TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

וול סטריט ננעלה במגמה מעורבת; הדאו ג'ונס ירד ב-0.32%; נאסד"ק הוסיף 0.17%


אילוסטרציה - בורסה ניו יורק 2
בורסות וול סטריט נסגרו במגמה מעורבת; הדאו ג'ונס ירד ב-0.32%; נאסד"ק הוסיף 0.17%; מדדS&P ירד ב-0.14%
בורסות וול סטריט נסגרו במגמה מעורבת. הדאו ג'ונס ירד ב-0.32%, נאסד"ק הוסיף 0.17%, ומדדS&P ירד ב-0.14%.

אירופה החלה את היום בירידות על רקע חשש להתרחבות משבר החובות המקומי, בעיקר בשל הערכות שפורטוגל תידרש לחילוץ, כך הסביר היום אמיר כהנוביץ' אסטרטג מאקרו וכלכלן ראשי של כלל פיננסים. "גם הכחשות של פורטוגל וגרמניה לא עזרו ומשקיעים בורחים אל אגרות החוב הבטוחות, בעיקר הממשלתיות הקצרות בארה"ב, בגרמניה ובשוויץ.

"יוון על סף פשיטת רגל ופורטוגל ואירלנד לא הרבה אחריה, איטליה, בעלת החוב השני הגדול ביותר בגוש היורו, טוענת כי היא סובלת מעונש קולקטיבי של המשקיעים ושהמצב שלה כלל לא רע כמו מצבן של שכנותיה.

איטליה אומנם סבלה גם היא, בדומה להן, מהתנפחות ופיצוץ שוק הנדל"ן, אך בניגוד אליהן המרכיב של הנדל"ן בצמיחה היה נמוך יותר והחשיפות של הבנקים לאג"ח הבעייתיות היו נמוכות, מה שגורם לכך שבשונה משכנותיה באיטליה לא נידרש חילוץ של אף בנק".


דופונט ירדה ב-1.47%. ענקית הכימיקלים האמריקאית הודיעה כי תרכוש את חברת רכיבי המזון הדנית דניסקו ב-6.3 מיליארד דולר. דופונט תשלם 5.8 מיליארד דולר במזומן עבור דניסקו ותיטול על עצמה חובות בסך 500 מיליון דולר. העסקה תושלם ברבעון השני של השנה.

אלביט מערכות ירדה ב-5.06%. חברת ההשקעות כלל פיננסים המליצה היום למכור את מניית החברה. בכלל ציינו כי "עם סיום השנה הקשה של 2010, אלביט תעמוד לפני שנה מאתגרת נוספת בשעה שהוצאות הביטחוניות בעולם ממשיכות להצטמצם. אנחנו מצפים לשחיקה בתוצאות האורגניות, ירידה במרווח התפעולי וקשיים בהצטברות ההזמנות".

סימטרון (נאסד"ק: CIMT) עלתה ב-5.45%. ספקית מובילה של פתרונות תיב"מ כוללים לתעשיית התבניות, מבלטים, כרסום וחריטה של חלקי מתכת, הודיעה היום על זכייתה בפרוייקט אסטרטגי עם חברת ג'ו-טנג (Ju Teng International Holdings Limited), לפיו תטמיע ג'ו-טנג את פתרון CimatronE הכולל בכל שלבי תהליך התכנון והייצור של תבניות ומבלטים במפעליה.

טבע עלתה ב-0.39%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il