TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ביגבנד: הסכם עם חברת הכבלים הגדולה בבייג'ין


אמיר בסן-אשכנזי, מנכ"ל ביג בנד
חברת GEHUA, בחרה בפלטפורמת השידור הדיגיטאלי של ביגבנד לשידורי טלוויזיה HD אינטראקטיביים עבור 3.2 מיליון תושבים בבירה הסינית
חברת ביגבנד, המובילה את תחום פיתוח, ייצור ושיווק ציוד ופתרונות טכנולוגיים לניהול העברת שידורי טלוויזיה ווידאו אינטגרטיביים באיכות גבוהה, מודיעה היום שחברת הכבלים הגדולה בבייג'ין "GEHUA", בחרה בטכנולוגיית העברת הוידאו המובילה של ביגבנד – Edge QAM BEQ platform, כפלטפורמה להעברת תכני HDTV אינטראקטיביים ושירותי אינטרנט בפס רחב למנוייה.

חברת הכבלים הסינית GEHUA, הינה מפעילת רשת הכבלים הגדולה ביותר באזור העיר בייג'ין. רשת הכבלים הגדולה, מכסה את 18 המחוזות של בייג'ין ומשדרת יותר מ 100 ערוצים ל – 3.2 מיליון בני אדם. העסקה עליה הוכרז רשמית היום מהווה הרחבת פעילות ביגבנד עם חברת הטלוויזיה הגדולה בסין, כאשר כבר באוקטובר 2008, שידרה GEHUA את אולימפיאדת בייג'ין באמצעות ראוטר המולטימדיה של ביגבנד (BMR).

"אנחנו שמחים שחברת הכבלים GEHUA החליטה להרחיב את שיתוף הפעולה בינינו, ובחרה בפלטפורמת ה- BEQ של ביגבנד", אמר אמיר בסן-אשכנזי, נשיא, מנכ"ל ומייסד-שותף בביגבנד ומספר כי "ביגבנד ממשיכה להוביל את השוק בכל הקשור לטכנולוגיית – QAMs ועכשיו אנו מביאים את הטכנולוגיה המובילה הזו לסין, לתמיכה בשירותים חדשים כגון שידורי HDTV אינטראקטיביים. פלטפורמת ה – BEQ בעלת ביצועי ה – RF האמינים שלנו, מאפשרת ללקוחותינו לספק את השירותים ברמה הגבוהה ביותר היום, ואת השירותים המתקדמים של העתיד בעלות תפעולית נמוכה בצורה משמעותית."

ביגבנד היא ספקית ה – QAM המובילה בעולם, כאשר יותר מ – 700,000 יחידות QAM מתוצרתה משרתות כיום למעלה מ – 60 ספקי טלוויזיה מובילים בארה"ב וברחבי העולם. הפיתוחים החדשניים של ביגבנד הניבו לחברה הכנסות שהסתכמו בכ– 139.5 מיליון דולר, במהלך 2009.

משפחת ה – BEQ, של פלטפורמות הקצה QAM, מתוכננת על מנת לספק תמיכה משולבת לשידורVOD, IP VIDEO, CMTS מודולארי ואפליקציות DOCSIS הכוללות שירות העברת וידאו בעל צריכת אנרגיה מופחתת.
המבנה העמיד של ה – BEQ, מתוכנן לעליונות ביצועית תוך כדי הגדלת יכולת ההעברה של שירותי טלוויזיה דיגיטאלית אינטראקטיבית בעלות כוללת נמוכה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il