TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הצמיחה המהירה של סקודיקס ממשיכה לתוך 2022:


צילום: אוריין ברטוב
התוצאות המקדמיות לרבעון הראשון של 2022 מצביעות על עליה של 23% בהכנסות

הכנסות הרבעון הראשון של 2022 גבוהות בכ-23% מהכנסות ברבעון הראשון של 2021 על רקע פריסת מערכות חדשות הצורכות דיו ומצטרפות לבסיס המערכות הקיים של החברה ברחבי העולם # החברה מאשררת יעד צמיחה שנתי של כ- 30%


אלי גרינברג, מנכ"ל סקודיקס: "אנו צופים המשך צמיחה מהירה עם הביקוש הרב לפתרונות שלנו ובין היתר לאור פתיחת השווקים לתערוכות פיזיות התומכות במכירה יעילה יותר ללקוחות. אנו נהנים גם ממכירה של מערכות ללקוחות קיימים וחדשים וגם מעליה בכמות הדיו הנמכרת למערכות קיימות וחדשות – המשך העליה בהכנסות מובילה לשיפור ברווחיות שלנו"

חברת סקודיקס, העוסקת במחקר, פיתוח וייצור מערכות דיגיטליות, מדווחת את תוצאותיה המקדמיות לרבעון הראשון של 2022 עם גידול בהכנסות בכל תחומי הפעילות. הכנסות הרבעון הראשון של 2022 גבוהות בכ- 23% מההכנסות של הרבעון המקביל אשתקד והחברה מעריכה כי יסתכמו בכ- 6.9 מיליון דולר. עוד צופה החברה כי ההכנסות החוזרות מחומרים מתכלים ושירות צפויים להסתכם בכ- 2.5 מיליון דולר גידול של כ- 27% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. החברה שומרת על קצב צמיחה גבוה על רקע מכירת מערכות חדשות ללקוחות קיימים וחדשים וכן הכנסות ממכירת דיו, ההולכות וגדלות.

במהלך הרבעון הראשון של 2022 המשיכה החברה למכור מערכות נוספות. בנוסף, החברה התקינה את מערכת הדמו הראשונה בגרמניה ובמהלך החודשים הקרובים צפוייה להתקין את המערכת השנייה בארה"ב כאתרי הדגמות של מערכות 6000 Ultra של החברה. בחברה צופים כי מכירות אלו יאפשרו לחברה לחשוף את הטכנולוגיה והיכולות שלה ליצרני אריזות נוספים, זאת תוך מתן מענה שיווקי מושלם בסביבת ייצור אמיתית מהדרגה הראשונה.

החברה חזרה להשתתף בתערוכות בינלאומיות להצגת המערכות והטכנולוגיה שלה. לאחרונה השתתפה בתערוכה ראשונה באירופה מאז הקורונה – תערוכת Print4All באיטליה, שבמסגרתה הציגה החברה לראשונה את מערכת ה-6000 Ultra ללקוחות בשוק האירופאי, וריכזה סביבה עניין רב, תוך שהחברה אוספת כ-200 לידים חדשים ואיכותיים.

אלי גרינברג, מנכ"ל סקודיקס מסר כי, "במסגרת התוכנית האסטרטגית של החברה אנו מכוונים לקצבי צמיחה גבוהים יותר, אשר יביאו לשיפור בהכנסות, ברווחיות ולהגדלת התזרים. אנו צופים כי התמקדות בשוק יצרני האריזות לצד מכירות המערכות, חומרים מתכלים ושירות יהפכו כל מכירה לכזו המייצרת תזרים מזומנים שוטף לאורך זמן". עוד הוסיף גרינברג כי, "טכנולוגית החברה מאפשרת קיצור תהליכי ייצור יקרים ומורכבים על ידי פתרון דיגיטלי קל, מהיר, חסכוני וידידותי לסביבה ומוצרי החברה פונים לשוק עצום, הצומח בקצבי צמיחה גבוהים".

אודות סקודיקס:

סקודיקס הינה חברה העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירות ברחבי העולם של מערכות דיגיטליות מתקדמות להשבחת דפוס. בנוסף, מעניקה החברה שירותים שונים עבור השימוש במערכות אלו ומוכרת מוצרים מתכלים עבור מערכותיה (פולימרים) וחלקי חילוף שחלקם פותחו על ידיה, המשמשים את מערכותיה בתהליך השבחת הדפוס. החברה מתמקדת בפיתוח החדשנות של מערכותיה, ובבעלותה 11 משפחות פטנטים, בהן 41 פטנטים ובנוסף 4 בקשות לרישום פטנטים ברחבי העולם.


מוצרי החברה העיקריים הם מערכות דיגיטליות להשבחת דפוס. מערכות החברה נמכרות לשלושה שווקי מטרה עיקריים: שוק הדפוס המסחרי, שוק הדפוס המקוון commerce-e print ,)ויצרני אריזות המייצרים אריזות, בעיקר לחברות בינוניות וגדולות, בין השאר, חברות רב לאומיות למוצרי צריכה שונים בתחומים מגוונים כגון מזון, קוסמטיקה, משקאות, מכשירים אלקטרוניים, קונפקציה וכיו "ב.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il