TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מונטה קרלו גייסה 135 מיליון דולר והפכה ליוניקורן


צילום: מונטה קרלו
סבב הגיוס האחרון של מונטה קרלו מעיד על מחויבותה לאספקת נתונים מהימנים לחברות בכל העולם


סן פרנסיסקו, קליפורניה - יום שלישי, 24 במאי 2022 - מונטה קרלו,
חברת מהימנות הנתונים הישראלית-אמריקאית שנוסדה ומנוהלת על ידי הישראלים בר מוזס וליאור גביש, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס D בסך 135 מיליון דולר בהובלת IVP, ובהשתתפות החברות Accel, GGV Capital, Redpoint Ventures, ICONIQ Growth Salesforce Ventures, ו-GIC סינגפור. עם הסבב הנוכחי, מונטה קרלו משלימה גיוס בסכום כולל של 236 מיליון דולר בתקופה של 20 חודשים, כאשר באוגוסט 2021, הכריזה החברה על סבב C ועל חבילת פונקציות ומוצרים חדשים שיעזרו לצוותי הדאטה.

המימון בסבב הנוכחי יסייע למונטה קרלו להמשיך ולשפר את חווית המשתמש עבור מאות לקוחותיה, להרחיב את קטגוריית מהימנות הנתונים לענפים חדשים ולהגדיל את צוותי ההנדסה והחדירה לשווקים בארה"ב וב- EMEA. מונטה קרלו הינה כעת החברה הראשונה למהימנות נתונים שהגיעה להערכת שווי של מיליארד דולר, והצטרפה בזאת לשורת החברות Databricks, Fivetran, Starburst ו-dbt Labs כיוניקורנית של נתונים.

חלוצי העתיד של מהימנות נתונים

כאשר חברות צוברות יותר ויותר נתונים, וצינורות עיבוד הנתונים הופכים מורכבים יותר ויותר, מתחדד הצורך להבטיח שאותם נתונים אשר מניעים את תהליכי קבלת ההחלטות, והמוצרים הדיגיטליים - יהיו אכן מהימנים ואמינים. בדומה לעלייה בשימוש של כלי ניטור ביצועי יישומים (APM) כמו Datadog ו-New Relic כדי למנוע השבתת אתרים ותוכנות, יכולות מהימנות נתונים פותרות את בעיית השבתת הנתונים על ידי איתור אוטומטי של תקלות במערכות הנתונים והגברת השקיפות לגבי מבנה מערכות הנתונים.


הפלטפורמה של מונטה קרלו שעושה שימוש בטכנולוגיית למידת מכונה (machine learning) ומספקת למהנדסי נתונים ולבעלי עניין אחרים ראייה הוליסטית של מהימנות נתוני החברה, כמעט בזמן אמת.

בשנת 2021, ארגונים השקיעו 39.2 מיליארד דולר במסדי נתונים בענן כמו Snowflake, Databricks ו-Google BigQuery, ובכל זאת, חברת המחקר גרטנר מעריכה שזמן ההשבתה של נתונים ואיכות נתונים ירודה עולים לארגונים בממוצע 12.9 מיליון דולר בשנה. מחקר של מונטה קרלו מראה כי ישנה התאמה בין אירועים שמקורם בנתונים שגויים לבין כמות הנתונים שארגון מנהל, כאשר הארגון הממוצע חווה לפחות אירוע נתונים אחד בשנה על כל 15 טבלאות מידע.

"כאשר חברות ממשיכות להשקיע בטכנולוגיות המאפשרות לקיים תהליכי קבלת החלטות חכמים יותר ומספקות שירותים דיגיטליים, הצורך בנתונים אמינים, מעולם לא היה מוחשי וחשוב יותר. מונטה קרלו מתווה את הדרך עבור עולם מהימנות הנתונים, ומציבה תקדים לעתיד מסד הנתונים המודרני", אמר קאק וילהלם, שותף ב-IVP. "לאחר שדיברנו עם עשרות לקוחות של מונטה קרלו, שני דברים התבהרו: הם בונים מוצר מדהים באמת עם 'time to value' כמעט מיידי, ויש להם את אחד מצוותי הדאטה הטובים ביותר. אני נרגש לשתף פעולה עם בר, ליאור ושאר הצוות של מונטה קרלו ולהיות שותף לחזון שלהם למהימנות נתונים".

