TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אירופה ננעלה בעליות; לונדון עלתה ב-2.01%; פרנקפורט הוסיפה 1.87%


גוש היורו
בורסות אירופה סגרו בעליות; לונדון עלתה ב-2.01%; פרנקפורט הוסיפה 1.87%; פריס עלתה ב- 1.96%.
בורסות אירופה נסגרו היום בעליות על רקע האופטימיות עם פתיחת עונת הדו"חות בוול סטריט. לונדון עלתה ב-2.01%; פרנקפורט הוסיפה 1.87%; פריס עלתה ב- 1.96%. ליסבון עלתה ב-0.1%. מדריד הוסיפה 2%.

האווירה החיובית באירופה הושפעה מדו"חות טובים שפרסמה אמש חברת האלומיניום אלקואה, וכן מעליית מנייתה של ענקית הנפט BP.

מדד המחירים לצרכן בבריטניה רשם עלייה של 0.1% ביוני, לעומת צפיה כי יישאר ללא שינוי. המדד עלה ב-12 החודשים האחרונים ב-3.2%.

מודי'ס הורידה את דירוג האשראי של פורטוגל בשני דירוגים ל-A1 - רמת השקעה בינונית- גבוהה - לעומת דירוג קודם שעמד על Aa2 - דרגה הנחשבת לרמת השקעה גבוהה מאד.

לדברי מודי'ס, "חוזקה הפיננסי של ממשלת פורטוגל יוסיף להיחלש בטווח הבינוני, כפי שניתן לראות בהידרדרות המתמשכת של החוב שלה". מודי'ס אמרה כי תחזית הצמיחה לפורטוגל צפויה להישאר חלשה יחסית, אם רפורמות מבניות במדינה לא יישאו פירות בטווח הבינוני והארוך.

אלקואה רשמה ברבעון השני רווח נקי של 136 מיליון דולר - לעומת הפסד נקי בסך 454 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. הכנסות החברה צמחו ב-22% והסתכמו ב-5.2 מיליארד דולר. לדברי החברה הגידול בתוצאותיה הכספיות נובע מהתחזקות מספר מגזרים תעשייתיים, בראשם אריזה, תחבורה מסחרית ובנייה.

BP עלתה ב-2.8%, לאחר שהתקינה מכסה חדש מעל באר הנפט הדולפת במפרץ מקסיקו. החברה החלה לערוך בדיקות כדי להעריך האם הצליחה לבלום את הדליפה. מניית טוטאל, חברת הנפט הצרפתית, עלתה ב-1.8%, ומניית רפסול עלתה ב-1.8%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il