TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ג'נסל נערכת להאצת פעילותה:


רמי רשף - מנכל גנסל. באדיבות חברת גנסל
גייסה כ-113 מיליון שקל מקבוצת הראל, מגדל ביטוח, מיטב-דש ומשקיעים נוספים בהנפקה פרטית של מניות
הראל השקיעה כ-60 מיליון שקל במסגרת ההנפקה והפכה לבעלת עניין בג'נסל, לצד מגדל ביטוח, שהגדילה אחזקתה בחברה
רמי רשף, מנכ"ל ג'נסל: "אנו מודים לגופים המוסדיים ולמשקיעים שלקחו חלק בסבב הגיוס, ורואים בכך הבעת אמון בפעילות החברה ובחזונה העסקי. הגדלת אחזקותיה של מגדל, הפיכתה של הראל לבעלת עניין וכניסת בית ההשקעות מיטב דש להשקעה משמעותית בחברה מבטאים להשקפתנו את חשיבותה של פריצת הדרך שג'נסל מובילה בעולמות האנרגיה הנקיה בעיני שוק ההון, ואנו שמחים על כך. ג'נסל נמצאת כיום בתנופת עשיה אדירה, וגיוס הון זה יתמוך בהאצת פעילותינו בתחום האמוניה הירוקה, יחד עם קונצרן TDK ועם שותפים נוספים עימם אנו מנהלים מגעים, וכן יאפשר לנו בהעמקה והרחבה של שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם דויטשה טלקום בשוק התקשורת הגלובלי, ולקדם את הפעילות גם בתחום עמדות הטעינה לרכבים חשמליים. לאחר שבשנת 2021 ביססנו את הטכנולוגיה, הרחבנו את קווי הייצור, השלמנו בהצלחה התקנות פיילוט ברחבי העולם, וחתמנו על הסכמי שיתוף פעולה חשובים, אנו רואים את שנת 2022 כשנת ההבשלה המסחרית שלנו, במהלכה נתחיל לקטוף את הפירות בהמשך לצעדים אלה".
חברת ג'נסל, המפתחת פתרונות אנרגיה ירוקה מבוססי תאי דלק לייצור חשמל באמצעות מימן, נערכת להאצת פעילותה. החברה מעדכנת היום, כי השלימה מהלך משמעותי של גיוס הון בהיקף של כ-113 מיליון שקל שייתמוך בהרחבת פעילותה. הגיוס בוצע באמצעות הנפקה פרטית של מניות, המהוות כ-10.4% מהון החברה (בדילול מלא), למספר גופים מוסדיים מהמובילים בשוק ההון הישראלי, ובהם קבוצת הראל שהופכת בעקבות ההנפקה לבעלי עניין בחברה, מגדל ביטוח ומיטב-דש שמגדילים את חלקם בחברה, וכן לגופי השקעה נוספים.
קבוצת הראל ביטוח השקיעה במסגרת ההנפקה כ-60 מיליון שקל, ולאחר השקעתה הגדילה את אחזקתה לכ-6.9% ממניות ג'נסל, ותהפוך לבעלת עניין בחברה. קבוצת מגדל, שהינה בעלת עניין קיימת בחברה, השתתפה בהנפקה בהיקף כספי של כ-30 מיליון שקל, ובעקבות זאת יגדל שיעור אחזקותיה בחברה לכ-8.9%. בנוסף. מיטב-דש השתתפו בהנפקה בהיקף של כ-16.5 מיליון שקל והגדילו את אחזקתם בחברה לכ-2.7%, וכן בהנפקה השתתפו גופים נוספים. את העיסקה הובילה חברת החיתום פועלים אי.בי.אי.

גיוס ההון יתמוך בהרחבת פעילותה של ג'נסל, בין היתר על בסיס שיתופי הפעולה האסטרטגיים עליהם חתמה בשנה החולפת עם דויטשה טלקום בתחום התקשורת, עם ABB בתחום האנרגיה בשווקים כגון בתי חולים ורכבות, ועם EV MOTORS בתחום טעינת הרכבים. בנוסף, גיוס ההון יתמוך בהאצת פעילות החברה בתחום פיתוח דלק העתיד, האמוניה הירוקה, במסגרת שיתוף הפעולה עם TDK היפנית.
חברת ג'נסל הוקמה בשנת 2011 ומציעה פתרונות אנרגיה ירוקה בתחום תאי הדלק. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה חדשנית, ייחודית ואמינה, שפיתחה החברה. ג'נסל מספקת כיום פתרונות גיבוי חשמל למגוון רחב של אתרים, ובהם מגדלי תקשורת, תחנות השנאה בחברות חשמל וכןמפעלי תעשייה, יישומי ביטחון פנים, בתי חולים ותעשיות אוטומטיות, וזאת ב-22 מדינות מסביב לעולם. בנוסף, החברה פיתחה פתרון להפקת מימן מאמוניה בתהליך המאפשר לתאי הדלק הייחודיים שפיתחה לספק אנרגיה כמקור עיקרי לחשמל גם באתרים המצויים באזורים כפריים ומרוחקים, וכאלה המצויים מחוץ לרשת החשמל. ג'נסל מעסיקה כיום כ-120 עובדים, כולל מומחי אנרגיה יוצאי תכניות חלל וצוללות. מטה החברה נמצא בישראל עם רשת הפצה ותמיכה ברחבי העולם. החברה מנוהלת על ידי רמי רשף, שהינו יזם טכנולוגיה ותיק, ואחד ממייסדיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il