TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

כיל סיימה את הרבעון השני עם רווח של 152.3 מיליון דולר


כיל כימיקלים לישראל
המכירות צנחו בכ- 50% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב- 1.08 מיליארד ד'; דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד בסך 100 מיליון דולר
כימיקלים לישראל סיימה את הרבעון השני של 2009 ברווח נקי של 152.3 מיליון דולר. במחצית הראשונה של 2009 עמד הרווח הנקי של החברה על 311.1 מיליון דולר.

מכירות כיל ברבעון השני הסתכמו ב- 1.1 מיליארד דולר. במחצית הראשונה של 2009, הסתכמו מכירות כיל בכ- 2.0 מיליארד דולר. הירידה במכירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד היא בעיקר פועל יוצא של ירידה בכמויות המכירה בכל מגזרי הפעילות. הירידה קוזזה חלקית ע"י מחירי מכירה של אשלג וחלק ממוצרי כיל מוצרי תכלית, אשר היו גבוהים יותר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
יש לציין כי מכירות כימיקלים לישראל ברבעון השני גדלו בכ- 20.5% לעומת היקף המכירות ברבעון הראשון של 2009, שהסתכמו ב- 898.5 מיליון דולר.

הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם בכ- 382 מיליון דולר. שיעור הרווח הגולמי ברבעון עמד על 35.3%. במחצית השנה הראשונה הסתכם הרווח הגולמי בכ- 751 מיליון דולר. הירידה בשיעור הרווח הגולמי לעומת התקופה המקבילה אשתקד נובעת בעיקר מירידה במכירות. מנגד, ירידה במחירי רוב התשומות, לרבות גופרית ואנרגיה, וקיטון בהוצאות השקליות כתוצאה מהחלשות שער החליפין הממוצע של השקל ביחס לדולר לעומת התקופה המקבילה אשתקד, תרמו למיתון הירידה ברווח.

הרווח התפעולי ברבעון השני של השנה הסתכם בכ- 191 מיליון. במחצית השנה הראשונה הסתכם הרווח התפעולי בכ- 396 מיליון דולר. הקיטון ברווח התפעולי לעומת התקופה המקבילה אשתקד נובע מהירידה ברווח הגולמי, אשר קוזזה חלקית ע"י ירידה בהוצאות הובלה, קיטון בהוצאות תקורה, בין היתר בשל החלשות השקל ביחס לדולר, וכתוצאה מפעולות חסכון והתייעלות שנקטה החברה.
על אף המשבר הנוכחי, ועל אף העובדה שבטווח הקצר הביקושים בשוק ממשיכים להראות חולשה יחסית, נתוני היסוד של מניעי הביקוש לדשנים בטווח הארוך לא השתנו באופן מהותי. הגידול בביקוש לגרעינים הנובע מהגידול הטבעי באוכלוסייה ומהשינוי בהרכב צריכת המזון, לצד רמה נמוכה יחסית של מלאי הגרעינים העולמי, צפוי, בטווח הבינוני והארוך, ליצור לחץ להגדלת הביקושים לדשנים. הירידה בביקושים ובשימוש בדשנים בטווח הקצר, עשויה להרע עוד יותר את מצב מלאי הגרעינים בעולם, ולהביא לעליות במחירי הגרעינים והדשנים מאוחר יותר.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת למחצית הראשונה של 2009 הסתכם בכ- 638.8 מיליון דולר. ברבעון השני הסתכם תזרים המזומנים מפעילות שוטפת בכ- 399.6 מיליון דולר.

ההתחייבויות הפיננסיות נטו, נכון ליום 30 ביוני 2009, עמדו על סך כ- 756 מיליון דולר, ירידה של כ- 188 מיליון דולר לעומת יתרתן בסוף 2008.

בתאריך 27 באפריל 2009, הנפיקה החברה שלוש סדרות אגרות חוב למשקיעים מוסדיים וגייסה 695 מיליון ₪ (כ- 167 מיליון דולר). בחודש אוגוסט 2009, נרשמו אגרות החוב למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. כמו כן, הגישה החברה תשקיף מדף המאפשר לה נגישות מהירה לשוק ההון.
דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד בסך 100 מיליון דולר, אשר יחולק ביום 16 בספטמבר 2009.

להלן סיכום הפעילות במגזרים במחצית הראשונה וברבעון השני של 2009:

כיל דשנים- היקף המכירות במחצית הראשונה של השנה עמד על כ- 836 מיליון דולר. הקיטון לעומת התקופה המקבילה אשתקד נובע בעיקר מירידה חדה בכמויות המכירה של מוצרי המגזר. ירידה זו קוזזה חלקית כתוצאה ממחירי המכירה של האשלג שהיה גבוה מהמחיר בתקופה המקבילה אשתקד מנגד חלה ירידה במחירי דשני הפוספט.
הרווח התפעולי בכיל דשנים הסתכם במחצית הראשונה של 2009 בכ- 250 מיליון דולר.

בשוק האשלג התמקדו המכירות במחצית השנה הראשונה בעיקר בשוק ההודי ובברזיל. החל מחודש מרץ 2009 החלה פעילות ייבוא אשלג לברזיל הצפויה להתגבר במחצית השנייה של שנת 2009, וזאת לפי מגזין Fertecon מיולי 2009, שבו צוין בנוסף כי היקף צריכת הדשנים בשנת 2009 בשוק בברזיל, עשוי להיות דומה להיקף הצריכה ב- 2008. נכון לתאריך פרסום הדוח, קצב המכירות של כיל דשנים ברבעון השלישי של השנה גבוה יותר מאשר בשלושת הרבעונים האחרונים.

כיל דשנים התקשרה עם לקוחות בהודו בהסכמים למכירת אשלג לתקופה של תשעה חודשים במחיר של 460 דולר לטון. סך ההתקשרויות לכל ההסכמים שנחתמו עם לקוחות הודיים למועד דיווח זה מסתכמים ב- 1,085 אלף טון אשלג כולל כמויות אופציונליות.

כיל מוצרים תעשייתיים- היקף המכירות במגזר במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ- 458 מיליון. הקיטון במכירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד נובע מהשפעת הירידה בכמויות שנמכרו שקוזזה חלקית ע"י מחירי מכירה גבוהים יותר לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי במחצית הסתכם ב- 13 מיליון דולר.

כיל מוצרי תכלית- היקף המכירות במגזר זה הסתכם במחצית הראשונה של השנה בכ- 633 מיליון דולר. הקיטון לעומת התקופה המקבילה אשתקד נובע מירידה בכמויות המכירה של רוב המוצרים במגזר וכן מהשפעת התחזקות היורו ביחס לדולר על מחזור המכירות של חברות המגזר באירופה. הירידה קוזזה חלקית ע"י מחירי מכירה גבוהים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי הסתכם במחצית הראשונה בכ- 103 מיליון דולר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il