TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ארד זכתה במכרז לאספקת מדי מים במדריד, ספרד בהיקף של כ-13 מיליון אירו


ארד
הזכייה במכרז מצטרפת לזכיות נוספות בהם זכתה החברה באירופה בשנה האחרונה
ארד מדווחת היום כי חברת הבת בבעלות מלאה Contadores de Agua de Zaragoza S.A ("קונטזרה") זכתה במכרז של Telefonica, ענקית התקשורת הסלולרית הבינ"ל, לאספקת מדי מים לחברת Canal Isabel II S.A, תאגיד המים של מדריד שהינו התאגיד המוביל בספרד בתחום ניהול משק המים.
המכרז מתבסס על מדי המים של קונטזרה המשדרים באמצעות רשת סלולרית (NB-IoT).
ההיקף הכספי המוערך של אספקות מדי המים על ידי קונטזרה במסגרת המכרז הוא כ- 13 מיליון אירו. מדי המים צפויים להיות מסופקים במהלך שנת 2022.
מימוש המכרז כפוף, בין היתר, לחתימת הסכם מפורט עם תאגיד המים.
זכיה זו מצטרפת לזכיות נוספות של ארד באירופה בשנה האחרונה בהם מכרז בטורינו, איטליה, בהיקף של כ-9 מיליון ומכרז בפאלמה דה מיורקה בהיקף של כ-10 מיליון יורו.
גבי ינקוביץ, מנכ"ל קבוצת ארד מסר: "הזכייה החשובה במכרז מדריד הינה תוצאה של השקעה מתמשכת במחקר ופיתוח של הקבוצה ליצירת מובילות טכנולוגית. הקבוצה מציעה ללקוחותיה ברחבי הארץ והעולם, מוצרי מדידה מדויקים ,איכותיים ואמינים. כחלק מהשינויים הטכנולוגיים והתפתחות עולם ה- IOT, הקבוצה מציעה מגוון פתרונות תקשורת מודרניים כגון,NBIOT, CATM LORA,RF ונוספים. הזכייה במדריד הינה שילוב מוצלח של טכנולוגיה מתקדמת אשר פותחה על ידי הקבוצה ,לצד מימוש הסכם שיתוף הפעולה עם חברת TELEFONICA, מהחברות המובילות בעולם התקשורת הסלולרית."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
5/12/21
1. מונה מים - Esther
לצערנו המונים של חברת ״ארד״ לא היו מדויקים עבור הרבה מאוד אזרחים בישראל . כתבות לא מעטות היו על נושא זה. ואזרחים רבים ששילמו על מים כאילו הייתה להם בריכה אולימפית יעידו על כך. מימנו גם אינסטלטורים רבים שרק אימתו לנו ; שאין נזילות והמונים מסתובבים על אוויר, גם ראש עיריית רמת גן אדון שמא הכהן הודיע שיצטרך להחליף מונים שחורגים, היו מישפט ים ואף תביעות חצוגיות על בעייה זו מתנהלות. תקוותנו שהמונים העתידיים יהו מדויקים יותר עבור כל אזרחי ישראל. בברכה.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il