TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פורטק ואינטגריטי חתמו על הסכם לשיתוף פעולה לשיווק מוצרי BeyondTrust בישראל


אלון יעקב וארז גולדשטיין, צילום: יח"צ
חברת פורטק (ForeTech) חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס לשיווק מוצרי BeyondTrust, אותה מייצגת פורטק בישראל.
פורטק היא חברת בוטיק להפצת פתרונות בתחום אבטחת מידע וסייבר, והמפיצה הבלעדית בארץ של BeyondTrust, אשר זכתה, זו השנה השלישית ברציפות, להימנות על החברות המובילות בריבוע הקסם של גרטנר, בקטגוריית Privileged Access Management.
אינטגריטי תוכנה מתמחה באספקת פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל, הטובים מסוגם בשוק, בשילוב מתן שירותים מקצועיים, הטמעה ותמיכה. לחברה לקוחות מן השורה הראשונה, כגון: ACE, בנק איגוד, נתיבי ישראל, מכבי דנט, Nova, Yes ועוד.
לדברי ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה: "כמי שחיים את התעשייה ומתמחים בעולם של הזדהות מאובטחת זיהינו את הפוטנציאל האדיר שיש היום לפתרונות BeyondTrust בשוק הישראלי בדגש מיוחד על המערכת לניהול סיסמאות והרשאות. BeyondTrust מציעה פתרון יציב, אמין וקל ליישום ולתפעול אשר ישלים את הפורטפוליו שלנו בתחום אבטחת מידע, במטרה להביא ערך מקסימלי ללקוחות שלנו המגיעים מכל המגזרים. אלון ואני הולכים הרבה שנים אחורה ואני משוכנע שהשותפות בינינו תביא בשורה חדשה לשוק."
"יש לנו מערכת יחסים ותיקה ומבוססת עם אינטגרטורים מובילים רבים בשוק אבטחת המידע, ואנחנו גאים לצרף לשורותינו גם את אינטגריטי, חברה עם מוניטין מצוין אשר בשילוב כוחות נצליח להוביל את שוק ניהול ההרשאות האוניברסלי ואת הרחבת פריסת פתרונות BeyondTrust הנחשבים למובילים ולטובים ביותר בשוק" אומר אלון יעקב, מנכ"ל פורטק. "כבר היום פתרונות BeyondTrust משמשים עשרות לקוחות בשוק הישראלי ואני מעריך כי שיתוף הפעולה עם אינטגריטי צפוי לשלש את מספר הלקוחות בפרק זמן של שנה."

אודות פורטק
פורטק (ForeTech) היא חברת בוטיק להפצת פתרונות בתחום אבטחת מידע וסייבר. החברה נוסדה ב- 2006 ע"י אלון יעקב, אשר עומד בראשה גם היום. החברה מספקת ללקוחותיה קשת רחבה של שירותים, לרבות: יעוץ, הטמעה, הדרכה ותמיכה. בין לקוחותיה: משרדי ממשלה, גופים ביטחוניים, גופי בריאות, חברות תקשורת, פיננסים, תעשייה והייטק מן המובילים בישראל.
ForeTech היא המפיצה הבלעדית בארץ של BeyondTrust אשר זכתה זו השנה השלישית ברציפות להימנות על החברות המובילות בריבוע הקסם של גרטנר, בקטגוריית Privileged Access Management. לאתר החברה: www.fore-t.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il