TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פסיפיק גרין מתקשרת בהסכם מסגרת עם סינופק


פסיפיק גרין
כדי לעבוד על תיק של פרויקטים שכוללים אנרגיית רוח ביבשה ובים, חשמל פוטו וולטאי ושימושי אנרגיה מקיפים
Pacific Green Technologies, Inc. ("החברה" או "פסיפיק גרין", (OTCQB:PGTK)) שמחה להודיעה שחברת בת בבעלות מלאה של Pacific Green Technologies (Shanghai) Co. Limited חתמה על הסכם מסגרת ("ההסכם") עם SINOPEC Star Co., Ltd. ("סינופק סטאר"), חברת בת של סינופק, הקונגלומרט הגדול ביותר בעולם של זיקוק נפט, גז ופטרוכימיה שהמטה שלו בבייג'ינג, להספקת שירותי תכנון, הנדסת פיתוח וייעוץ.

לפי ההסכם פסיפיק גרין תעבוד לצד סינופק סטאר על תיק של פרויקטים בתחומים של אנרגיית רוח ביבשה ובים, חשמל פוטו וולטאי ושימושי אנרגיה מקיפים, כי סינופק רוצה להרחיב את תיק האנרגיה המתחדשת שלה. ההסכם הזה בתוקף עד 1 בדצמבר 2022.

סקוט פאולטר, המנהל הכללי של פסיפיק גרין, אמר: "הסכם המסגרת כולל תיק של פרויקטים מלהיבים וזה כבוד רב שנשכרנו לעבוד לצד הצוות המצוין של סינופק סטאר".

סקוט הוסיף: "הטכנולוגיות של פסיפיק גרין, במיוחד במגזרי האנרגיה הסולרית, התפלה ומערכות לאגירת אנרגיה בסוללות (BESS), מספקות את הפתרון המושלם לביקוש ההולך וגדל בעולם לאנרגיה מתחדשת ולמעורבות הגוברת של חברות הנפט הגדולות באנרגיה מתחדשת ובת קיימא".

אודות Pacific Green Technologies, Inc.
פסיפיק גרין טכנולוגיה Pacific Green Technologies Inc. מתמקדת במתן מענה לצורך של העולם באנרגיה יותר נקייה ובת קיימא. החברה מציעה פתרונות אנרגיה של BESS ואנרגיית שמש מרוכזת (CSP) כהשלמה לחטיבות הטכנולוגיות לסביבות ימיות ובקרת הפליטות שלה.
למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של PGTK: www.pacificgreentechnologies.com.
אודות סינופק סטאר:

סינופק סטאר SINOPEC Star היא חברת בת של סינופק, הקונגלומרט הגדול ביותר בעולם של זיקוק נפט, גז ופטרוכימיה שהמטה שלו בבייג'ינג והוא רשום למסחר בהונג קונג, והמניות שלו נסחרות גם בבורסות של ניו יורק ושנחאי.

המטה של סינופק סטאר נמצא בבייג'ינג והיא מתמקדת באנרגיה נקייה כמו אנרגיה גיאותרמית, חום מבוזבז, אנרגיה סולרית ושימוש מקיף בגז טבעי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il