TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

וול סטריט ננעלה בעליות; דאו ג'ונס הוסיף 0.6%, אורמת עלתה ב-7.6%


וול סטריט
בורסות וול סטריט נסגרו בעליות שערים לראשונה מזה שישה ימים, אחרי שהבנקים המרכזיים בגוש היורו ובבריטניה החליטו להותיר את הריביות על כנן. גירעון הסחר של ארה"ב הצטמצם במפתיע בעקבות הירידה בייצוא
בורסות וול סטריט נסגרו בעליות שערים לראשונה מזה שישה ימים, אחרי שהבנקים המרכזיים בגוש היורו ובבריטניה החליטו להותיר את הריביות על כנן. גירעון הסחר של ארה"ב הצטמצם במפתיע בעקבות הירידה בייצוא. נאסד"ק הוסיף 0.3%, דאו ג'ונס עלה ב-0.6% ו-S&P 500 טיפס 0.7%.

ענקית הסלולר הפינית נוקיה הודיעה כי ריצ'רד גרין, סמנכ"ל הטכנולוגיות הראשי (CTO) שלה, יעזוב את החברה עקב "חופשת מחלה". ההודעה נמסרה לאחר שהעיתון הפיני Helsingin Sanomat דיווח כי גרין יצא לחופשה וככל הנראה לא ישוב לנוקיה, על רקע חילוקי דעות סביב האסטרטגיה של החברה.

ענקית הפיננסים סיטיגרופ הודיעה היום כי האקרים פרצו לחשבונות בנק של 200 אלף מלקוחותיה המחזיקים בכרטיסי אשראי.

מיקרוסופט הוסיפה 0.1%. החברה ספגה הפסד בבית משפט בארה"ב בעקבותיו תיאלץ לשלם 300 מיליון דולר על הפרת פטנט. בית המשפט העליון בארה"ב הותיר על כנו פסק דין שקבע כי ענקית התוכנה השתמשה בטכנולוגיה שהיתה מוגנת בפטנט במעבד התמלילים וורד.

מניית טבע השילה 0.2%. מינהל התרופות והמזון האמריקאי (FDA) לא ענה עדיין בחיוב לבקשת טבע לחייב ניסויים קליניים בטרם יעניק אישור לקופקסון גנרי. מדובר בתוצאה שהייתה צפויה מראש על ידי הגורמים בשוק, אך בכל זאת זינקה מניית מומנטה ב-8.6% אחרי ההודעה. נציין כי אי הסכמת ה-FDA לחייב בניסויים קליניים אינה בהכרח מעידה שגישת טבע לא תענה בחיוב בעתיד.

מניית אורמת טכנולוגיות עלתה ב-7.6%. במקביל לחוזה של 130 מיליון דולר עליו הודיעה החברה, דווח כי קרן פימי של ישי דוידי בדרך להשקעה של 100 מיליון דולר בחברה האם - אורמת תעשיות.

מניית צורן השילה 1.9%. החברה זכתה להעלאת המלצה ל'תשואת יתר מ'נייטרלי' מבית ההשקעות וודבוש מורגן שהעריך כי התוצאה הכי נראית לעין מהמיזוג של צורן עם CSR הבריטית היא שהמיזוג לא ייצא לפועל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il