TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אירופה ננעלה בעליות; לונדון ופרנקפורט עלו ב-3.1%


גוש היורו
בורסות אירופה סגרו בעליות; לונדון ופרנקפורט עלו ב-3.1%, פריס עלתה ב- 3.42%
בורסות אירופה נסגרו היום בעליות על רקע הודעתה של סין, לפיה היא אינה מתכוונת לצמצם חשיפתה להשקעות בגוש היורו. את העליות הובילו מניות הסחורות והביטוח. לונדון ופרנקפורט עלו ב-3.1%, פריס עלתה ב- 3.42%. מדד יורו סטוקס 600 הכלל אירופי, עלה ב-2.9%.

צאו משוק המניות". אמר אתמול ריצ'רד ראסל, מחבר הניוזלטר "Dow Theory Letters" , שכנראה יוכתר כנביא הזעם של משבר החובות באירופה.
ראסל קרא למשקיעים לצאת משוק המניות, בטענה שהמפולת בפתח. זאת, למרות סימני ההתייצבות בשווקים, ובניגוד להמלצותיהם של אנליסטים רבים לנצל את התיקון הנוכחי ולהצטייד במניות זולות.

כזכור, ארגון ה-OECD העלה אתמול את תחזית הצמיחה העולמית לשנת 2010, וכן את תחזית הצמיחה לגוש היורו. הארגון צופה כעת צמיחה של 1.2% בכלכלת גוש היורו השנה, בניגוד לתחזית קודמת לצמיחה של 0.9%.

"פייננשל טיימס" דיווח כי ממשלת סין, שיתרות המט"ח שלה מסתכמות בקרוב ל-2.5 טריליון דולר, בוחנת את המשך השקעותיה באג"ח בגוש היורו בעקבות משבר החוב האירופי. סין הכחישה היום את הדיווח.

מניות הביטוח בלטו בעליות. אביבה, חברת הביטוח הגדולה בבריטניה, עלתה ב-7%; אקסה, חברת הביטוח הגדולה בצרפת, הוסיפה 6%.

BP, ענקית הנפט הבריטית, עלתה בקרוב ל-6% - הזינוק היומי החד ביותר זה 14 חודשים - על רקע דיווחים כי החברה הצליחה לבלום את דליפת הנפט, בעקבות שקיעת אסדת קידוח שהפעילה החברה במפרץ מקסיקו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il