TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

איירטאצ' סולאר מצטרפת לבורסה בת"א


יניר אלוש מייסד ויור איירטאצ סולאר צלם שי שחר
השלימה בהצלחה הנפקה ראשונית לציבור וגייסה כ-61 מיליון שקל, ההנפקה בוצעה לפי שווי של כ-411 מיליון שקל (אחרי הכסף)
החברה הינה חברה מובילה ובעלת טכנולוגיה מתקדמת לניקוי פאנלים סולאריים
בהנפקה לקחו חלק שורה של גופים מוסדיים מהמובילים בשוק ההון הישראל
חברת איירטאצ' סולאר השלימה בהצלחה הנפקה ראשונית לציבור (IPO) של מניותיה בבורסה בתל-אביב. החברה גייסה, במסגרת הצעה לא אחידה, סכום כולל של כ-61 מיליון שקל, מרביתו במסגרת השלב המוסדי של ההנפקה שבו לקחו חלק שורה של גופים מוסדיים מהמובילים בשוק ההון בישראל, וכ-2 מיליון שקל שגויסו בשלב הציבורי של ההנפקה במסגרתו נרשמו ביקושי יתר משמעותיים שהסתכמו בכ-30 מיליון שקל. ההנפקה בוצעה לפי שווי של כ-411 מיליון שקל לאחר הכסף (כולל מימוש אופציות לעובדים ולנותני שירות) . מניות החברה יחלו להסחר במהלך הימים הקרובים. את ההנפקה הובילה פועלים אי.בי.אי חיתום וליוו אותה גם עו"ד עמיר צפריר ועו"ד הוד מימון ממשרד גולדפרב זליגמן, וכן רו"ח לביא גיאת ממשרד BDO.

חברת איירטאצ' סולאר הוקמה על ידי יניר אלוש, המכהן כיו"ר החברה, והחלה את פעילותה ב-2017. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ותחזוקה של פתרונות רובוטיים לניקוי יבש (ללא מים) של פאנלים פוטו-וולטאים, המשמשים את שוק האנרגיה הסולארית. מטה הפעילות של החברה ומפעל הייצור ממוקמים באזור תעשייה הר טוב א' בבית שמש, והיא פעילה ומוכרת את מוצריה ושירותיה בישראל ובהודו. לחברה קניין רוחני ייחודי ופטנטים בשלבי רישום שונים במדינות הפעילות הקיימות ובשווקים נוספים. להערכת החברה, הפתרון הרובוטי היבש (ללא שימוש במים) שאותו פיתחה הינו אידיאלי כפתרון לבעיית האבק המצטבר על הפאנלים הסולאריים, כאשר שוק היעד לפתרונות הניקוי הרובוטי מוערך בכ-11 מיליארד דולר לשנת 2024 ו-95% ממנו פועל כיום ללא פיתרון של ניקוי רובוטי.
לאחר תקופה של פיתוח הטכנולוגיה, החלה החברה לבצע מכירות מסחריות ראשונות בישראל ברבעון הרביעי של 2019, ובמהלך 2020 החלה במכירות מסחריות גם בהודו. במהלך 2020 חתמה החברה על הסכמים עם 5 לקוחות חדשים בהיקף של כ-2 מיליון דולר. המודל העסקי של החברה מבוסס על הכנסות ראשונות ממכירה והתקנה של מערכות, ולאחר מכן הכנסות בהיקף מצרפי גבוה יותר הנובעות מהסכמי תחזוקה ושירות ארוכי טווח ללקוח בכל עיסקה.

יניר אלוש, מייסד ויו"ר הדירקטוריון: "אנחנו גאים בהישגים של החברה אך מבינים שהשוק נמצא רק בתחילת הדרך. הרובוטיקה משנה את כללי המשחק ומביאה בשורה חשובה לעולם האנרגיה הסולארית. איירטאצ' תמשיך לפתח פתרונות רובוטיים חכמים ומדוייקים ליזמים הסולארים."

ניק לניר בראון, מנכ"ל החברה: "הנפקת החברה מהווה אבן דרך חשובה בהתפתחות החברה. תמורת ההנפקה צפויה לשמש אותנו להמשך השקעה במחקר ופיתוח, כניסה לשווקים נוספים והגדלה משמעותית של מערך המכירות והשירות לאור ביקוש הולך וגדל למוצרי החברה. אנו מודים למשקיעים, לשותפים לדרך ולחוג לקוחותינו ההולך ומתרחב על שבחרו באיירטאצ' סולאר כמערכת המועדפת לניקוי שדות סולאריים."
בכוונת החברה להרחיב את עסקיה בהודו וישראל, הן באמצעות הרחבת פעילות עם לקוחות קיימים והן באמצעות התחלת פעילות עם לקוחות חדשים, ובמקביל לפעול להרחבת פעילות החברה לאזורים גיאוגרפים נוספים. החברה מתעתדת להגדיל את כושר הייצור כך שינתן מענה לגידול בביקושים, ובוחנת בין היתר את האפשרות להקמת אתר ייצור נוסף.
לצד המייסד אלוש, מחזיקים במניות החברה גם קיבוץ רביבים, חברת משקי אנרגיה הציבורית שהינה שותף אסטרטגי של החברה, קרן קשורה לקרן ההשקעות אלפא וחברת פועלים-איביאי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il