TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פז סיימה את הרבעון השני עם רווח נקי של 160 מ' ש' לעומת רווח של 215 מ' ש' ברבעון המקביל אשתקד


המכירות ברבעון השני הסתכמו לסך של כ- 3 מיליארד ש' לעומת כ- 5 מיליארד ש' ברבעון המקביל אשתקד
קבוצת פז מדווחת על תוצאות הרבעון השני ב- 2009. פז סיימה את הרבעון השני עם רווח נקי של 160 מ' ש' לעומת רווח של 215 מ' ש' ברבעון המקביל אשתקד. המכירות נטו ברבעון השני של שנת 2009 הסתכמו בסך של כ- 3,104 מיליוני ש''ח לעומת כ- 5,368 מיליוני ש''ח ברבעון המקביל אשתקד.

יונה פוגל, מנכ"ל הקבוצה:
"קבוצת פז ממשיכה להציג רווחיות גבוהה גם ברבעון השני. הרווחיות התפעולית הטובה של חטיבת הקמעונאות והמסחר וחטיבת התעשיות והשירותים, פיצתה על השחיקה ברווחיות חטיבת הזיקוק, שהושפעה מהמגמות העולמיות ובעיקר ממרווחי הזיקוק שנמצאים בשפל.
השפעת המיתון על המשק, שבאה לידי ביטוי בירידה בצריכת דלקים במהלך הרבעון הראשון של השנה, נבלמה ברבעון השני. ברבעון השני חלה עליה במשק של כ-5% בצריכת בנזין וכ-1% בצריכת סולר, בהשוואה לרבעון הראשון השנה.
פז ממשיכה להשקיע בפיתוח עסקי הליבה, מתחילת השנה נפתחו 11 חנויות Yellow חדשות והושקה סדרת מוצרים ייחודית תחת המותג .Yellow fun to goסדרת המוצרים מספקת חוויית צריכה חדשה שנועדה ליצור בידול והעדפה לרשת Yellow. מחזור החנויות גדל בכ- 16% ובכ- 7% בחנויות זהות לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
במהלך הרבעון השני יצאה לדרך פעילות האנרגיה הסולארית שבעתיד תורחב גם מחוץ לנכסי הקבוצה.
במהלך הרבעון החלה לפעול תחנת הקוגנרציה שבשטח בית הזיקוק באשדוד. התחנה מספקת חשמל בהספק של כ- 43 מגה וואט ו-90 טון קיטור לשעה, לצורכי בית הזיקוק ומכירה לאחרים. החל מחודש יולי פז מוכרת את עודפי החשמל שהיא מייצרת לחברת נוימוניקס ולחברת החשמל בהיקף שנתי של כ- 15 מיליון דולר.
פז תקים מתקן אלקילציה בהשקעה של כ-70 מיליון דולר. ייחודו של המתקן בשיפור תמהיל התזקיקים המיוצרים בבית הזיקוק לבנזין גבה אוקטן, שהוא מוצר בעל שיעורי רווחיות גבוהים יותר. הפרויקט יושלם בתום שנתיים מיום התחלת הקמתו והוא צפוי, על פי בחינת הכדאיות הכלכלית, להניב רווח תפעולי של כ-20 מיליון דולר בשנה
הפרויקט ישפר את תהליך הזיקוק גם בהיבטים של איכות הסביבה, כיוון שהאלקילט שהינו מוצר בלילה לבנזין, ידידותי לסביבה ויחליף חלק ניכר מהשימוש ב-MTBE .
בסך הכול, במחצית הראשונה של שנת 2009 פז ביצעה השקעות בהיקף של כ- 192 מיליוני ₪ תוך שמירה על תזרים חופשי חיובי ".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il