TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ונוס-מדטק הסינית רוכשת את קרדיו-וואלב הישראלית תמורה 300 מיליון דולר


עובדי חברת קרדיו וואלב צלם יורם שרף
ונוס-מדטק הסינית (Venus Medtech) VMTHF:US הנסחרת בבורסה בהונג-קונג בשווי של 12 מיליארד דולר הונג-קונג (כ-2 מיליארד דולר), הודיעה היום כי חתמה על הסכם רכישה לפיו תרכוש את חברת קרדיו-וואלב ( Cardiovalve) מאור-יהודה בסכום כולל של-300 מיליון דולר. בנוסף לסכום הרכישה תשקיע ונוס-מדטק סכום של כ-80 מיליון דולר בחברה, וזאת על-מנת לסייע לקרדיו-וואלב לעמוד באבני הדרך שנקבעו לעסקה
קרדיו-וואלב אשר מנוהלת על ידי עמיר גרוס, המשמש כמנכ"ל החברה, פיתחה טכנולוגיה להחלפת המסתם המיטראלי (מסתם צניפי) והמסתם הטריכספי (מסתם תלת-פסיגי), ללא צורך בביצוע ניתוח לב פתוח ובאמצעות צינתור בלבד.

קרדיו-וואלב הוקמה בשנת 2017 כחברת המשך לחברת וואלטק-קרדיו אשר נרכשה על-ידי ענקית המיכשור הרפואי אדוארדס. לקרדיו-וואלב מרכזי פעילות בישראל, אירופה וארה״ב. היא מעסיקה כ-40 עובדים ובעלת מעל 200 פטנטים רשומים בתחום.

מנכ"ל ונוס-מדטק, אריק זי (Eric Zi), אמר היום כי רכישת קרדיו-וואלב היא מהלך אסטרטגי עבור החברה, וכי המוצרים פורצי הדרך של קרדיו-וואלב לצד שיטות העבודה החדשניות, יאפשר לחברה לצמוח באופן משמעותי בתחומי הלב. זי אמר עוד כי הצוות המצוין של קרדיו-וואלב צפוי להמשיך ולהעצים את היכולות והביצועים של ונוס-מדטק בכל רחבי העולם.
אריק זי הודיע עוד כי עמיר גרוס ימשיך בתפקידו כמנכ״ל קרדיו-וואלב וישמש כראש מרכז החדשנות בישראל למחלות מבניות בלב, וכי בכוונת ונוס-מדטק להמשיך ולהשקיע בחברות ישראליות הפועלות בתחומי בריאות הלב.

מנכ"ל חברת קרדיו-וואלב, עמיר גרוס, אמר היום כי רכישת החברה על ידי ענקית המכשור הרפואי הסינית, ונוס-מדטק, היא בשורה מצוינת לעובדי החברה, וכי הרכישה היא הבעת אמון בחברה, עובדיה, ומנהליה אשר תאפשר למעשה המשך של פיתוח נוסף של מוצרים פורצים דרך בתחום רפואת הלב.

העסקה כפופה לאישורים רגולטוריים והשלמתה צפויה בתחילת 2022.

אודות קרדיו-וואלב:
קרדיו-וואלב נוסדה בשנת 2017 ע"י עמיר גרוס וקרן ההון סיכון פרגרין.
והיא חברת המשך (ספין אוף) לוואלטק קרדיו אשר נמכרה בשנת 2016 לחברת אדוארדס בסכום כולל של 700 מיליון דולר.
החברה מעסיקה כ-40 עובדים בישראל אירופה וארה״ב. החברה גייסה 37 מיליון דולר והיא מתמחה בשיפור טכנולוגיות לא פולשניות שמטרתן להחליף מסתמים לבביים, אשר משבשים את זרימת הדם אל הלב. קרדיו-וואלב פיתחה שיטה המאפשרת להחליף את השסתום המיטרלי ואת השסתום הטריכספי ללא צורך בניתוח לב פתוח ובאמצעות צנתור בלבד.

אודות ונוס-מדטק:
ונוס-מדטק היא חברה המפתחת ומוכרת מיכשור רפואי בתחום בריאות הלב. החברה מחזיקה כ-80% מנתח השוק הסיני של ניתוחים לטיפול במסתמי הלב, ויש בבעלותה כ-400 פטנטים בתחום.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il