TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מיטב על טבע – מחכים לרכישה הבאה


לוגו טבע
גלעד אלפר: "התנהגות המניה לאחר רכישת רציופארם מדגישה את הסיכון שברכישות גדולות אך אנו גם מציינים כי בתקופה הקרובה לאחר כניסת טבע למכרז המניה דווקא הגיבה בחיוב ותיקנה למטה רק כשני רבעונים אח"כ"
טבע פרסמה רבעון חלש המשקף ירידה בצמיחה האורגנית.

טבע החמיצה את הצפי לרבעון, למרות ששילמה מס נמוך במיוחד של 7% ברבעון, לעומת צפי לשיעור מס של 15%. שיעור המס הנמוך חסך לטבע בצורה חד פעמית, בערך 100 מיליון דולר (בנוסף למכירות קופקסון חזקות שהורידו את שיעור המס הכללי).

כאמור, הקופקסון היה חזק מאוד עם מכירות של 938 מיליון דולר לעומת צפי ל-828 מיליון. שאר החלקים בעסק היו חלשים כאשר יש לציין במיוחד את מכירות התרופות הגנריות בארה"ב, שירדו 5% לעומת שנה שעברה.

החוזקה של הקופקסון לעומת החולשה בחלקים האחרים בעסק של טבע הובילה לרווחיות גולמית גבוהה של 59.6% לעומת צפי ל-59.2%.

יש לציין כי למרות התוצאות החלשות והסימנים הברורים לירידה בשיעור הצמיחה האורגנית אנו צופים כי החברה תייצר תשואת מזומנים חזקה (FCF) של בערך 7% בשנת 2011.

השאלה היא מה החברה תבחר לעשות את הכסף. לדעתנו, האפשרות החיובית היא שטבע תבחר להגדיל את תשלומי הדיבידנד למשקיעים מהרמה הנוכחית. האפשרות הפחות מושכת היא שהחברה עלולה להמשיך באסטרטגיית רכישות אגרסיבית שאמנם תייצר צמיחה דו ספרתית אך גם תעלה את הסיכון ותמנע מהמשקיעים ליהנות מייצור המזומנים של החברה.

על סמך הערות החברה לאחר פרסום הדוחו"ת לרבעון, נראה שהחברה בחרה להמשיך ברכישות אגרסיביות.

רכישת באר הובילה לעלייה של 6% במחיר המניה לאחר 12 חודש וקיבעה את המניה מעל 50 דולר כאשר רכישת רציופארם הובילה לירידה של 5% ב-12 החודשים לאחר שטבע נכנסה למכרז על החברה. התנהגות המניה לאחר רכישת רציופארם מדגישה את הסיכון שברכישות גדולות אך אנו גם מציינים כי בתקופה הקרובה לאחר כניסת טבע למכרז המניה דווקא הגיבה בחיוב ותיקנה למטה רק כשני רבעונים אח"כ.

אנו ממשיכים עם המלצת "תשואת שוק" ומחיר מטרה של 54 דולר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il