TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Uniphore משלימה את רכישת ג'קדה


Uniphore
וחושפת את פלטפורמת האוטומציה הרחבה והמקיפה ביותר בעולם שירות הלקוחות
ת"א ישראל, 21 באוקטובר, 2021; חברת Uniphore, מובילה בתחום בינה מלאכותית, השלימה את רכישת ג'קדה, עליה הודיעה בסוף חודש יולי, 2021. במקביל חושפת החברה פלטפורמת בינה מלאכותית ואוטומציה אחודה, ייחודית וראשונה מסוגה, אשר תשנה את חוויית הלקוח וחוויית נותני השירות.

הפלטפורמה האחודה משלבת כעת אוטומציה של תהליכי שירות לקוחות רב ערוציים ובינה מלאכותית, ללא צורך בכתיבת קוד ( Low Code/No Code), כמו גם ממשק משתמש ידידותי לעסקים. השילוב יאפשר לנציגי המוקד לספק אינטראקציות יעילות, מותאמות אישית לאדם איתו משוחחים, ולסיטואציית השירות הספציפית.

טרנספורמציה דיגיטלית הינה המפתח לשיפור מתמיד במוקדי שירות לקוחות והיא זו המאפשרת חוויית שירות לקוח אולטימטיבית לכל אורך הדיאלוג עם הלקוח, לפני, במהלך ולאחר מכן. השיפורים שהוכנסו בפלטפורמה החדשה כוללים יתרונות רבים, ביניהם:

העצמת נציגי שירות בזמן אמת באמצעות הנחיית הנציג ומתן המלצות, וכן אוטומציה של תהליכים סיזיפיים שעד כה נדרש הנציג לבצע באופן ידני במהלך השיחה.

בנוסף, בתום השיחה נרשם באופן אוטומטי סיכום השיחה וההבטחות שניתנו ללקוח, מה שמבטיח את קיומן של ההבטחות בהמשך. יכולת זו מוסיפה רמה חדשה לסיוע בזמן אמת, דיוק וחוויית לקוח משופרת.

ממשק משתמש מתקדם המפשט הן את השירות העצמי והן את האינטראקציה בסיוע נציג שירות, ומגשר על הפער בין מערכות מדור קודם לתהליכי השירות המודרני. הדבר מאפשר למשתמשים העסקיים תכנון יעיל של תהליכי שירות הלקוחות ויישום מהיר של שינויים הנדרשים בסביבה עסקית דינמית.



שירות עצמי משופר עם יכולות רב-ערוציות – יכולות השירות העצמי של הפתרון האחוד מאפשרות ללקוח לתקשר מול הארגון בכל ערוץ ובכל ממשק (דיבור, כתיבה, ובחירה מתפריט) בו זמנית.

אוטומציה רובוטית (RPA) כעזרה לנציג השירות וכממשק עצמאי – הדבר מגביר את יעילות מערכי השירות, מונע טעויות ומקצר תהליכי הדרכת עובדים.

כל עובדי ג'קדה הצטרפו ליוניפור וישתלבו במחלקות החברה השונות. כחלק מתהליך הצמיחה המואץ של יוניפור, החברה מתכננת להגדיל באופן משמעותי את הנוכחות בארץ ולגייס כאן עובדים רבים בכל תחומי הפעילות של החברה.

" Unesh Sachdev (אומש סצ'דב), מייסד ומנכ"ל יוניפור, אומר: "אני גאה מאוד בעבודה שעשו הצוותים ביוניפור ובג'קדה, כדי להפוך את שילוב הפלטפורמות לתהליך חלק. העוצמה של שתי הפלטפורמות המתלכדות יחד, לצד החידושים העתידיים שלנו במרחב הבינה המלאכותית יהפכו באמת את חווית הלקוח במגוון תעשיות, החל ממכירות ושיווק, לחינוך, משאבי אנוש, בריאות ועוד".

דן מילר, אנליסט ומייסד בחברת אופוס מחקר, אומר: "אוטומצייה בשירות לקוחות היא באמת השיא הבא בטרנספורמציה דיגיטלית. לארגונים יש צורך דחוף בפלטפורמות המספקות תמיכה מקצה לקצה בחוויית הלקוח. רכישת Jacada ושילוב התכונות החדשות, מעניק ערך רב ופוטנציאל לפלטפורמה של Uniphore אשר צומחת למעשה מעבר למרכזי קשר ושירות לקוחות, ליישומים כלל ארגוניים.

"לתובנות נוספות אודות תוכניות העתיד של יוניפור, click here לצפייה בדיון בין אומש סצ'דב, מנכ"ל ומייסד שותף של יונייפור, יוחאי רוזנבלט, מנכ"ל ג'קדה לשעבר וג'ני וולטרס, מנכ"לית ארגון "חוקרי חוויית לקוח".

אודות יוניפור
המובילה העולמית בתחום אוטומציה של שירות שיחות. חזון החברה הוא לגשר על הפער בין האדם למכונה באמצעות קול, AI ואוטומציה כדי להבטיח שכל קול, בכל שיחה, יישמע באמת.
החברה מאפשרת לעסקים ברחבי העולם לספק שירות לקוחות טרנספורמטיבי על ידי מתן פלטפורמת אוטומציה שבה סוכנים דיגיטליים משתלטים על שיחות ועסקאות מבני אדם, מאמנים סוכנים במהלך שיחות, ומנבאים במדויק שפה, רגש וכוונה. הכל בזמן אמת. בעזרת אוטומציה של שירות שיחות, ארגונים יכולים לבנות אמון לקוחות באמצעות יעילות ושיפור את חוויית הלקוח, מה שמוביל למימוש יעילות תפעולית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il