TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

טופ גרופ השלימה את רכישת פעילות נמל"ה מרנסיס בהיקף של 4 מיליון שקל


גלעד הר-עוז, מנכ"ל טופ סולושיינס
מערכת נמל"ה, שמיושמת במאות ארגונים בישראל, מאפשרת לארגונים לנהל באופן עצמאי את כל היבטי המשוב בארגון
חברת טופ סולושיינס, חברה בת של קבוצת טופ גרופ (Top Group) הנסחרת בבורסת תל אביב, הודיעה על השלמת תהליך רכישת פעילות נמל"ה, פתרון ניהול המשוב הפנים-ארגוני מחברת רנסיס, המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לניהול משובים וסקרים ארגוניים.

היקף הרכישה בשלב זה עומד על 4 מיליון שקל, ועל-פי ההסכם המחיר יכול להשתנות ביחס להיקף המכירות הצפוי של המערכת בשנים הקרובות.

מערכת נמל"ה מאפשרת לארגונים לנהל בצורה קלה, פשוטה ויעילה את מכלול היבטי המשוב הפנים-ארגוני מול העובדים על גבי פלטפורמה אחידה. התהליך כולל מרכיבים שונים, החל מבניית השאלון, התאמת תזרים השאלון בהתאם לתשובות הנשאל, הפקת דוחות סטטיסטים בפורמטים שונים, איתור בעיות ועדכון גורמים בארגון בזמן אמת. המערכת מיושמת כיום במחלקות משאבי אנוש של למעלה מ-250 ארגונים מובילים בישראל במגזרי שוק שונים וזוכה להערכה רבה על ביצועיה.

גלעד הר-עוז, מנכ"ל טופ סולושיינס, אומר: "רכישת פעילות נמל"ה, היא צעד נוסף בהרחבת פעילות טופ גרופ, והיא משתלבת היטב עם אסטרטגיית הצמיחה שלנו להוספת מוצרים מובילים בתחומם לסל המוצרים שלנו. עם השלמת הרכישה יעבור אלינו כל צוות נמל"ה מרנסיס, לרבות צוות הפיתוח, הפרויקטים והתמיכה. אנו נמשיך לפתח ולהרחיב את יכולות המערכת."

"לאחר 13 שנה, במהלכן פיתחנו את נמל"ה והפכנו אותה למותג המוביל בשוק לניהול משובים וסקרים פנים-ארגוניים, החלטנו כמהלך אסטרטגי של השנים הקרובות למקד את פעילות רנסיס סביב פתרונות לניהול משובי לקוחות ושיפור חווית הלקוח בהתבסס על מערכת Attentive ACE", מסר רן ארהרד, מנכ"ל ומייסד רנסיס. "קיבלנו מספר הצעות מגורמים שונים בשוק, ולאחר בחינה מעמיקה החלטנו כי טופ סולושיינס היא המתאימה ביותר להוביל את פעילות נמל"ה לאור רמת המקצועיות, הידע והניסיון שלה בתחום פתרונות התוכנה הארגוניים. אנו בטוחים כי ערכים אלה ימנפו את נמל"ה לשיאים חדשים."

ארהרד הוסיף כי "ההכנסות מהמכירה יאפשרו לנו להרחיב את פעילות רנסיס בשוק הגלובלי ולבסס את פלטפורמת ניהול חווית הלקוח שפיתחנו, ה–"ACE", ככלי מוביל בעולם בתחום זה. כיום המערכות שלנו מיושמות במספר חברות גדולות בדרום-אפריקה ובמספר מדינות באירופה ובכוונתנו עד סוף השנה הנוכחית לפתוח שלוחות פעילות במדינות נוספות. ברור כי המגמה בשנים הקרובות של ארגוני מוטי שירות תהיה יישום כלים שיאפשרו קבלת תמונה אמינה ומדויקת בזמן אמת של שביעות רצון הלקוח, ומגמה זו תהפוך את ""ACE למרכיב חיוני בכל ארגון בעולם."

יש לציין כי מערכת Attentive ACE, שדורגה על ידי גרטנר כאחד מהפתרונות המובילים בעולם בתחום ניהול משוב יעיל (EFM), מאפשרת לדרגי הניהול והשירות בארגונים לבצע מעקב וניהול רציף של חווית הלקוח בכל נקודות המגע עם הלקוח באמצעות משובים וסקרים מונחי אירוע.

Top Group (לשעבר רמדור), היא חברת תוכנה ושירותי IT מובילה בישראל הנסחרת בבורסה של תל אביב בשם טופ מערכות.
בשנתיים האחרונות רכשה הקבוצה מספר לא מבוטל של חברות ופעילויות, וכיום הינה חברת שירותי IT מובילה הכוללת מגוון פעילויות בתחום פיתוח תוכנה, פרויקטים, ייצוג פתרונות תוכנה של חברות בינלאומיות ומיקור חוץ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il