TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ביוקנסל השלימה את החלק הראשון של ניסוי שלב 2 בניסוי הקליני לטיפול בסרטן הלבלב


אורי דנון, מנכ"ל ביוקנסל
חברת הביופרמצבטיקה ביוקנסל, העוסקת במחקר ופיתוח של תרופות למחלת הסרטן, דיווחה כי הסתיים הטיפול בקבוצת המינון השנייה והאחרונה במסגרת הניסוי הקליני בטיפול בסרטן הלבלב (PhaseI/IIa)
חברת הביופרמצבטיקה ביוקנסל, העוסקת במחקר ופיתוח של תרופות למחלת הסרטן, דיווחה כי הסתיים הטיפול בקבוצת המינון השנייה והאחרונה במסגרת הניסוי הקליני בטיפול בסרטן הלבלב (PhaseI/IIa). תוצאות הניסוי הועברו לניתוח סטטיסטי וצפויות להתפרסם על ידי החברה עם קבלתן.

הניסוי כלל 9 חולים (3 חולים בקבוצת המינון הראשונה ו- 6 חולים בקבוצת המינון השניה) אשר טופלו במרכזים הרפואיים הדסה עין כרם בירושלים, שיבא בתל השומר, מאיר בכפר סבא, הלל יפה בחדרה והמרכז הרפואי של אוניברסיטת מרילנד בבולטימור, ארה"ב. ביצוע הניסוי ממומן חלקית על ידי מענק בסך כולל של עד 950 אלף דולר שניתן לחברה על ידי קרן BIRD, קרן המו"פ התעשייתית הדו-לאומית של ארה"ב וישראל.

סיום הטיפול בחולה האחרון בתרופת ה-BC-819 של ביוקנסל בניסוי הקליני בחולים בסרטן בלתי נתיח בלבלב התאפשר בתוך פחות משנה מאז החלה החברה בניסוי בנובמבר 2009. מטרתו של שלב Phase I/IIa של הניסוי היתה בדיקת בטיחות (לרבות המינון האופטימאלי של הטיפול) ויעילות ראשונית של התרופה BC-819 בטיפול בסרטן הלבלב. כל חולה שהשתתף בניסוי קיבל ארבעה טיפולים של BC-819, פעמיים בשבוע במשך שבועיים.
ביוקנסל אף השלימה לאחרונה צעד חשוב נוסף בדרך לפיתוח תרופה לטיפול עתידי בסרטן הלבלב כשמינהל המזון והתרופות האמריקאי ה-FDA אישר לחברה מעמד של תרופת יתום (orphan drug) לתרופת ה-BC-819 של החברה (הנמצאת בהליכי ניסויים קליניים), בטיפול בסרטן הלבלב בארה"ב. האישור מעניק לחברה את הזכות לשווק את התרופה באופן בלעדי למשך שבע שנים מיום אישורה, בארה"ב.

סרטן הלבלב נחשב כאחת ממחלות הסרטן הקשות ביותר ועל פי הערכות שיעור התמותה ממחלה זו נאמד בכ-80% מהחולים במהלך השנה הראשונה להתפרצות המחלה ועולה לכדי כ-95% במהלך 5 שנים מיום התפרצות המחלה. תרופת BC-819 של ביוקנסל, פרי פיתוחו ומחקרו של פרופ' אברהם הוכברג מהאוניברסיטה העברית ומייסדה של חברת ביוקנסל, עושה שימוש בגן H19 כדי לייצר רעלן דיפתריה רק בתוך תאים סרטניים, ומביאה להשמדתם. תרופת ה-BC-819 נמצאת גם בניסויים קליניים בסרטן שלפוחית השתן (Phase IIb) ובסרטן השחלות (Phase I/IIa).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il