TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בריינסוויי קיבלה את אישור משרד הבריאות לביצוע ניסוי קליני בסטימולטור רב ערוצי


בריינסווי
הסטימולטור הרב ערוצי מסוגל לטפל בו זמנית ב-5 אזורים לעומת הסטימולטור הקיים היום המסוגל לטפל באזור אחד בלבד
חברת בריינסוויי מודיעה היום כי קיבלה את אישור משרד הבריאות (אמ"ר) לביצוע ניסוי קליני שמטרתו לבדוק את ההשפעה של הסטימולטור הרב ערוצי שפיתחה החברה על ידי עירור ודיכוי מוטורי וזאת בהשוואה לסטימולטור חד ערוצי, הנמצא היום בשימוש.
בשלב הראשון יערך הניסוי ב-5 נבדקים.

הסטימולטור הרב ערוצי, הינו אבטיפוס שפיתחה החברה. ייחוד הסטימולטור הוא שניתן לטפל בו זמנית ב-5 אזורים במוח לעומת טיפול באזור אחד בלבד בסטימולטור החד ערוצי המאושר לשימוש היום.

ד"ר יפתח רוט, מממציאי הטכנולוגיה, ממייסדי בריינסוויי ומנהל המו"פ בחברה ציין "בסטימולטור הרב ערוצי גלום פוטנציאל גדול, זהו עידן חדש בתחום ה- TMS והגירוי המוחי. הסטימולטור שפיתחנו יוכל להרחיב את היעילות, הגמישות ואת מגוון האפליקציות שבהן ניתן לטפל".

עוזי סופר, מנכ"ל חברת בריינסוויי ציין "הסטימולטור הרב ערוצי, הינו פרויקט עליו אנו עובדים זה זמן רב ואני שמח שהבשיל לידי ניסוי קליני. מוצר זה יוכל להרחיב בעתיד את מגוון האפליקציות בהן אנו עוסקים היום".

מכשיר ה – DEEP TMS משמש לטיפול רפואי לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקוד המח. המכשיר הרפואי (Deep TMS) מבוסס על סליל אלקטרומגנטי בעל מבנה מיוחד המחובר לספק זרם חשמלי המשתנה במהירות ויוצר שדה חשמלי באמצעותו ניתן להשפיע על אזורים שונים בעומק המוח על ידי גירוי או דיכוי עצבי בהתאם לתדר ההפעלה.

בריינסוויי עוסקת בפיתוח מכשיר רפואי לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקוד המח. המכשיר מבוסס על סליל חשמלי בעל מבנה ייחודי המחובר לספק זרם חשמלי המשתנה במהירות ויוצר שדה מגנטי באמצעותו ניתן להשפיע על אזורים שונים בעומק המח על ידי גירוי או דיכוי עיצבי בהתאם לתדר השדה המגנטי.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il