TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

לידר על אלביט: "too good to be true"


אלביט מערכות
ממליצים לקנות את מניות החברה ומחיר היעד שנוקבים: 70 דולר
לידר פרסמו עכשיו סקירה על תוצאות אלביט ופתחו את הסקירה כך: בואו נודה בכך: הדוחות שפרסמה היום בבוקר אלביט מערכות לרבעון הראשון הם כל כך מפתיעים לטובה, עד שבאמת יפה כאן הקלישאה "too good to be true": ובסיכום הם ממשיכים להמליץ קנייה במחיר יעד של 70 דולר.
להלן הסקירה: מעבר לצמיחה הרבעונית יוצאת הדופן ולרמות שיעורי הרווח שאין אנו מורגלים לראות אצל אלביט, החברה גם הציגה גידול מפתיע מאוד ברמת הצבר – שבניגוד לכל התחזיות צמח במהלך הרבעון הראשון לשיא של 4.922 מיליארד דולר (לעומת 4.624 מיליארד דולר בסוף 2007). כ-69% מן הצבר מיועד למימוש במהלך יתרת שנת 2008 ובשנת 2009.
כרגיל, הוכרז גם על חלוקת דיבידנד בשיעור של 20 סנט למניה עבור רווחי הרבעון הראשון. יום הזכאות: 3 ביוני, יום התשלום: 16 ביוני.
השורה התחתונה של אלביט נהנתה ברבעון הראשון מהכנסות חד-פעמיות של 4.1 מיליון דולר בגין תקבולי הביטוח שקיבלה אלישרא מהפניקס (נזקי השריפה). חלק המיעוט ברווחים אשר נרשם בגין תקבולי הביטוח הנ"ל עמד על 2.1 מיליון דולר. אלביט גם רשמה ברבעון הראשון מחיקה נוספת בגין תיק ה-ES שלה, בגובה של 1.8 מיליון דולר בלבד.
ההסברים שצורפו לדוחות הכספיים הם לאקוניים, ואין בהם בכדי לשפוך אור על התמיהה, האמנם מבורכת: כיצד הצליחה אלביט להציג מרווחים כאלו, ברמות השפל הנוראי של הדולר במהלך כל הרבעון הראשון? לסבר את האוזן: אלביט הציגה ברבעון הראשון שיעור רווח תפעולי של 7.9%!!! קשה לראות כיצד שיעור רווח תפעולי כזה מייצג את הפעילות הנוכחית של אלביט (לאחר כל הרכישות שביצעה במהלך השנים האחרונות) - הפעם האחרונה שאלביט רשמה רמת רווחיות כזו היתה במהלך שנת 2002.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il