TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

יוניבו בוחנת רישום כפול בבורסה זרה לרבות בנאסד"ק או בניו יורק דרך SPAC


גולן ביטון מנכ"ל צילום באדיבות יוניבו
במטרה להרחיב את בסיס המשקיעים של החברה למשקיעים מחוץ למדינת ישראל ולתמוך בפעילות בינלאומית
את שנת 2020, השנה הראשונה לפעילותה, סיימה החברה עם הכנסות של 33 מיליון ₪ וזאת במקביל לסיום בניית תשתית חזקה הכוללת מפעל, בית מסחר וחוות גידול.
שהכנסות המחצית השניה היו גבוהות בכ-130% מהכנסות המחצית הראשונה על רקע עליית מכירות המותג יוניבו ופריסה ארצית בשיווק ישיר לבתי המרקחת.
החברה שומרת גם על צמיחה חזקה וגם על רווחיות ומצליחה לייצר הכנסות מעבר לקצב הצמיחה של שוק הקנאביס מתוך מטרה להגדיל את חלקה היחסי


אשקלון, 21 בפברואר, 2021, חברת יוניבו (ת"א: יונבו), המחזיקה בבעלותה מפעל המייצר מוצרי קנאביס רפואי באסדרה החדשה של משרד הבריאות ומוכרת מוצרים בתקינת IMC-GMP לכ-138 בתי מרקחת בישראל וכן בעלת בית מסחר להפצה ישירה לכל חלקי הארץ ובעלת חוות לגידול לקנאביס רפואי (חוות עמית) מודיעה כי דירקטוריון החברה הנחה את הנהלתה לבחון רישום כפול בבורסה זרה, זאת בנוסף לרישום למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

גולן ביטון, מנכ"ל יוניבו: "אנחנו עומדים להגביר את קצב הצמיחה ולהישען על שלושה בסיסים חזקים שבנינו במטרה לצמוח בצורה חזקה ומהירה, הראשון הוא אחיזה בכל שרשרת הערך ושליטה מלאה על הכמות והאיכות, השני הוא מו"פ חזק המכיל פיתוחים ייחודיים ופטנטים ברישום בין לאומי, והשלישי הוא הסכמים בין לאומיים שיתממשו בכפוף לרגולציה."

עוד ציין ביטון: "לאחר מספר שנים בהן תחום הקנאביס היה נחלתם של מספר מצומצם יחסית של משקיעים ברחבי העולם, ההשקעה בתחום עוברת למיינסטרים ואנו עדים לכניסה של משקיעים מוסדיים בינלאומיים לחברות שהוכיחו יכולת ייצור מוצרי קנאביס באיכות גבוהה וצמיחה בהכנסות ועל כן הן מקבלות תמחור גבוה בשווקי ההון. לאור הפעילות של יוניבו בשנת 2020 וצפי לשנת צמיחה נוספת ב-2021 החלטנו לבחון רישום בבורסה זרה על מנת להביא את סיפור הצמיחה של יוניבו גם למשקיעים בינלאומיים."

לאחרונה דיווחה יוניבו כי בשנה הראשונה לפעילותה, שנת 2020, הכנסותיה צפויות לעמוד על כ-33 מיליון ₪, כשהכנסות המחצית השניה של 2020 גבוהות בכ-130% מהכנסות המחצית הראשונה של 2020. החברה שומרת על קצב צמיחה גבוהה ועל רווחיות – העלייה בהכנסותיה הן מעבר לקצב הצמיחה של השוק והיא פועלת להגדיל את חלקה היחסי ונתח השוק שלה בישראל. החברה מקדמת שיתופי פעולה עם גורמים בחו"ל על מנת להאיץ את קצב הצמיחה.

לאחרונה הפך IBI לבעל עניין לאחר שרכש מניות במסחר השוטף בבורסה. החברה רואה צעד זה כהבעת אמון בהנהלת החברה ובפעילותה לאור הצמיחה המהירה וצפי ההכנסות המעיד על ביצועים נכונים.

יוניבו מפיצה את סל מוצריה בכ-138 בתי מרקחת השייכים לרשת סופר פארם וכן בתי מרקחת פרטיים המנפקים קנאביס רפואי באופן ישיר מבית המסחר שנמצא בבעלות מלאה של החברה – לאורך כל שנת 2020 וכן לתוך 2021 החברה מרחיבה את מספר בתי המרקחת המוכרים את מוצרי החברה. יוניבו פועלת להגדיל את נגישות מוצריה באופן מתמשך על ידי התקשרויות חדשות עם בתי מרקחת חדשים וכן מקבלת היזון חוזר באשר למוצרים הנמכרים ובהתאם, מייצרת מוצרי קנאביס רפואי באיכות GMP על פי דרישות השוק.

במהלך המחצית השניה השלימה יוניבו את הקמת חוות עמית, קיבלה רישיונות לריבוי וגידול המהווה השלמה ושליטה בכל שרשרת הערך – גידול, ייצור והפצה של מוצרי קנאביס רפואי. החברה החלה לגדל גנטיקות ייחודיות בחוות עמית עבור מוצרים נוספים של מותג יוניבו במטרה לשווק מוצרים חדשים בבתי מרקחת בנה הקרובה.

על פי פרסומים בין השאר של משרד הבריאות, נמכרים היום בישראל מידי חודש כמעט 3 טון מוצרי קנאביס רפואי, כשיוניבו מספקת היום תוצרת לבתי מרקחת בהיקף של מאות ק"ג בחודש – מכאן כי נתח השוק של יוניבו מהווה נתח לא מבוטל מכלל השוק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il