TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הנהלת טונדו סמארט פתחה את המסחר לרגל הרישום בבורסה בתל אביב


קרדיט צילום: Yoray Liberman
החברה עוסקת בפיתוח וייצור בקרים לניהול ושליטה ביישומי עיר חכמה, אותם היא משלבת על בסיס תשתית התאורה והחשמל הקיימת במרחב הציבורי
הבוקר (21.10.21) פתחה הנהלת טונדו סמארט את המסחר, לרגל הרישום למסחר בבורסה לניירות ערך.

טונדו סמארט הוקמה ב- 2018 והיא עוסקת בפיתוח וייצור בקרים לניהול ושליטה ביישומי עיר חכמה, אותם היא משלבת על בסיס תשתית התאורה והחשמל הקיימת במרחב הציבורי. בקרי התאורה הייחודיים של טונדו מאפשרים, בין היתר, שליטה ובקרה חכמים על תזמוני ההדלקה והכיבוי ועל עוצמת התאורה, ובכך מביאים לחיסכון אנרגטי, התייעלות תפעולית, וחיסכון בעלויות החשמל.

עיקר לקוחותיה של החברה כיום הינן חברות המבצעות פרויקטי תשתית עבור עיריות וממשלות, וכן יצרני תאורה. הכנסותיה של החברה מגיעות בעיקר מהשוק הישראלי ובכוונת החברה לפרוץ גם לשווקים הבינלאומיים.

החברה הנפיקה לציבור בסכום של כ- 17.5 מיליון ₪ לפי שווי של כ- 67 מיליון שקל ומניית החברה צפויה להיכנס בתום יום המסחר של ה- 2 בדצמבר, 2021, במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות, למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה, ת"א-גלובל בלוטק ות"א-טכנולוגיה.

גיא סעדי, מנכ"ל ושותף מייסד טונדו אמר: "טונדו שמה לה למטרה להפוך את העיר החכמה מחזון עתידי למציאות יומיומית. טונדו מאפשרת לכל עיר בעולם את היכולת להפוך, תוך חודשים ספורים, לכזאת שמבוססת דאטא ומייצרת איכות חיים טובה יותר לתושביה ולסביבה. אנו גאים ונרגשים לצרף היום לדרך שלנו שותפים נוספים. עם הרוח הגבית שקיבלנו, אין לנו ספק שאפשר לסמן כבר את המטרה הבאה להוביל את התחום לא רק בישראל, אלא גם בעולם."

דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה אמרה: "טונדו סמארט הצטרפה לענף הטכנולוגיה הצומח בבורסה, אליו הצטרפו מתחילת השנה 52 חברות טכנולוגיה חדשות. סך הכל כולל הענף 140 חברות עם שווי שוק כולל של כ-241 מיליארד שקל. המספרים מדברים בעד עצמם וכמות החברות החדשות שהצטרפו לבורסה מתחילת השנה העומדת על כ- 90 חברות, מעמיד את הבורסה בתל אביב במקום השני בעולם עם שיעור של כ- 24% בכמות החברות החדשות, וזאת על פי המידע שמפרסמת הפדרציה של הבורסות. אנו מאמינים כי נמשיך לראות חברות חדשות בכלל וחברות הייטק בפרט, ממגוון התחומים והגדלים, מצטרפות אלינו גם בתקופה הקרובה."



בתמונה מימין לשמאל: שלומי נחום, סמנכ"ל כספים טונדו; יאיר גמליאל, יו"ר טונדו; גיא סעדי, מנכ"ל ושותף מייסד טונדו; מיכה בן עזרא, סמנכ"ל תפעול ושותף מייסד טונדו; טלי קלינמן פרוש, סמנכ"לית שיווק טונדו; אייל גל, מנהל טכנולוגיות טונדו; אליאב גנסין, יועץ טכנולוגי לדירקטוריון טונדו ודרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה.
קרדיט צילום: Yoray Liberman


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il