TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אב-גד השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקה ראשונה לציבור של איגרות חוב בהיקף של כ-60 מיליון שקל


מיכאל רצון
החברה נהנתה מביקושים הגבוהים פי 2 מהיקף ההנפקה: 113 מיליון שקל; את הגיוס הובילו פועלים אי.בי.אי ואפסילון חיתום
אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים וביצוע בשוק ההתחדשות העירונית, הודיעה כי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת איגרות חוב ראשונה לציבור בהיקף של כ-60 מיליון שקל בריבית של 5.9%. החברה נהנתה מביקושים של 113 מיליון שקל. את הגיוס הובילו פועלים אי.בי.אי ואפסילון חיתום.
אגרות החוב הינן שקליות בריבית קבועה ובמח"מ של 2.6 שנים. הקרן עומדת לפירעון ב- 4 תשלומים לא שווים, כאשר התשלום הראשון ישולם ב-31 בדצמבר 2021 והאחרון ב-30 ביוני 2024. הריבית הינה חצי שנתית, ותשולם החל ב-30 ביוני 2021 ועד יוני 2024. איגרות החוב מגובות בעודפים מ-7 פרויקטים של החברה.
לאב-גד יש כיום כ-13 פרויקטים בהקמה או לקראת ביצוע, הכוללים כ-210 יחידות דיור לשיווק, מתוכן נמכרו כ-69 יחידות דיור, כאשר הרווח הצפוי בגינן הינו כ-79 מיליון שקל. מעבר לפרויקטים אלה, לחברה יש כ-20 פרויקטים הנמצאים בייזום, מתוכם כ-11 בתהליכי היתר וכ-9 בתהליכי תב"ע, כאשר פרויקטים אלה כוללים כ-1,648 יחידות דיור לשיווק.
מיכאל רצון, יו"ר אב-גד, אמר כי ״אנו שמחים מהצלחת הגיוס ומהביקושים הגבוהים. זהו צעד ראשון עבורנו כחברה ציבורית, ואנו רוצים להודות לציבור המשקיעים על האמון שניתן בנו, בתקופה מאתגרת זו. בעזרת היכולות שנבנו בחברה וההון שגויס נמשיך להצמיח את החברה ונשמר את מעמדנו כגוף מוביל בתחום ההתחדשות העירונית בישראל״.
אודות אב-גד החזקות
אב- גד החזקות הינה חברת ייזום ובניה למגורים וביצוע (עצמי) המתמחה בשוק ההתחדשות העירונית. החברה נוסדה בשנת 1996 ע"י אל"מ במיל' מיכאל רצון ומונה כיום 25 עובדים בעלי ניסיון רב בתחומי הנדל"ן השונים. החברה מתמקדת באזורי ביקוש בלבד והינה בעלת מומחיות רבה בביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית בכל האספקטים השונים.
מאז הקמתה, יזמה והקימה מעל 500 יחידות ב- 10 פרויקטים שונים. כיום מעורבת החברה בפרויקטים בהיקף כולל של כ-210 יח"ד בהקמה או לקראת תחילת ביצוע ומעל 2,700 יח"ד בשלבי תכנון שונים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il