TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת וויי-בוקס נדל"ן גייסה 205 מיליון שקל ממשקיעים מוסדיים

הנפקת סדרת האג"ח החדשה (ד') זכתה לביקושי יתר בסך 268 מיליון שקל

חברת וויי-בוקס נדל"ן, העוסקת בייזום, תכנון והקמת פרויקטי בנייה למגורים, משרדים ומלונאות, והתחדשות עירונית, הודיעה לבורסה לניירות ערך בתל אביב על גיוס של 205 מיליון שקל ממשקיעים מוסדיים, במסגרת הנפקת סדרת אג"ח חדשה.

במסגרת השלב המוסדי של ההנפקה, האג"ח מסדרה ד' שקלית בריבית משתנה, זכתה לביקושי יתר בסך כ-268 מיליון שקל, מתוכם החברה בחרה לקבל התחייבויות מוקדמות לרכישת אגרות בהיקף כספי כולל של כ-205 מיליון שקל כאמור, במחיר ששיקף תשואה אפקטיבית של 5.88%. זאת, בהשוואה לתשואה אפקטיבית של 6.08% שגולמה במחיר שהוצע על ידי החברה בתשקיף.

במסגרת ההנפקה, הציעה וויי-בוקס נדל"ן למשקיעים אגרות חוב שקליות בריבית משתנה במרווח מעל ריבית בנק ישראל עם מח"מ של כשנתיים. קרן אג"ח סדרה ד’ עומדת לפירעון בשלושה תשלומים בין השנים 2023-2024, כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש אוגוסט 2024.

סדרת האג"ח מגובה בשעבוד ראשון על בית רומנו בדרך יפו ת"א, שרכשה החברה במרץ 2022 תמורת כ-371 מיליון שקל. החברה מתכננת לשפץ את המבנה ולבנות כ-180 דירות למגורים בשטח של 9,615 מ"ר וכן כ-2,000 מ"ר שטח מסחר בעלות השקעה כוללת של כ-530 מיליון שקל.
את ההנפקה הובילו אוריון חיתום.

אלדד ארוטשס, סמנכ"ל כספים בוויי בוקס נדל"ן, מסר: "הביקושים לאג"ח של החברה מצד משקיעים מוסדיים מהווים הבעת אמון ביכולות החברה בנכסיה ובפוטנציאל העסקי שלה. על אף האתגרים והתנודתיות הגבוהה בשווקי ההון בארץ ובעולם, התקבלו ביקושים גבוהים המשקפים את ההערכה בשוק ההון שלה זוכה החברה. וויי בוקס נמצאת בתנופת בנייה בנכסיה תוך גידול משמעותי בפעילותה ותמורת ההנפקה תסייע בהמשך מימוש תכנית הצמיחה של החברה."

ווי-בוקס (YBOX) שנוסדה בשנת 2014 על ידי יעקב גורסד עוסקת בעיקר בתחום היזמות למגורים, התחדשות עירונית, וכן היא מחזיקה בפעילויות בתחומי הנדל"ן המניב, למשרדים ומלונאות. פעילות החברה מתמקדת באזורי ביקוש, ועיקר הפרויקטים שלה מתרכזים באזור תל אביב.

במסגרת פעילותה, ווי-בוקס מחזיקה, בהסכם קומבינציה במתחם חסן ערפה, בקרקעות ברחובות גת רימון וראול ולנברג בתל אביב, בפרויקט "הבית הסקוטי" בתל אביב. כן בידיה של ווי-בוקס, כמה הסכמים לביצוע פרויקטים של תמ"א 38/2, וקרקעות בחדרה להקמת כ-550 דירות בשותפות עם נכסים ובנין. בנוסף, במרץ 2022 רכשה החברה את מתחם בית רומנו המיתולוגי בדרך יפו בת"א ובו מתכננת החברה להקים פרויקט מעורב שימושים של מגורים ומסחר. במאי 2022 רכשה קבוצת פתאל 10% ממניות וויי-בוקס תמורת כ-36 מיליון שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il