TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הצפת ערך וגיוס משמעותי בחברה מוחזקת של שגריר:


קרדיט: יח"צ
חברת ווילשר המוחזקת משלימה גיוס של 10.6 מיליון ש"ח לפי שווי חברה של כ-62 מיליון ש"ח אחרי הכסף

 
חולון, ישראל – 6 ביולי 2022, קבוצת שגריר שירותי רכב, ספקית מובילה במתן שירותים לחברות הביטוח ושיתוף והשכרת רכבים, מדווחת היום על הצפת ערך משמעותית בחברה המוחזקת ווילשר העוסקת בהשאלה של כיסאות גלגלים במוסדות פרטיים וציבוריים וגיוס שבוצע לפי שווי חברה של כ-62 מיליון ש"ח אחרי הכסף. בעקבות סבב הגיוס הנוכחי בווילשר תזקוף שגריר רווח של כ-7-8 מיליון ש"ח בדוחותיה הכספיים.

סבב הגיוס הקודם בחברת ווילשר בו לקחה שגריר חלק הושלם בחודש יוני 2020 ובמסגרתו רכשה שגריר 30% מהון המניות של ווילשר לפי שווי חברה של 7 מיליון ש"ח. בנוסף הוענקו לשגריר אופציות Call אשר אפשרו לה להעלות את סך אחזקותיה בחברת ווילשר ל-51%. טרם הגיוס הנוכחי מימשה שגריר את אופציות ה-Call לפי שווי חברה של 15 מיליון ש"ח לווילשר.

במסגרת הגיוס הנוכחי יוקצו 17.1% מניות בכורה א' של ווילשר לקבוצת משקיעים הכוללת את פגסוס ישראל בבעלות חוליות המצויה בהליכי הנפקה בבורסה בתל אביב, לצד אחזקות של היזמים אורן מנדלסון ומיטש' גרבר וכן משקיע פרטי. בעקבות העסקה סל אחזקותיה של שגריר קטן והיא מחזיקה בכ-43.6% מהון המניות של ווילשר.

ווילשר הוקמה בשנת 2017 ע"י ישראל קסירר המכהן כמנכ"ל החברה ומאיר סלייטר. החברה עוסקת בפיתוח מערכות טכנולוגיות לעולמות ה- Smart Mobility, בדגש על תחומי הבריאות והתעופה. החברה פעילה ב-8 מדינות באירופה ובימים אלה מתחילה פעילות גם בארה"ב.


דוד מיכאל, מנכ"ל קבוצת שגריר: "כחלק מאסטרטגיית קבוצת שגריר להרחיב את תחומי פעילותה ביצענו מספר רכישות סינרגטיות אשר תומכות בפעילות הליבה שלנו. אנו מדווחים על הצפת ערך משמעותית בחברת ווילשר העוסקת בהשאלה של כיסאות גלגלים ומאמינים כי נדע להמשיך ולייצר ערך נוסף באמצעות הרחבת פעילותה של ווילשר למדינות נוספות בעולם."

ישראל קסירר מנכ"ל ומייסד ווילשר: "אנו שמחים על ההשקעה המשמעותית בווילשר שתאפשר לנו להאיץ את צמיחת החברה בישראל, במדינות אירופה ובארה"ב ולהשקיע בפיתוח טכנולוגיות תומכות בעולמות ה-Smart Mobility. מעבר להשקעה הכספית, פגסוס צפויה לסייע לנו במאמצינו להרחבת הפעילות בשווקים אותם אנו רואים כאסטרטגיים."

אודות שגריר שירותי רכב:

קבוצת שגריר שירותי רכב (בורסת ת"א: שגרר) הינה החברה המובילה בארץ בתחום השירותים לחברות הביטוח. שגריר מספקת משנת 1984 שירותים שונים לחברות הביטוח הכוללים שירותי דרך, הפעלת מרכזי שירות לרכב ושירותים נוספים ולאחרונה גם מעניקה שירותי איתור ומיגון לרכב. בנוסף, מעניקה החברה שירותי שיתוף והשכרת רכבים באמצעות החברה הכלולה, גוטו (לשעבר קאר2גו) ללקוחות מהציבור הרחב לפרקי זמן קצרים ומחזיקה בכ-29.17% מחברת שנפ שהינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל בתחום המצברים, ב-70% מחברת א.צ.מ. המספקת פתרונות לרכב לאנשים בעלי מוגבלויות וכן ב-43.6% מחברת ווילשר העוסקת בהשאלה של כיסאות גלגלים.

ביוני 2016 חולקה שגריר כדיבידנד בעין לבעלי מניות פוינטר והחלה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il