TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מניבים השלימה גיוס הון בהיקף של כ-144 מיליון שקל (ברוטו)


מניבים קרן הריט החדשה
בשלבי המכרז לציבור, התקבלו ביקושים מצטברים גבוהים בסך כולל של למעלה מ-300 מיליון שקל
במכרז לציבור שנערך אתמול, במסגרתו התכוונה החברה לגייס כ-19 מיליון שקל, בנוסף לכ- 124.5 מיליון ש"ח במכרז המוסדי, התקבלו ביקושים בסך של כ-71 מיליון שקל;
בעקבות ביקושי היתר, מחיר המניה הסופי בהנפקה עלה מעל מחיר המינימום בו הוצעו מניות החברה, ל-2.301 שקלים;

מניבים קרן הריט החדשה השלימה בהצלחה רבה גיוס הון בהיקף כולל של כ-144 מיליון שקל (ברוטו). בשלבי המכרז הציבורי התקבלו ביקושים מצטברים גבוהים בסכום של למעלה מ-300 מיליון שקל, בין השאר מגופים מוסדיים מובילים כמו מגדל, ילין לפידות, איילון ואחרים.

בשלב המכרז המוסדי שנערך שלשום התקבלו ביקושים בהיקף כולל של כ-231 מיליון שקל, מהם קיבלה החברה התחייבויות מוקדמות בסך של 124.5 מיליון שקל. המחיר למניה שנקבע בתום המכרז המוסדי עמד על 2.291 שקל, והוא היווה את מחיר המינימום במכרז לציבור.

בשלב המכרז לציבור שנערך אתמול, במסגרתו תכוונה מניבים לגייס כ-19 מיליון שקל נוספים, התקבלו ביקושים נוספים בהיקף כולל של כ-71 מיליון שקל. בעקבות ביקושי היתר, מחיר המניה הסופי עלה ונקבע על 2.301 שקלים. בסך הכול הקצתה מניבים למשקיעים 62,512,000 מניות בתמורה (ברוטו) של כ-144 מיליון שקל.

ההנפקה נערכה בהובלה משותפת של איפקס הנפקות ורוסאריו קפיטל, בהשתתפות דיסקונט קפיטל חיתום, אוריון חיתום ויוניקורן.

מניבים דיווחה לאחרונה על רכישת שלושה נכסים, באור יהודה, בעכו ובקיסריה, וכן חלק במגרש המיועד לייזום פרויקט תעסוקה ומסחר בסמוך לתחנת רכבת פרדס חנה-קיסריה, בתמורה כוללת של כ-181 מיליון שקל (לא כולל הוצאות עסקה שעיקרן מס רכישה). בנוסף, דיווחה מניבים כי היא מנהלת מו"מ לרכישת מבנה מסחר ומשרדים במרכז הארץ בתמורה לסך של כ-180 מיליון שקל. סך שווי הנדל"ן המניב שבבעלותה, כולל הנכסים החדשים שנרכשו לאחרונה, מסתכם בלמעלה מ-2.05 מיליארד שקל.

מהנהלת מניבים נמסר: "החברה מודה לציבור המשקיעים על הבעת האמון ועל ההיענות להצעה, וכן למפיצים שפעלו במסירות בהנפקה. כספי הגיוס ישמשו לפעילותה השוטפת של החברה לרבות הזדמנויות עסקיות ככל שיהיו וכן לצורך פירעון התחייבויותיה".
אודות מניבים:
מניבים קרן הריט החדשה עוסקת בתחום הנדל"ן המניב בישראל. פעילות הקרן כוללת, בעיקר, רכישת נכסים מניבים בתחומי התעשיה, לוגיסטיקה, משרדים, היי-טק ומסחר לצורך השכרתם. מניבים פועלת במתכונת של קרן ריט (REIT) ומאפשרת למשקיעים להשקיע בפרויקטים מניבים, תוך פיזור הסיכונים הכרוכים בהשקעה ישירה בנכסים מניבים וניצול הטבות המס השמורות לקרנות ריט. הקרן מחויבת בשקיפות בפני המשקיעים, שמירה על יחסים פיננסים, חלוקות דיבידנד ותקרת דמי ניהול, ומתאפיינת בפיזור רחב של משקיעים מוסדיים, הכוללים בין השאר את כלל ביטוח, בנק הפועלים (פועלים שוקי הון), מנורה חברה לביטוח, מגדל ביטוח, מיטב דש, הראל, הפניקס ביטוח, קרן הפנסיה גלעד, אנליסט בית השקעות, אלטשולר שחם, בנק איגוד, קרן קוליברי וקרן חצבים. אסטרטגיית ההשקעה של הקרן מבוססת על הניסיון והיכולת המקצועיות של יזמיה - היו"רית שרון שוופי, סגן היו"ר איתי מל והמנכ"ל עופר אברם - לשם איתור נכסים איכותיים בעלי פוטנציאל השבחה ויצירת פורטפוליו מגוון. מניית הקרן נסחרת במדד ת"א 90 ובמדד הנדל"ן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il