מובילים בתחומם, נהנים מהתרחבות החברה ומגידול במספר הלקוחות

במהלך 20 החודשים האחרונים, מונטה קרלו צמחה מ-20 ל-120 עובדים וגייסה ארבעה סבבי מימון מוצלחים, דבר המסמל את הצמיחה האקספוננציאלית של שוק מהימנות הנתונים בכלל והחברה שלהם בפרט. עם סבב D שלהם, השיגו מונטה קרלו הערכת שווי של 1.6 מיליארד דולר, שהם עדות נוספת להתלהבות השוק מתחום זה ולמחויבות של החברה להפוך את הנתונים לאמינים יותר עבור הלקוחות שלהם.

מאז הודעת החברה על גיוס סבב C באוגוסט 2021, מונטה קרלו הכפילה את הכנסותייה מרבעון לרבעון, עם עלייה של 800 אחוז בהכנסות בהשוואה לשנה קודמת. במהלך ששת החודשים האחרונים, מונטה קרלו קיבלה אליה לקוחות חדשים, כולל JetBlue, Affirm, CNN, MasterClass, Auth0 ו-SoFi, המצטרפים אל מאות הלקוחות הקיימים שלה.

"בשנים האחרונות, חברות מתעשיות שונות החלו מסתמכות יותר ויותר על נתונים. הן משקיעות בטכנולוגיות כמו Snowflake ו-Databricks ומגייסות צוותים של מהנדסים ואנליסטים כדי לבנות ולהרחיב מוצרי נתונים אשר משפיעים על הפעילות העסקית של אותן חברות. ובכל זאת, אי אפשר פשוט שיהיו לך נתונים - אותם נתונים חייבים להיות ניתנים לגילוי, נגישים, מהימנים, בפשטות - שתוכלו לסמוך על הנתונים שלכם", אמרה בר מוזס, מייסדת משותפת ומנכ"לית מונטה קרלו.


"מונטה קרלו יצרה את פלטפורמת מהימנות הנתונים המובילה בעולם כדי להאיץ את האימוץ של שימוש בנתונים מהימנים תוך צמצום זמני הזיהוי והרזולוציה של זמן השבתת נתונים. מספר הלקוחות שלנו ורשימת השותפים המעולים כמו Snowflake, Databricks ו-dbt Labs מחזקים את המשך הצמיחה וההבשלה של תחום מהימנות הנתונים, כמו גם את אמון התעשייה בגישה של מונטה קרלו".

מייסדי מונטה קרלו, בר מוזס וליאור גביש, כותבים בימים אלו את הספר הראשון אי פעם בפלטפורמת הלמידה של O'Reilly על איכות ומהימנות נתונים, Data Quality Fundamentals, אשר יהיה זמין במלואו בספטמבר 2022. תוכלו לקרוא את הפרקים הראשונים של הספר בחינם, דרך כאן.

כדי ללמוד כיצד הצוות שלכם יכול לסמוך על הנתונים מקצה לקצה, עיינו בבלוג שלנו, הכירו את הלקוחות שלנו או בקשו הדגמה.

אודות מונטה קרלו (Monte Carlo)

מכיוון שעסקים מסתמכים יותר ויותר על נתונים בכדי לקבל החלטות טובות יותר ולבנות מוצרים דיגיטליים, חשוב מאוד כי נתונים אלה יהיו מדויקים ומהימנים. מונטה קרלו, חברת מהימנות הנתונים, אשר נוסדה בשנת 2019 נבחרה על ידי פורבס כמובילה החדשה של צוותי הנתונים וזכתה לגיבוי מטעם קרנות ההון סיכון Accel ו- GGV Capital. מונטה קרלו פותרת את הבעיה היקרה של נתונים שגויים באמצעות פלטפורמת ניטור הנתונים האוטומטית שלה.

בר מוזס, מייסדת ומנכ"לית מונטה קרלו היא ישראלית לשעבר (דוברת עברית) ששירתה בצה"ל. לחברה צוות מו"פ הממוקם בתל אביב והמנוהל על ידי אורי שחר, לשעבר קצין מדע ראשי (CSO) בחברת Riskified. בכוונת החברה להרחיב משמעותית השנה את הצוות הישראלי בגיוס עובדים בתחומי מדע נתונים, אנאליזה והנדסה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il