TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אילקס מדיקל: הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2010 עלה בכ-42% לכ-8.5 מיליון שקל


משה בן-שאול, מנכל אילקס מדיקל
ההכנסות עלו לכ-62.7 מיליון שקל; ההון העצמי הסתכם בכ – 131.7 מיליון שקל ומהווה 65% מסך המאזן
חברת אילקס מדיקל, בניהולו של ד"ר משה בן-שאול, ממשיכה לצמוח ומציגה גידול בהכנסות וברווחים ברבעון הראשון של שנת 2010. הרווח הנקי, המיוחס לבעלי המניות של אילקס, טיפס ברבעון הראשון של שנת 2010 בכ-42% לכ-8.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-6 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2009.

הכנסות החברה ברבעון הראשון של שנת 2010 עלו בכ-5.9% והסתכמו בכ-62.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ-59.2 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2009. הגידול בהכנסות החברה לרבעון הנוכחי לעומת המקביל אשתקד, נבע מגידול בהיקף הפעילות, כשמנגד הוא קוזז בשל ירידת שער הדולר בשיעור של 8%. העלייה בהכנסות החברה השפיע גם על שורת הרווח הגולמי והרווח התפעולי שעלה ברבעון הראשון של השנה לכ-10.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-10.4 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2009.

ה- EBITDAשל אילקס מדיקל ברבעון הראשון של שנת 2010 עלה בשיעור של כ-8.1% לכ-12.5 מיליון שקל, לעומת כ-11.6 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2009. הגידול משקף צמיחה הנובעת מהעלייה ברווח הגולמי והתפעולי של החברה. תזרים המזומנים של אילקס מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של שנת 2010 הסתכם בכ-10.2 מיליון שקל.

אילקס מדיקל מציגה איתנות פיננסית גבוהה וממאזנה עולה כי הונה העצמי של החברה ב-31 במרץ 2010 עמד על כ- 131.7 מיליון שקל ומהווה כ-65% מסך המאזן. יצויין, כי ההון העצמי הוא לאחר חלוקת דיבידנד של כ- 4 מיליון שקל בחודש אפריל, שהוכרז במרץ ונכלל בדו"חות. כמו כן, בקופת החברה ישנן יתרות מזומנים, שווי מזומנים ונכסים פיננסיים זמינים בהיקף כולל של כ-85 מיליון שקל.

ד"ר משה בן-שאול, מנכ"ל אילקס מדיקל, אמר היום: "השיפור העקבי בתוצאותיה של אילקס מדיקל מלמד על חוסנה של החברה, הנהנית מחוזים ארוכי טווח עם שורה ארוכה של לקוחות גדולים בישראל ובחו"ל, והמבטיחים לה תזרימי מזומנים גבוהים ומאפשרים לה לייצר רווחיות גבוהה מבלי להשתמש באשראי בנקאי כלשהו. הדבר הבא לידי ביטוי בשמירה על מגמת העלייה בהכנסות וברווח התפעולי, ובתזרים המזומנים הגבוה שלנו. בקופתנו יש כיום מזומנים ונכסים נזילים נוספים בסך כולל של כ-85 מיליון שקל, ואנו בוחנים כל העת אפשרויות שונות בתחום הרכישות והמיזוגים בתחומים שבהם יש לאילקס ערך מוסף הודות לקשריה עם שותפיה העסקיים ועם לקוחותיה שנצברו במהלך עשרות שנים. כמו כן, אנו פועלים להרחבת פעילותנו הרווחית בדרום אפריקה, וזאת בהמשך להתקשרות עליה דיווחנו עם המעבדות הלאומיות במדינה זו".

בחודש אפריל הודיעה החברה כי היא מעדכנת את מדיניות הדיבידנד שלה, כך שהחל מהשנה היא תחלק דיבידנדים אחת לרבעון, וזאת בשיעור שלא יפחת מ-33% מהרווח הנקי. בהתאם לכך, אישר דירקטוריון החברה במקביל לפרסום הדוחות, חלוקת דיבידנד בסך 3 מיליון שקל בחודש יוני 2010. זאת בהמשך לדיבידנד מיוחד בסך כ- 26 מיליון שקל שחולק החודש, ודיבידנד בסך 4 מיליון שקל שחולק בחודש אפריל.

בחודש מרס 2010 דיווחה החברה כי חברת הבת, אילקס דרא"פ, התקשרה עם המעבדות הלאומיות המרכזיות בדרא"פ (NHLS) לביצוע בדיקות לניטור וירוס האיידס בדמם של ילודים הנולדים לאמהות נשאיות, לתקופה של 5 שנים. אילקס מעריכה, כי בשנה הראשונה לפעילות היא תבצע כ-300 אלף בדיקות נוספות בהיקף כספי של כ-20 מיליון שקל, והחל מהשנה השניה עשוי היקף הפעילות לגדול עד ל-40 מיליון שקל. בסך הכל, עשוי היקפה הכספי של התקשרות זו להגיע לכ-180 מיליון שקל ב-5 שנים.

אילקס מדיקל הינה חברה ותיקה (30 שנה), המתמחה ב-2 תחומים עיקריים: מכירת מוצרי דיאגנוסטיקה בישראל ובדרום אפריקה; ופיתוח ומכירה של מוצרי תוכנה למעבדות בישראל ובחו"ל. החברה מנוהלת על ידי ד"ר משה בן-שאול ופועלת כיום בישראל, בדרום אפריקה, ברוסיה ובמדינות נוספות. בין היתר, החברה מחזיקה בזכיון לייצוג יצרני ציוד רפואי בינלאומיים מובילים, כדוגמת Chiron (Novartis), Gen Probe ואחרים בשורה של מדינות באפריקה ובאירופה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il