TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

דורון בן סירה מונה למנכ"ל סקייויז'ן


דורון בן סירה, מנכ"ל סקייויז'ן
בן סירה מצטרף לסקייויז'ן אחרי 9 שנים בנייס סיסטם, שם שירת כנשיא חברת הבת לאסיה פסיפיק
סקייויז'ן, חברת תקשורת ושירותי לוויין גלובאלית המובילה בתחומה בבעלות סיפרטק, שמרוק ו CVCI, הודיעה היום כי מועצת המנהלים מינתה את מר דורון בן סירה כמנכ"ל החברה. בן סירה יחל את תפקידו בראשון לינואר 2011.

דורון בן סירה מצטרף לסקייויז'ן אחרי 9 שנים בנייס סיסטם, שם שירת כנשיא חברת הבת לאסיה פסיפיק. דורון הוביל את פעילות החברה באזור זה בהצלחה רבה, ותחת ניהולו צמחה החברה ומנהלת היום פעילות ענפה בכ- 20 מדינות שונות, מעסיקה מאות עובדים, משרתת אלפי לקוחות, ומהווה כ 15% מפעילות נייס סיסטם בעולם.

אמיר אדלר, יושב ראש מועצת המנהלים אמר היום "דורון מביא נסיון עשיר בניהול מערכות גלובליות תוך הבנה של הצרכים המקומיים בשווקי היעד. מינוי של דורון כמנכ"ל ממשיכה את מדיניות החברה להתקרב ללקוחותיה ולספק פתרונות יצירתיים המותאמים לצרכיהם".

דורון מחליף בתפקיד את מרק גזית, שהודיע לפני מספר חודשים על פרישה. גזית שכיהן כמנכ"ל החברה ב- 8 השנים האחרונות אחראי במידה רבה להפיכתה של סקיויז'ן לחברה בינלאומית מובילה בתחומה. גזית, ימשיך ללוות את החברה ולסייע.

לדורון בן סירה מעל 20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בחברות עתירות ידע גלובליות, ובעבר שירת בתפקידי מפתח בחברות אורבוטק, סיסקו סיסטם, סימנס תקשורת נתונים, ונייס סיסטם. דורון מביא עימו ניסיון נרחב בתחומי מכירת מוצרי תשתית ותוכנה מתקדמת, פיתוח עסקים בשווקים מתפתחים, ניהול מערכי מכירות ישירים וערוצי הפצה, ניהול ארגוני שירות, ורכישת חברות.

דורון בן סירה אמר היום: "אני נרגש ומצפה להצטרף לסקייויז'ן ולהוביל את החברה להמשך צמיחה מואצת. לסקייויז'ן עבר מוכח של גידול מרשים בפעילות בכל אחת מהשנים האחרונות, מאגר לקוחות ומפיצים נאמן, הנהלה מובילה, צוות עובדים מקצועי ומוכשר, מועצת מנהלים ובעלים מצוינים".

דורון בן סירה הוא בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, ולאחרונה סיים בהצלחה את התוכנית לניהול מתקדם של בית ספר למינהל עסקים של אוניברסיטת הרווארד.

סקייויז'ן פעילה ביותר מ-50 מדינות ומספקת שירותי תקשורת ו-IP על בסיס תקשורת לוויינית וסיבית. עם לקוחותיה של החברה נמנים מפעילי סלולר וספקי אינטרנט בינלאומיים מובילים (ISP), תאגידים בעלי פריסה בינלאומית רחבה, גופי ממשל, חברות תקשורת, וגופים פרטיים וולונטריים. רוב פעילותה של החברה מתרכזת במדינות מתפתחות


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il