TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

יו"ר מועצת המנהלים של בנק דיסקונט היוצא, רו"ח שלמה זהר, מתמנה ליו"ר פעיל באיי.די.או גרופ


עדי קייזמן, בעל השליטה בחברה, הודיע כי זהר ירכוש עד 5.4% ממניות החברה תמורת כ- 5 מיליון שקל; כמו כן איש העסקים רן אפרת ירכוש עד 10% מהחברה תמורת 10 מיליון שקל
עדי קייזמן, בעל השליטה באיי.די.או גרופ הודיע היום על הסכמים חדשים באיי.די. או גרופ. יו"ר מועצת המנהלים של בנק דיסקונט היוצא, מר שלמה זהר יצטרף לחברה כיו"ר פעיל ושותף.

במסגרת תפקידו, יעסוק מר זהר בהרחבה ופיתוח פעילות החברה בתחום הנדל"ן למגורים בברלין. מינויו של זהר הינו לתקופה של חמש שנים עם אופציה להארכת תפקידו. במסגרת ההסכם ירכוש זהר עד כ- 5.4% ממניות החברה בתמורה של כ- 5 מיליון ₪ אשר יוזרמו לקופתה של איי.די.או גרופ. בנוסף צפויה החברה לאשר הקצאת אופציות למר זהר להגדלת אחזקותיו במחיר מימוש של כ- 25% מעל מחירה בבורסה.

היזם רן אפרת מצטרף כשותף לחברה, במסגרת השותפות יזרים אפרת עד כ-10 מיליון ש"ח אשר יועברו לקופתה של איי.די.או גרופ. מר אפרת צפוי בהמשך להצטרף כדירקטור ולהוות חלק מהנהלת החברה יחד עם זהר וקייזמן.

עדי קייזמן, מנכ"ל איי.די.או גרופ: "אני גאה כי אדם בעל מוניטין, וותק, ידע וניסיון כמו שיש לשלמה הצטרף לשורותינו. זהר ממלא תפקיד מרכזי בעולם העסקי, פיננסי, ומביא עימו מוניטין, ניסיון וידע רב. אין ספק שזוהי הבעת אמון חזקה בפעילות החברה ואני מאמין כי יחדיו נצעיד את איי.די.או גרופ להישגים."

"בפעילותנו בברלין בשנים האחרונות הקמנו בעיר תשתית עסקית רחבת ידיים אליה צירפנו בעבר את קבוצת שיכון ובינוי בבעלותה של שרי אריסון, עתה, בשיתוף עם שלמה, נוכל להמשיך וליהנות מהמודל העסקי יוצא הדופן של החברה הפועל בעיר ולשקוד על שכלולו והגדלתו." הוסיף קייזמן

שלמה זהר, יו"ר איי.די.או גרופ: "אני מאמין כי פעילות ההשכרה למגורים של איי.די.או גרופ בברלין תלך ותגדל בשנים הבאות. במהלך השנתיים האחרונות נבנה בברלין פורטפוליו של בנייני מגורים באיכות טובה ובהחלט יש פוטנציאל של השבחה ניכרת בפורטפוליו הקיים. להערכתי ברלין צפויה להמשיך בצמיחה גם בתקופה סוערת כמו היום, בהמשך לחיזוקה כבירה של גרמניה המאוחדת. "

לדברי זהר, החברה תתמקד בתקופה הקרובה בהגדלת ההון העצמי כולל באמצעות גיוס הון לשם הרחבת פעילות הקבוצה בתחום המגורים בברלין.

להערכת קייזמן, תחום הנדל"ן למגורים בברלין ימשיך להתחזק בשנים הקרובות. כיום, אחוז הדירות הפנויות בעיר יורד באופן הדרגתי ועומד על פחות מכ-3% ואילו מספר התושבים המתגוררים בעיר אמור להכפיל את עצמו מ- 4 מיליון לכ- 8 מיליון איש בעשור הקרוב.

מניתוחים שערכנו עולה כי צפוי להיות מחסור של כ- 400 אלף יחידות דיור בעיר בשנים הקרובות. העיר נהנית מפריחה ושגשוג. מטות מרכזיים של חברות גדולות כמו MTV, SONY וחברות אחרות מתמקמים מחדש בברלין, לצד שגרירויות אשר אף הן מעבירות פעילותן לעיר באופן הדרגתי. בנוסף, בסוף 2011 צפוי להיפתח בברלין שדה תעופה חדש אשר יהיה אחד מהשדות המודרניים והמתקדמים בעולם. עם פתיחתו בשנה הראשונה מתוכננים לעבור בו 30 מיליון נוסעים ותוך חמש שנים תגדל כמות הנוסעים ל- 45 מיליון.

פעילות הנדל"ן בברלין של איי.די.או גרופ כוללת אחזקה של כ- 200 אלף מ"ר המשמשים בעיקר למגורים. בנוסף מחזיקה החברה בפרויקט המיועד לפיתוח בגרמניה בשטח כולל של כ-25 אלף מ"ר. ניהול הנכסים נעשה באופן עצמאי בכל ההיבטים, דהיינו, פיתוח, ניהול, שיווק, ואחזקה. הנכסים מוחזקים בשיתוף יחד עם שיכון ובינוי אחזקות בע"מ. לדברי קייזמן, החברה מתכננת להמשיך בפעילות משותפת עם שיכון ובינוי, תוך ניצול המערך העסקי שהקימה בעיר להרחבת הפעילות.

שלמה זהר ליווה בעברו קבוצות עסקיות מובילות במשק, בינהן ואף שימש כיו"ר בנק דיסקונט עד לתחילת השנה. בנוסף לכך שלמה זהר משמש יו"ר בקבוצת ספיר האמריקאית וכן צפוי להצטרף בימים הקרובים לקבוצת דלק שבשליטת יצחק תשובה, ואמור להתמנות ליו"ר הדירקטוריון של דלק US.

בעבר החזיק עדי קייזמן בשתי זרועות ציבוריות פעילות אשר כללו את אסים השקעות ואיי.די.או גרופ, בשנה האחרונה מכר עדי את גרעין השליטה באסים.

כיום פעילותו העסקית של קייזמן כוללת: הרחבת הפעילות באיי.די.או גרופ, 50% אחזקות בחברת הנדל"ן "אוראה" אותה הקים עם איש העסקים רן אפרת. פעילות "אוראה" מתמקדת בייזום פרויקטי נדל"ן ייחודיים באזור תל אביב ובאזורי הביקוש ברחבי הארץ. החברה השיקה בימים אלו 4 פרויקטים חדשים וייחודיים בתל אביב בהיקף מכירות צפוי של כ- 380 מיליון ₪.

הפרויקטים ישווקו במהלך החודשים הקרובים והם צפויים להבנות במהלך 2011. בנוסף מחזיק קייזמן במספר פעילויות פרטיות נוספות הכוללות בין השאר מספר פרויקטים בינהם פרויקטי נדל"ן בישראל, באוקראינה ופרויקט בניין הדואר בברלין.

חלוקת אחזקות איי.די.או גרופ:
66% עדי קייזמן
10.7% רן אפרת
5.4% שלמה זהר
17.9% בידי הציבור



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il