TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הבורסה בת"א צפויה לפתוח בעליות שערים בהמשך לראלי אתמול


אילוסטרציה - גרף עולה
הבוקר יפקעו האופציות על מדד המעו"ף. אסיה ממשיכה לעלות הבוקר לשיא של חודשיים
צפי להמשך המגמה החיובית באחד העם על רקע עוצמת השווקים.

לאחר פתיחה חיובית המדדים שינו כיוון ונסחרו בטרטוריה השלילית, לקראת סיום המסחר השוק הפגין עוצמה וסיים בעליות שערים. בסיכומו של יום, מדד הדאו ג'ונס עלה ב- 1.17% מדד הנאסד"ק ומדד ה- P 500&S עלו ב- 0.82% ו- 0.95% בהתאמה.

עליות שערים באסיה:
טוקיו עולה ב- 1.4%, שנחאי מטפס בכ- 0.7%, מדד ההנג סנג שבהונג- קונג עולה בכ- 2.6% ומדד הניפטי בהודו עולה ב- 1.4%.

החוזים העתידיים בוול סטריט מצביעים על עליות שערים בממוצע של כ- 0.9%.

אתמול בסוף יום המסחר הודיע בנק ישראל שיגדיל את היקף רכישות האג"ח הממשלתיות וימשיך את רכישות המט"ח. בעקבות ההודעה התחזק הדולר וכעת נסחר ברמה של 4.165 שקל לדולר.

נתוני מאקרו חשובים: היום בשעה 14:30 צפויים להתפרסם הנתונים הבאים בארה"ב: תמ"ג רבעוני, צריכה פרטית, מדד צריכה וליבה ודורשי דמי אבטלה חדשים בשעה 16:00 צפוי לנאום שר האוצר, טימותי גייתנר.

היום בבוקר יפקעו האופציות על מדד המעוף לחודש מרץ.

מניות בכותרות: פערי ארביטראז' חיוביים: מניית פריגו ארביטראז' חיובי של 3.2%, מניית נייס 2.3%, מניית אלדין עם ארביטראז' חיובי של 4.9%.

מגזר הבנקים, לאחר יום מסחר סוער, תעודת ה- ETF על מדד הפיננסים XLF, שפתחה בעליות חזקות, שעתיים לפני סוף המסחר נסחרה בירידות חדות ולבסוף סגרה בעלייה של 3.33%. בנק הפועלים והבנק הבינלאומי צפויים לפרסם היום את הדוחות לשנת 2008. כמו כן, הודיע מנכ"ל בנק הפועלים על התפטרותו ככל הנראה על רקע תוצאות הבנק בשנה באחרונה.

מניית אלוני חץ, תסחר על רקע פרסום דוחות החברה לשנת 2008 היום בבוקר. החברה רשמה הפסד של 125 מ' ש"ח בשנת 08 לעומת רווח של 297 מ' ש"ח בשנת 07.

הכותב: אלי לוי, מור בית השקעות


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il