TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

המסחר בבורסת ת"א הסתיים בעליות; ת"א 25 עלה ב-0.79%; ת"א 75 הוסיף 1.26%


לוגו בורסה
בורסת ת"א ננעלה בעליות; ת"א 25 עלה ב-0.79%; ת"א 75 הוסיף 1.26%; מדד הנדל"ן עלה ב-0.98%; המחזור הסתכם בכ-3.4 מיליארד שקל
למרות המשך המהומות במצרים בורסת ת"א נסגרה היום בעליות. ת"א 25 עלה ב-0.79% ל-1292 נקודות, ת"א 75 הוסיף 1.26% ל-929 נקודות, מדד הנדל"ן עלה ב-0.98% והמחזור הסתכם בכ-3.4 מיליארד שקל.

אמפל ירדה ב-2.50%. חברת דירוג האשראי מדרוג הכניסה לרשימת מעקב עם השלכות שליליות את דירוג A3 של איגרות החוב מסדרות א', ב', ו-ג' של אמפל אמריקן, חברת האחזקות של יוסי מימן, בעלת זיכיון לאספקת גז בישראל באמצעות הצינור הימי מצרים-ישראל.

במדרוג מסבירים את המהלך בהתערערות היציבות הפוליטית והפיננסית במצרים והשלכותיה האפשריות על סיכון האשראי של חבר EMG המצרית, אחזקה מהותית של אמפל (12.5%). כלכלני חברת דירוג האשראי מציינים כי חוזה רכישת הגז ממצרים מעוגן במסגרת הסכם השלום בין ישראל למצרים, אך קיימת אי ודאות גבוהה באשר להשפעת המשך ההתפתחויות הפוליטיות על פעילות EMG ואמפל. לפיכך - הדירוג ייבחן גם על רקע התפתחות הדירוג של מצרים.

סרגון עלתה ב-1.83%. החברה דיווחה כי ההכנסות ברבעון הרביעי זינקו ב-26% לשיא של 67 מיליון דולר. הרווח הנקי לרבעון הרביעי על בסיס Non-GAAP עלה ל-6.1 מיליון דולר, או 17 סנט למניה לעומת רווח 3.4 מיליון דולר, או 9 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.

גילת רשתות לוויין הוסיפה 2.97%. החברה מדווחת כי חברת הבת ספייסנט (Spacenet Inc), המוחזקת בבעלותה המלאה, נבחרה לספק, לפרוס ולתחזק כ-27,000 מערכות תקשורת לוויינית בפס רחב מסוג SkyEdge לתחנות לוטו ברחבי טקסס ואילינוי בארה"ב.

חברת גינקו הודיעה היום כי קידוח הנפט היבשתי, "שחר 1", יוצא לדרך לאחר שאושר על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה במחוז הדרום. הקידוח מתוכנן לרבעון השני של 2011. רישיון "שחר" משתרע על שטח של כ-389 אלף דונם דרומית לצומת הערבה בשולי בקע ים.

אפריקה זינקה ב-6.03%. רון יריב, המנכ"ל המכהן של מלונות אפריקה ישראל, המכהן גם כסמנכ"ל השיווק והמכירות בחברה, השלים בימים אלו ארגון מחדש של מטה החברה המנהלת את מלונות קראון פלזה והולידיי אין בישראל ואת מלונות החברה ברוסיה וברומניה.

מנכ"ל מלון קראון פלזה ירושלים מיכאל פלסז מונה לסמנכ"ל פיתוח חו"ל ויכהן במקביל גם כמנכ"ל מלון העסקים קראון פלזה סיטי סנטר עזריאלי. במקומו של פלסז יכהן המנכ"ל לשעבר של מלון הולידיי-אין בטבריה, חיים אלקובי. מנהל מלון הולידיי אין אשקלון, שי אסיה, יכהן במקביל גם כמנהל פרויקטים של החברה.

מדיקל קומפרישין סיסטם (MCS) ירדה ב-2.21%. החברה הודיעה היום כי עדי דגן, ממייסדי ומנכ"ל החברה ימשיך בניהולה עד סוף יוני 2011. בחודש יוני 2010 דיווחה MCS כי דגן יסיים תפקידו כמנכ"ל בסוף חודש מארס 2011 וימשיך לשמש כיועץ חיצוני לחברה. דגן נענה לבקשת הדירקטוריון להאריך כהונתו בשל מגעים שמנהלת החברה עם חברות מובילות בתחום, בנוגע לאפשרות של שיתוף פעולה או עסקאות אסטרטגיות אחרות עם החברה, כפי שפרסמה החברה בעבר, כגון מיזוג, מכירה, שיתוף פעולה עסקי וכיו"ב.

טבע עלתה ב-0.85%.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il