TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מניית SVFD סייב פודס הישראלית הנסחרת בנאסד"ק משלימה פיילוט מוצלח!


סייב פודס
יצואנית עולמית של אוכמניות משלימה פיילוט מוצלח באמצעות פתרון הגנת היבול האקולוגי של סייב פודס. היצואן הדרום אפריקאי מתכנן כעת לשלב את הטיפול של סייב פודס בשרשרת האספקה הגלובלית שלה לאוכמניות.
חברת טכנולוגיית החקלאות והמזון המתמחה בהגנה על יבולים בצורה אקולוגית המסייעת להפחית את בזבוז המזון ולהבטיח בטיחות מזון, הכריזה היום על תוצאות פיילוט מוצלחות עבור יצואנית עולמית של אוכמניות שבסיסה בדרום אפריקה.
היצואן ניסתה את פתרון הגנת היבול האקולוגי של סייב פודס במהלך עונת הגידול 2021-2022, והדגימה בהצלחה הפחתה מוחלטת של עובש לאחר שבעה שבועות (ב-0 מעלות צלזיוס) וכן חיי המדף הוגדלו בשבוע נוסף (ב-6-8 צלזיוס) ותועלות נוספות של שיפור איכות חזותי על פני זנים שנבדקו. התוצאות מתורגמות לעלייה של 8% בפירות למכירה עם פחות פסולת לעיבוד.
"אנו נרגשים לעזור לשוק הקריטי והרחב הזה להאריך את חיי המדף, להגדיל ביעילות את המכירות ולהילחם בבזבוז מזון בתהליך", אמר דן שטיבל, מנכ"ל החברה הבת הישראלית של סייב פודס. "ראינו שטיפול אקולוגי של סייב פודס להגנת יבול מבטיח הגנה עקבית ואיכותית של זני פירות יער שוב ושוב, באזורים גיאוגרפיים שונים, ועם מגדלים שונים. אנו מאמינים שזה אישור חזק לפתרון העצמאי שהטיפולים הירוקים שלנו מספקים."
בשנת 2020, שוק פירות היער והענבים העולמי נאמד ב-826 מיליארד דולר בשנת 2020 וצפוי לגדול במוצע 6.8% בין 2022 ל-2027, ולהגיע לכ-1.2 טריליון דולר עד 2026.

"יש עניין גובר בטכנולוגיה של סייב פודס בדרום אפריקה, עם יותר מתריסר ניסיונות פעילים, הפיילוט המוצלח הזה עם אוכמניות, והשילוב הנוסף של הטיפול של סייב פודס בשרשרת אספקת המזון העולמית ממשיכים לחזק את הפוטנציאל לטווח ארוך תוך פתיחת עוד ועוד הזדמנויות וקשרים חדשים".

דרום אפריקה היא בין היצרניות הגדולות בעולם של פירות טריים וכ-90% מהפירות של המדינה מיוצאים לשוק הבינלאומי.
אחד האתגרים המשמעותיים ביותר של יבוא ויצוא תוצרת הוא הבטחת איכותה ביעד. אתגר זה גדול אף יותר במדינות מייצאות כמו דרום אפריקה, שכן שווקי הצרכנים העיקריים של תוצרתה מרוחקים, ומחייבים לשמור על שלמות ואיכות פירות לתקופות ממושכות.

חיי המדף המורחבים שמספקים טיפול הגנת הגידול האקולוגי של סייב פודס מציעים למגדלים, קמעונאים וצרכנים חלון ארוך יותר לשינוע, למכור, לאחסן ולצרוך תוצרת.
הטיפולים אינם רעילים וקלים ליישום, והם לא רק מאריכים את חיי המדף, אלא מספקים רמה גבוהה של בטיחות מזון גם לצרכן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il