TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בורסת ת"א: המשקיעים מקווים לעליות שערים לאחר המגמה השלילית אתמול; הערב יפורסם שער הריבית


לוגו בורסה
בורסת ת"א תיפתח את יום המסחר השני השבוע בציפיה לעליות שערים אחרי המגמה השלילית של יום אתמול. המשקיעים מקווים שהשפעת נאומו של נשיא ארה"ב אובמה, בדבר הגבלת הפעילות המסחרית של הבנקים, תפוג במהלך היום
בורסת ת"א תיפתח את יום המסחר השני השבוע בציפיה לעליות שערים אחרי המגמה השלילית של יום אתמול. המשקיעים מקווים שהשפעת נאומו של נשיא ארה"ב אובמה, בדבר הגבלת הפעילות המסחרית של הבנקים, תפוג במהלך היום, ובמקביל מחכים הסוחרים להודעת הריבית של בנק ישראל ב-17:30. מדד תל אביב 25 נסחר בשבוע האחרון בתנודתיות אולם בסך הכל איבד 1.6% בתקופה זו וכעת הוא מרוחק 9% מרמת השיא שנרשמה בנובמבר 2007. מתחילת השנה איבד מדד תל אביב 25 כ-1.4% ומדד תל אביב 100 שמר על יציבות.

בורסת ת"א נסגרה אתמול בירידות חדות על רקע ירידות השערים בסוף השבוע בוול סטריט. ת"א 25 ירד ב-2.31% ל-1,129 נקודות. מדד ת"א 100 איבד 2.33% ל-1,065 נקודות, מדד הבנקים ירד ב-2.61%, והמחזור הסתכם בכ- 1.68 מיליארד שקל.

חברת ההשקעות הלמן-אלדובי העניקה למניית פרוטליקס הנסחרת בנאסד"ק המלצת קנייה עם מחיר יעד של 15 דולר, מחיר הגבוה בכ-100% ממחירה כיום. לטענת כלכלני הלמן אלדובי, מחיר המניה כיום אינו משקף את הערך הנוסף הגלום בפלטפורמה הטכנולוגית של פרוטליקס.

שותפויות חיפושי הנפט והגז אבנר , דלק קידוחים (+1.2%) וזרח (+11.76%) דיווחו היום לבורסה על ממצאים ראשוניים בקידוח "צוק תמרור 4". בדיווח נכתב בין השאר כי "מניתוח ראשוני של המידע עולה, כי שכבות המטרה הכוללות אבני חול המכילות נפט". השותפויות מסייגות ומזהירות כי טרם ניתן לקבוע את גודל מאגר הנפט והאם מדובר בכמות מסחרית.

בנק לאומי ירד ב-3.04%. יו"ר דירקטוריון לאומי, איתן רף, הודיע אתמול לדירקטוריון הבנק כי יפרוש בתום כהונתו כדירקטור בחודשים הקרובים. קודם לכן, נועד רף עם חברי ועדת המניות ואמר להם כי אינו מתכוון להעמיד את עצמו לבחירה מחדש מעבר למועד סיום הכהונה.

בנק הפועלים ירד ב-2.41%. דירקטוריון בנק הפועלים אישר ביום חמישי שעבר את תוכניות העבודה לשנים 2012-2010 שגובשו והוגשו על ידי ההנהלה. בבנק אומרים שהשנה הקרובה תסמן עבור הבנק חזרה לתוואי של צמיחה בהכנסות, שיפור ברווחיות וחיזוק המובילות של הבנק בתחום הבנקאות הקמעונאית והעסקית בישראל.

טבע ירדה ב-2.52%. חברת טבע זכתה בניצחון משפטי בסוגיית שיווקה של התרופה פרווסיד (Prevacid SoluTab), לאחר שבית משפט לערעורים בארה"ב אישרר את החלטתה של ערכאה נמוכה יותר וקבע כי טבע אינה מפירה פטנט של חברת טקדה היפנית.
החברה גם הודיעה כי מנהל המזון והתרופות האמריקני (ה-FDA) נתן אישור טנטטיבי לתרופת ה-Femara לטיפול בסרטן השד. לתרופה המקורית של נוברטיס מכירות שנתיות של כ-556 מיליון דולר בארה"ב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il