלק מצעד בונה-אמון בחברה. אפריקה הודיעה הבוקר על רכישה עצמית של אג"ח מסדרה כ"ו, בהיקף של 75.19 מיליון שקל.

מיקרומדיק הוסיפה 2.9%. החברה הודיעה כי תקצה 21% ממניותיה (כ-4 מיליון מניות) לחברת ביו לייט בתמורה להעברת 100% מחברת מזיטק. כמו כן, תקצה מדיומדיק מעל למיליון אופציות לא רשומות הניתנות למימוש תוך 5 שנים, אשר מהוות כ-6% נוספים מהחברה.

מניית טבע השילה 3.1% לאחר שחזרה הבוקר למסחר בת"א עם פער ארביטראז' שלילי של 3.15%, המשקף לה שער של כ-130 שקל למניה - שפל שלא נראה מאז ינואר 2007.

בסקטור הפיננסים המשיכו מניות הבנקים לבלוט על רקע חשש למשבר אשראי עולמי בשל משבר החוב באירופה. נציין כי מדד הבנקים צנח ב-23.8% מתחילת הרבעון. היום טיפסה מניית בנק הפועלים ב-3%, לאומי הוסיפה 2.7% ודיסקונט השילה 0.2%.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il