TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

רשת חנויות הנוחות Yellow מקימה מתחמי קפה בסניפיה


מתחם קפה ברשת Yellow
הרשת מיתגה מחדש את קטגוריית הקפה במיתוג משולב Yellow café LAVAZZA ונבנו מתחמי קפה במודל 'store in store'; מתחילה למכור מכונות קפה ביתיות ומרחיבה מכירות של מוצרי מכולת
רשת Yellow, מקבוצת פז, הציגה היום את הדור הבא של חנויות הנוחות, מהלך אסטרטגי שנועד להפוך את Yellow לשחקן הראשי בשוק הקפה ולהרחיב באופן משמעותי את קטגוריית המכולת.
ההוצאה השנתית על קפה בקרב כלל משקי הבית בישראל עומדת על כ- 4 מיליארד ₪, מחציתה על קפה בתוך הבית ומחציתה על קפה מחוץ לבית, קצב הצמיחה של שוק הקפה, בשנים האחרונות, הוא דו ספרתי (כ-11%).

כדי למצות את הפוטנציאל הגלום בשוק הקפה, תפעל רשת Yellow בשני ערוצים: הראשון הצעת הקפה הזמין והאיכותי ביותר מחוץ לבית - על הדרך ('on the go'), ובשני תבצע כניסה לשוק מכונות הקפה הביתי.

הרשת מיתגה מחדש את קטגוריית הקפה במיתוג משולב Yellow café LAVAZZA ונבנו מתחמי קפה במודל 'store in store'. כל מכונות הקפה הוחלפו במכונות מהסדרה החדשנית 'Lavazza Blue' והקפה שודרג לקפה מסוג 100% ערביקה, גויסו והוכשרו בריסטות - עובדים שהתמחותם בהכנת קפה ברמה גבוהה.

לצד ההשקה המחודשת של קטגוריית הקפה, הורחבה ושופרה קטגוריית המאפים.
גיבוש הקונספט, בחירת מכונות הקפה הכשרות והדרכות העובדים, בוצע בשיתוף עם מותג הקפה הבינלאומי LAVAZZA. על המיתוג הופקד המעצב ברוך נאה ועל העיצוב האדריכלי של החנות ניצח משרד ציונוב ויתקון אדריכלים.

במבחני טעימה 'עיוורת' לבחינת המהלך, הקפה החדש Yellow café LAVAZZA מוביל בפרמטר העדפה מול רשתות הקפה המובילות, כאשר בין 55% ל-64% מהטועמים העדיפו את הקפה של Yellow.
עד כה נבנו מתחמי קפה ומכולת בכ-35 מחנויות הרשת, עד סוף השנה יפרסו בכ-80 והמהלך כולו יושלם עד אמצע שנת 2011.
במקביל החלה רשת Yellow, בימים אלו, במכירת מכונות קפה ביתיות וקפסולות מדגם חדש 'A modo mio' המכונות והקפסולות ישווקו באופן בלעדי ב-Yellow.

המכונה החדשה, פרי פיתוח של מותג הקפה המוביל בעולם LAVAZZA ומותג מכונות הקפה Saeco מקבוצת פיליפס, מעוצבת וכוללת פונקצית הקצפה ומים חמים. הקפסולות מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית לפי פטנט רשום של LAVAZZA.

המכונה משווקת, בכל 230 חנויות הרשת, במחיר נמוך במיוחד של 699 שקלים, הכולל גם 40 קפסולות במתנה. קפסולות במגוון של 5 טעמים ניתן לרכוש ברשת Yellow במחיר של 2 ₪ ליחידה.
בנוסף כדי לפתח את קטגוריית המכולת, בה קיים פוטנציאל גבוה לצמיחה, שודרג סל הקניות המשלימות.

לצורך כך הוגדרו 250 מוצרי מכולת הנמכרים ביותר מתוך 11 קטגוריות מובילות (חלב, לחם ומוצריו, פארם, ניקיון וכד') לרבות מיתוג והפרדה של פינת המכולת במרחב החנות.

לדברי יונה פוגל, מנהל כללי קבוצת פז:"מכירות Yellow במחצית הראשונה של 2010 צמחו בכ-17% בעיקר כתוצאה מהרחבת מגוון המוצרים והשירותים. המהלך עליו הודענו היום, נועד להכפיל את מכירות הקפה והמאפים בשנתיים הקרובות ולפתח קטגוריה חדשה של מוצרי מכולת.

"כבר היום אנו רואים כי למעלה מ-50% מהקניות בחנות מבוצעות על ידי לקוחות שבאו במיוחד ל- Yellow ללא קשר לתדלוק. זיהינו את הצורך של לקוחותינו לרכוש מוצרי השלמה ואנו מוצאים בו פוטנציאל להמשך צמיחה.

שוק חנויות הנוחות בישראל מתפתח בקצב דו ספרתי אך הוא עדיין רחוק מהמימדים שאנו רואים בעולם, בעיקר במערב אירופה וארה"ב ועל כן רחוק ממיצוי.

Yellow כמובילת שוק חנויות הנוחות תמשיך להרחיב את הפריסה, לפתוח חנויות חדשות, להגדיל את מגוון המוצרים ולתת שירות מצוין לנוחיות לקוחותיה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il